En uiteraard moesten er ook nog boxen komen in de slaapkamer; en dat was m'n projectje waar ik eigenlijk de rest van de week tussendoor mee bezig ben geweest.
Want dat vind ik eigenlijk nog het leukste van het gehele klussen: Het Macgyveren
Ik hád namelijk vanwege een brakke auto nog enkele prettige Magnat boxen over, maar een paar autoboxen aan de muur hangen is natuurlijk niet wat.
![]()
Maar ja, waar haal ik zo snel planken/platen vandaan?
Hé, had die vorige bewoner niet nog een stel kansloze planken aan de muur hangen in de berging?
Et voila: we hebben planken:
![]()
De eerste box met een handzaag gedaan (dolle pret bij de gaten voor de boxen zelf

. ) maar godzijdank kon ik de volgende dag een decoupeerzaag regelen bij een collega.
Schuren, schroefjes erin en klaar:
![]()
Likje verf erover en ook bij deze boxen gekozen voor de kleur steengrijs met het bijkomende voordeel dat het camouflageboxen werden gezien de steengrijze muur.
Hetgeen natuurlijk behoorlijk effect heeft bij boxen van 34 bij 24

.
Anyway, ze hangen:
![]()
Dat zijn dus de boxen die ik doorgelust heb vanaf de Home Cinema Set zodat ik ook in de slaapkamer kan genieten van een tof muziekje

.
"Maar Kasta, stel nu dat je een vriendin op bezoek hebt die wil slapen! Dan houd je haar de hele nacht wakker als je langer opblijft?!?!"Ook daar is uiteraard aan gedacht mensen

.
Ik presenteer u 2 schakelaars verstopt achter het hoofdeinde: