Hmmmz... En dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:07 schreef The_S het volgende:
Gewoon bellen en dan aanhoren wat ze te vertellen hebben.
Serieus joh?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga er vanuit dat je een enorme preek krijgt en moet beloven het nooit weer te gaan doen.
Ik krijg niet anders.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:19 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Serieus joh?
Besteed de politie daar hun tijd aan? Om een preek op te hangen?
Daar heb ik niets tegenin te brengen.quote:
Nope, een auto die simpelweg niet op mijn naam staat.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:32 schreef MissHobje het volgende:
Is lease bak zeker?
Zoja.. dan krijg je vanzelf bericht van je lease maatschappij.
zo niet heb je mazzel en anders weten ze je wel te vinden als ze iets willen hoor.
Ga maar vast sparenkan nooit kwaad.
Bij vluchtstroken hangen 'gewone' camera's om de verkeerssituatie te kunnen bekijken...quote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef WGRkloon het volgende:
Vanmiddag (rond 12:30) nogal haast om op tijd op m'n werk te komen en aangezien er weer een stel kutbejaarden de linkerrijstrook (A1 Apeldoorn) bezet hielden maakte ik handig gebruik van de spitsstrook.
Yep, tuurlijk zag ik die doldwaze rode kruizen wel boven de weg, maar even 30 meter op een lege rijbaan, tja, daar kan weinig gebeuren.
Echterrrrrrr...
Vanmiddag heeft de politie uit die regio naar de eigenaar van de auto gebeld om te "informeren."
Verder gaven ze alleen aan dat ze de bestuurder wilden spreken.
Nu vroegen ze of ik terug wilde bellen, maar aangezien ik m'n telefoon morgenavond pas weer in m'n bezit heb, nog even dit topic alvorens te bellen.
Mijn vraag is niet zozeer of het fout is; die rode kruizen staan er immers niet voor niets.
Echter, ik ben niet aangehouden, niet geflitst en haal om eerlijk te zijn wel vaker in over die strook (snachts)
Dus... Wat kan ik het beste doen wanneer ik die beste mensen bel?
3 opties in mijn ogen:
1. Alles ontkennen.
Ik ben niet ter plekke aangehouden en er staan daar geen flitspalen of iets dergelijks, dus het lijkt me op zich sterk dat er "bewijsmateriaal is.
Enige optie lijkt me reëel gezien dat óf iemand anoniem gebeld heeft om mijn nummerbord door te geven (immers genoeg NSB-ers die het niet echt prettig vinden om ingehaald te worden)
Óf ze hebben het gezien aan de hand van de verkeerscamera's.
2. Alles bekennen.
Tja, ik denk niet dat ze bellen om me er slechts op te wijzen dat het niet mag.
Eventuele gevolgen zijn dus een teringhoge boete of voorkomen of weet ik veel wat.
3. Niet terugbellen.
Hopen dat de administratie net zoals bij elke overheidsinstantie ook daar een teringzooitje is en ik er verder nooit meer wat over hoor.
Enige risico zóu in principe zijn dat ze me thuis op komen halen. De politie en hun doorgaans nogal vreemde prioriteiten kennende zou dat op zich nog best reeel zijn.
Nou? Ervaringsdeskundigen? Experts? Of desnoods gewoon mensen met hun eigen ideeën?
Roept u maar!
Ow hehe..quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Nope, een auto die simpelweg niet op mijn naam staat.
En tja, ze hebben me dus al "gevonden".
De vraag is echter; is het reeel dat ze er nog meer werk van maken dan dit?
Yeah I know... Maar worden die krengen ook als "bewijsmateriaal" gebruikt dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij vluchtstroken hangen 'gewone' camera's om de verkeerssituatie te kunnen bekijken...
Laat je een vriendin bellen...quote:
Mwah, da's familie dus da's onderling wel te regelen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:43 schreef Oblivion het volgende:
De nuchtere man hier in huis zegt: Bellen, want anders krijgt de eigenaar van de auto gekloot.
Ze hebben immers getuigen en zijn/haar kenteken.
Wellicht... als ze digitaal worden opgeslagen....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:41 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Yeah I know... Maar worden die krengen ook als "bewijsmateriaal" gebruikt dan?
Je hebt kans dat als je niet belt je familielid in de problemen komt, okay dat is onderling wel te regelen, maar dokken moet je dan toch wel....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:45 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Mwah, da's familie dus da's onderling wel te regelen.
Maar een flinke boete heb ik logischerwijs geen zin in, dus wat betreft het terugbellen zoek ik het contact liever niet zelf ook nog eens op.
quote:Plusstroken
Het gedeelte tussen Knooppunt Beekbergen (bij Apeldoorn) en afslag Deventer-Oost is in 2006 voorzien van plusstroken. Het gedeelte is daarbij voorzien van een dynamisch verkeersdoorstroomsysteem en vele tientallen camera's. Bij groot verkeersaanbod kan in beide richtingen een derde rijstrook worden geopend.
Ooooh, dat die camera's er hangen is op zich niet zo schokkend, die gehele route daar staat er immers vol mee.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je hebt kans dat als je niet belt je familielid in de problemen komt, okay dat is onderling wel te regelen, maar dokken moet je dan toch wel....
Je had de ballen om 30 meter in te halen waar het niet mocht, heb dan nu ook de ballen....![]()
You are so fucked...![]()
[..]
Dan lijkt het me op zich verstandiger om die eventuele uitnodiging gewoon af te wachten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:01 schreef Petre het volgende:
Als ze je gegevens vragen en je dan op het bureau uitnodigen kun je er vanuit gaan dat je wel een boete krijgt. Op welke snelheid reed je overigens over de spitsstrook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |