Je hebt helemaal gelijk, maar photobucket maakt alle nieuwe foto's die ik upload automatisch dit formaat... geen idee waarom. Ik zal er zo snel mogelijk naar kijken en het aanpassen zodat iedereen fatsoenlijke foto's te zien krijgt.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:27 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het voor zo'n grote verbouwing wel erg kleine fotootjes. Maar het ziet er goed uit, ook leuk huisje trouwens!
Afgelopen weekend een digitale camera gekocht, dus nu kan ik weer iets nieuws laten zien! Al gaat de aanschaf van die camera natuurlijk wel weer van mijn al minimale klusbudget af...hahaha....quote:
Kan je gewoon aanpassen.quote:foto Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar photobucket maakt alle nieuwe foto's die ik upload automatisch dit formaat... geen idee waarom. Ik zal er zo snel mogelijk naar kijken en het aanpassen zodat iedereen fatsoenlijke foto's te zien krijgt.
hahaha.. nee, dat ben ik zelfquote:Op donderdag 3 september 2009 00:26 schreef fokkieslim het volgende:
Die ouwe keuken,is dat met de genoemde ex
Precies!quote:
Dank jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Je bent er weer!
En wat een ellendemaar het is wel erg mooi wat je laat zien!!
Strak allemaal zeg en een mooie mengeling van nieuwe en oude meubelen
Succes met de klussen de komende tijd!
De hendel zit inderdaad naast de boog van de kraan. Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dus kan ook niet echt zeggen of ik het fijner of minder fijn vind dan een kraan waar de hendel anders zit. Ik heb het in ieder geval nooit als NIET fijn ervaren....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Lips het volgende:
Sleeve, rare vraag misschien. Jou keukenkraan, zit de hendel naast de boog van de kraan? Lijkt op de foto heel erg op een kraan waar ik naar gekeken heb voor de keuken (zit in het koopproces van een nieuwe keuken) en ik vraag me af of die fijn is
Haha, kijk daar hebben we ook iets aan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef Sleeve het volgende:
[..]
De hendel zit inderdaad naast de boog van de kraan. Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dus kan ook niet echt zeggen of ik het fijner of minder fijn vind dan een kraan waar de hendel anders zit. Ik heb het in ieder geval nooit als NIET fijn ervaren....
Ik denk dat dat inderdaad wel zo is. Ik kan het helaas niet voor je uitproberen aangezien ik niet in mijn huis ben nu. Wat ik vooral praktisch vind is de grote boog waardoor je makkelijk een emmer er onder kan zetten. Je kan zelfs een emmer op het aanrecht zetten en dan vullen met water.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, kijk daar hebben we ook iets aan!
Je hebt heel veel lagere kranen waarbij de hendel dan net onder of net boven de kraan zit en dat lijkt me onpraktisch. Ik had me bedacht dat je bij deze kraan meer bewegingsvrijheid moet hebben om 'm aan en uit te zetten. Vooral met vieze handen kan je er volgens mij makkelijker met je pols of arm bij
Ik zit vrijdag weer bij de keukenboer dus mocht je nog voors of tegens verzinnen voor die tijd hoor ik het graagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad wel zo is. Ik kan het helaas niet voor je uitproberen aangezien ik niet in mijn huis ben nu. Wat ik vooral praktisch vind is de grote boog waardoor je makkelijk een emmer er onder kan zetten. Je kan zelfs een emmer op het aanrecht zetten en dan vullen met water.
Ik heb er zeker nog wat aan! Ga vanavond pas naar de keukenboer dus nog de hele dag de tijd! En zelfs daarna zou het nog waardevolle info zijn want ga vanavond niet concreet bestellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Sleeve het volgende:
@Lips: Helaas ben ik niet naar mijn huis geweest vandaag, ik ga pas morgenvroeg (rond 10 uur). Ik weet niet of je er dan nog wat aan hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop