Wat moet ie kosten?quote:
En we hebben een reactiequote:Op maandag 24 maart 2008 12:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar deze:
http://link.marktplaats.nl/146955297
Zal hem eens even om een foto vragen.
quote:even eeen reaktie op jouw reageren.
Helaas heb ik geen foto beschikbaar, maar kan dat wel op korte ternijn realiseren.
Een beschrijving : roomkleurig wollen damast in zeer goede staat,
wil je hem komen bekijken ,zend even een e.mail.
Groeten
Everdine Brinkman. Heb door omstandigheden nog meer cruriosa/antiek te koop !!!
Niets, ze vraagt er vast een vermogen voorquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
En we hebben een reactie.
[..]
Tja, wat moet ik daar nu mee.
Naja, op dit moment heb ik [die ene van een tijdje terug] op het oog, of deze:quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niets, ze vraagt er vast een vermogen voor
Dan kun je het beste even langs gaan denk ik, om het live te aanschouwen. Wat ''gebruikerssporen'' is op zich wel logisch en ook mee te leven als je een tweedehands bank koopt die niet duur is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, op dit moment heb ik [die ene van een tijdje terug] op het oog, of deze:
http://link.marktplaats.nl/158086228
Vraag me alleen af waar de beste man exact op doelt met "gebruikerssporen" aangezien ik er zo op de foto maar weinig zie.
Het is wel kunstleer...dat zweet als de pest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, op dit moment heb ik [die ene van een tijdje terug] op het oog, of deze:
http://link.marktplaats.nl/158086228
Vraag me alleen af waar de beste man exact op doelt met "gebruikerssporen" aangezien ik er zo op de foto maar weinig zie.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Xebrozius het volgende:
Ja lekker, kunstleer. Anderhalf uur een film kijken en je hebt zoveel reetzweet dat als je opstaat het in je schoenen stroomt.
Computers genoeg... Laptops nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:17 schreef Xennia het volgende:
Wat heb je gedaan?
Je hebt toch nog wel meer computers?
Vreemd verhaal, ik denk aan een klopgeest.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Computers genoeg... Laptops niet.
En tja, wat ik gedaan heb; al sla je me dood.
Ik zet hem bij het slapen gaan altijd naast het bed... Geen scherpe randjes aan de bedrand, verder ligt er niets naast het bed ofzo...
Maar toch werd ik hiermee wakker.
Naja, waarschijnlijk vannacht aan het slaaptimmeren geweest ofzo.
Hoe denk je dat de kabels er in komen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:50 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Kasta, heb je wel gaten gemaakt in de boxen? Anders is er geen luchtinlaat en zullen de boxen vrij snel kapot gaan.
Heb je nog een speciale reden waarom? Bij de meeste speakers moet de kast juist luchtdicht gesloten zijn. Waarbij een optimale luchtinhoud zorgt voor de demping van de speaker aan de achterkant.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:50 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Kasta, heb je wel gaten gemaakt in de boxen? Anders is er geen luchtinlaat en zullen de boxen vrij snel kapot gaan.
quote:In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.
Naja, de grootste clichéfilmposters (pulp fiction, de andere scarface, kill bill) heb ik met die reden al weggedrukt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:56 schreef Xennia het volgende:
Ik vind die foto van die vrouw wel tof, de rest niet. Filmposters vind ik sowieso puberaal aan doen
Luister naar je vriendinnen Kasta.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:56 schreef Xennia het volgende:
Ik vind die foto van die vrouw wel tof, de rest niet. Filmposters vind ik sowieso puberaal aan doen
Maar scarface en reservoir dogs zijn sowieso chlichee. Voor mij hetzelfde als wanneer een volwassen vrouw een poster van een boyband ophangtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, de grootste clichéfilmposters (pulp fiction, de andere scarface, kill bill) heb ik met die reden al weggedrukt.
Pokerig. Prima voor die ruimtequote:En het pokerbord?
Overal al gezocht, maar dan wordt het óf kunstzinnig bedoeld gekladder of hopeloos ouderwets aandoend.quote:
je kunt ook plaatjes zoeken die helemaal je ding zijn en dan goedkoop laten schilderen door zo'n aziatische club.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Overal al gezocht, maar dan wordt het óf kunstzinnig bedoeld gekladder of hopeloos ouderwets aandoend.
Waarbij ik ook nog niks tegengekomen ben wat ook maar énigszins bij me past; wat deze posters dan weer wel doen.
Pokerbord is wel ok, verder ben ik het met Xennia eens, van die posters ging ik ook voor die met dat mokkelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, de grootste clichéfilmposters (pulp fiction, de andere scarface, kill bill) heb ik met die reden al weggedrukt.
En het pokerbord?
Dit móet toeval zijn; dat zei ik namelijk vorige week nog tegen je vriendin!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef Flatline____ het volgende:
Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar zo'n wansmaak gedurende drie topics consistent overeind kunnen houden, dat móet wel echt zijn
Nah, ik vond hem op zich ook wel tof, maar hij is niet breed, maar lang en ik wilde juiste een brede poster voor boven de bank (rechtermuur in de woonkamer)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:21 schreef Nies het volgende:
[..]
Pokerbord is wel ok, verder ben ik het met Xennia eens, van die posters ging ik ook voor die met dat mokkel
Goed dat je me terugpakt via haar. Ik lachte je namelijk niet toe; ik lachte je uitquote:Op zondag 30 maart 2008 01:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit móet toeval zijn; dat zei ik namelijk vorige week nog tegen je vriendin!
Alle zebravellen die ik gevonden heb waren te klein
Oeh, die vin ik nóg leukerquote:Op zondag 30 maart 2008 01:30 schreef kastanova het volgende:
Iets als dit was trouwens eerst de bedoeling:
[ afbeelding ]
Maar de grootste maat die hij maakte was slechts 50x75.
Doel je op mij of op je spullen?quote:Op zondag 30 maart 2008 11:30 schreef Kreator het volgende:
En, werkt het spul nog?
Ah geweldig, bij deze zijn inmiddels álle posters exact 1 keer genoemd.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:22 schreef Nies het volgende:
[..]
Oeh, die vin ik nóg leuker![]()
Lief vindt overigens Resevoir Dogs de beste keus, zegt ie.
Hoe is het overigens met mijn geliefde boormachine?
Ik wilde een vogelhuisje ophangen en heb um daarvoor ff nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |