....alsof je dat nog niet was.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:12 schreef kastanova het volgende:
Én ik ben weer wat beter op de hoogte wat betreft het reilen en zeilen van de fokvrouwen.
Nee nee, Xennia en ik gaan allebei voor de vrouwen, dat zijn er dus al 2quote:Op zondag 30 maart 2008 14:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah geweldig, bij deze zijn inmiddels álle posters exact 1 keer genoemd.
Hier kom ik niet echt verder mee aangezien ik zelf geen enkele mening heb.
Ik pak je wel ff op msn
Dat vroeg ik me nog af inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2008 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
....alsof je dat nog niet was.
Vergeet de wond aan mijn hand niet.. Dat was ook vrij ernstig.
.
Anway, mooi dat het het nog doet en veel plezier ermee.
Ja en SHE ookquote:Op zondag 30 maart 2008 14:24 schreef Nies het volgende:
[..]
Nee nee, Xennia en ik gaan allebei voor de vrouwen, dat zijn er dus al 2
Vloeitje erover en kusjes erop. Toen was het over.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:27 schreef kastanova het volgende:
Kon het nog gehecht worden of hebben ze hem direct geamputeerd?
Nah, dat ziet er weel heel oubollig uit, dus dat wordt hem niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:12 schreef sigme het volgende:
Er zijn toch genoeg mooie posters te krijg?
[ afbeelding ]
http://www.allposters.com/-st/Vintage-Art-Posters_c2152_.htm
Ook in best aardige formaten.
Kan dat wel? Gezien het een vochtige ruimte is...quote:Op maandag 31 maart 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:
Vrees niet Obliv, jouw Vogel gaat de steun in de hobbykamer vervangen. En mocht ik nog een tv-tje kunnen vinden, zit er inmiddels zelfs aan de te denken om nog een tv-tje in de badkamer te hangen.
Yikesquote:
Ja is niet grappig om mee te maken.. je schrikt je graftakkentyfus zeg maar &*^(&)*_(quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:05 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Yikes![]()
Wel goed gedaan zo in de hoek. Maar een dun plankje, twee kleine boekenplanksteunen en een breedbeeld van ~30kg??
Zo'n opstelling zou zomaar eens de neiging kunnen krijgen om toe te geven aan de zwaartekracht; en dan natuurlijk om 3 uur 's nachts ofzo...![]()
Jij rechtop in je bed, klaarwakkerBuurman weer boos aan de deur
TV kapot
Niet goed....
Nah, er zit op zich meer ondersteuning dan je inderdaad op het eerste oog ziet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:05 schreef Flatline____ het volgende:
Wel goed gedaan zo in de hoek. Maar een dun plankje, twee kleine boekenplanksteunen en een breedbeeld van ~30kg??
Zo'n opstelling zou zomaar eens de neiging kunnen krijgen om toe te geven aan de zwaartekracht; en dan natuurlijk om 3 uur 's nachts ofzo...![]()
Mwah, een minuut later zag het er uit alsof iemand er een pak vla ingegoten had, dus hij staat inmiddels al bij de maker.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het een prachtige oplossing zo. Zo te zien is het beeld ook nog wel aardig, misschien was een beetje schudden wel genoeg.
...zo erg heb ik het niet gezien ieg. En dan duurde het ook maar ffkes.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:57 schreef kastanova het volgende:
Mwah, een minuut later zag het er uit alsof iemand er een pak vla ingegoten had, dus hij staat inmiddels al bij de maker.
Dit is alleen de rode wijn en die zuip je toch niet... De 6 flessen wit staan in de koelkastquote:Op donderdag 3 april 2008 00:38 schreef Xennia het volgende:
Ah, genoeg wijn voor het weekend
Slechts een simpel weekendinluidend relaxavondjequote:
De afgelopen tijd eigenlijk alleen maar "tegenslagen" gehad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:34 schreef Oblivion het volgende:
En ben je alweer wat verder?
Of ben je lekker aan het uitpuffen saam en een beetje wijn?
Ah men, seriouslyquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:32 schreef Oblivion het volgende:
Is ook niet normaal dat, dat zomaar afbreekt...![]()
MAAR! Na de tegenslagen komt het weer helemaal goed!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamma, wederom bedankt voor jullie geweldige materiaal!.
Dankzij jullie krijgt echt íedere klusser een teringhumeur!.
I was an atheist until I realized I was God
Schoonblazen doe ik uiteraard, al was het maar zodat ik de plug er niet met geweld in hoef te timmeren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:08 schreef BaraCuda het volgende:
Als bouten afbreken komt dat vaak doordat je niet diep genoeg boort.
Dan komt de bouten tegen het beton en draai je hem heel makkelijk kapot.
Ook kun je het beste even de gaten schoon blazen die je hebt gemaakt.
Daardoor is er wat meer ruimte voor de plug om te rekken.
Dan is het gewoon kutkwaliteitquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Schoonblazen doe ik uiteraard, al was het maar zodat ik de plug er niet met geweld in hoef te timmeren.
Boren doe ik zo'n cm dieper dan de de bout/schroef die er in moet, dus ook daar zou het probleem niet moeten liggen.
Ik heb het al uitgeprobeerd, kijkt nu gewoon perfect als je met je kop in het kussen ligt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:23 schreef Xennia het volgende:
Je kunt ook van die smalle kussens kopen bij de ikea om je nek steun te geven tijdens het tv kijken. Ik vind die plank er eng uit zien trouwens
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:31 schreef kastanova het volgende:
Even 2 leuke vaasjes gehaald:
En het pokerkamer bord was ook al binnen:
[ afbeelding ]
Mwah, ten eerste zal het "zwaartepunt" bij een dergelijke stand/hoek toch nog wel een heel stuk lager zitten.quote:Op zondag 6 april 2008 02:02 schreef Flatline____ het volgende:
ructie ziet er wederom 'interessant' uit....![]()
Zie wat hier kan gebeuren als het zwaartepunt van de tv over / in de buurt van de rand komt:
[ afbeelding ]
een ooievaar van 75 kilo plus, een ooievaar, waarom een ooievaar?quote:Op zondag 6 april 2008 03:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah, ten eerste zal het "zwaartepunt" bij een dergelijke stand/hoek toch nog wel een heel stuk lager zitten.
Bij het aansluiten van de boxen heb ik dat dan ook wel noodzakelijkerwijs ondervonden; daarbij moest ik de tv namelijk nog een graad of 10 verder kantelen zonder dat de tv daarbij ook maar enigszins gevaarlijk in beweging kwam.
Oftewel, er zal echt een big ass ooievaar op m'n tv moeten landen en dan ook nog gaan schommelen voordat het ding ook uberhaupt maar íets in beweging komt.
Nesteldrang? Huisje, boompje, kindje !quote:Op zondag 6 april 2008 05:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
een ooievaar van 75 kilo plus, een ooievaar, waarom een ooievaar?
Omdat ik de deur altijd dicht heb en er dus alleen een vogel naar binnen kan komen via de ramen.quote:Op zondag 6 april 2008 05:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
een ooievaar van 75 kilo plus, een ooievaar, waarom een ooievaar?
En ook daar ga jij mijn honden niet voor lenenquote:Op zondag 6 april 2008 12:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
En omdat ik inderdaad kinderen wil; 5 kinderen om precies te zijn. Ik heb namelijk een weddenschap afgesloten dat een vijftal 3-jarige kinderen een Deense dog kunnen doden mits goed getraind.
Nah, Kaatje kan best van zich afbijten!quote:Op zondag 6 april 2008 13:39 schreef Nies het volgende:
[..]
En ook daar ga jij mijn honden niet voor lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |