Binnenkort op MP, 13 vierkante meter marmeren tegels.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:45 schreef kastanova het volgende:
Verlulde echter vanavond zijn vriendin zich; hij blijkt alles al ingekocht te hebben.
Tja, ik vind ze op zich wel mooi, maar dan niet voor de slaapkamer of woonkamer... Dan zou het al in de relaxkamer komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Enne Xennia, die vouw gordijnen! Helemaal kasta stijl!!!!
Dan heb je het over "standaard" maten neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:07 schreef Oblivion het volgende:
Zou zeggen, ga eens rond kijken want je hebt best grote ramen, dat gaat je echt serieus geld kosten, dus het loont de moeite echt even rond te kijken. (IKEA, Kwantum, leen bakker etc etc)
Nog een tip: als je iets in je kozijn gaat hangen en je hebt er meerdere nodig, meet dan de bovenkant van whatever je gaat ophangen, want dat is vaak één centimeter meer...
quote:
Ja fuck, eenmaal terug weer dusdanig enthousiast dat het niet alleen bij de slaapkamer en woonkamer gebleven is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:45 schreef kastanova het volgende:
Nu even de exacte maten opmeten en terug naar de Kwantum; eventueel maak ik nog wel even een fotootje.
Dat had ik je van tevoren wel kunnen vertellen. Daarom moest je ook eigenlijk als een van de eerste dingen al gordijnen bestellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:05 schreef kastanova het volgende:
400 euro armer en 1 nadeel: Het duurt nog 4 tot 5 weken(!!!) voordat ze op maat gemaakt zijn.
Tja, na het gehele professionals-voor-de-vloerbedekking debacle is het nogal vaag om te zeggen; maar precies werk zoals het naaien van gordijnen laat ik liever aan professionals over.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef Xennia het volgende:
Mooi
[..]
Dat had ik je van tevoren wel kunnen vertellen. Daarom moest je ook eigenlijk als een van de eerste dingen al gordijnen bestellen.
Kan je moeder of iemand anders ze eventueel niet naaien?
666quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:51 schreef Metro2005 het volgende:
ziet er goed uit tot nu toe.Mooie kleur rood ook wel op je muren. Welke kleurcode is dat?
IG 236-Dquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:51 schreef Metro2005 het volgende:
ziet er goed uit tot nu toe.Mooie kleur rood ook wel op je muren. Welke kleurcode is dat?
Die sloeg natuurlijk op dat ik die festiviteiten niet via FOK! heb kunnen volgen dan hè.quote:
Ik zal morgen eens een foto maken van pokerkamerquote:Op zondag 9 maart 2008 01:43 schreef bleiblei het volgende:
Oh mensen kinderen. Wat een gebrek aan smaak.
Ik snap hem niet. Leg eens uit?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:43 schreef bleiblei het volgende:
Oh mensen kinderen. Wat een gebrek aan smaak.
Mwah, over het computerbureau heb ik toch langer gedaan dan geplannedquote:
Ik zou ze nieuw ook niet hebben uitgezocht, maar vind ze mooier dan die andere vale dingen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:37 schreef Isegrim het volgende:
Afschuwelijk.Maar dat betekent dat ze wel bij de rest passen.
Zoooooooooo goedkoop zijn ze nu ook weer niet dat ik ze slechts als tijdelijke vervanging wil gebruiken ofzoquote:Op zondag 9 maart 2008 16:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou ze nieuw ook niet hebben uitgezocht, maar vind ze mooier dan die andere vale dingen
Hoe duur?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoooooooooo goedkoop zijn ze nu ook weer niet dat ik ze slechts als tijdelijke vervanging wil gebruiken ofzo.
Kom Xen, jij kent m'n huis; doen of niet doen?
whehequote:Op zondag 9 maart 2008 16:01 schreef kastanova het volgende:
Zien er strak uit,
Dat dus.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:19 schreef milagro het volgende:
het hoeft toch niet allemaal nu nu nu, maak eerst af wat je hebt, en dan kijken wat daar bij past, en ik zeg, dat is niet een blauw leren bankstel in ieder geval.
Ik vind het een enorme vooruitgang vergeleken met die andere banken, maar ik houd niet van leer en ik vraag me af of dat blauw kleurt bij je rood. Als het wel jouw smaak is, dan doen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoooooooooo goedkoop zijn ze nu ook weer niet dat ik ze slechts als tijdelijke vervanging wil gebruiken ofzo.
Kom Xen, jij kent m'n huis; doen of niet doen?
Naja, hij zou dan in de woonkamer komen en dat is nu nét de ene kamer waar de rode kleur nergens terugkomt.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme vooruitgang vergeleken met die andere banken, maar ik houd niet van leer en ik vraag me af of dat blauw kleurt bij je rood.
Luister naar deze wijze dame!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:19 schreef milagro het volgende:
niet doen, Kasta!
blauw gaat ten eerste snel vervelen, irriteren zelfs, en het is veel te dominant aanwezig.
als je dan voor leer gaat, doe dan beter zwart leer, en dan met een lagere rugleuning en dito, zachtere armleuningen waar je relaxed op kan liggen met je hoofdje
het hoeft toch niet allemaal nu nu nu, maak eerst af wat je hebt, en dan kijken wat daar bij past, en ik zeg, dat is niet een blauw leren bankstel in ieder geval.
Nah, ik zal nog even verder kijken danquote:Op zondag 9 maart 2008 17:19 schreef milagro het volgende:
niet doen, Kasta!
blauw gaat ten eerste snel vervelen, irriteren zelfs, en het is veel te dominant aanwezig.
als je dan voor leer gaat, doe dan beter zwart leer, en dan met een lagere rugleuning en dito, zachtere armleuningen waar je relaxed op kan liggen met je hoofdje
In je huiskamer zijn dus geen rode muren?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, hij zou dan in de woonkamer komen en dat is nu nét de ene kamer waar de rode kleur nergens terugkomt.
Dan zou het dus wit/zwart/bruin/donkerblauw worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |