nou rustig maarquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef Herald het volgende:
die serie wordt elk jaar herhaald lul
quote:KITT: How are you going to get in?
Michael Knight: I'm going to pick the locks.
KITT: But, Michael, that's illegal!
Michael Knight: So was the way we parked.
jij bent toch soort van mod, kick er maar heenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
open dan een 'in memorian topic' in MLN, Paul
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jij bent toch soort van mod, kick er maar heen
Zet SCI FI Channel aan kun je naar Battlestar Galactica kijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef De_Fotograaf het volgende:
ze hadden de oude battlestar galactica weer op moeten pakken ipv die nieuwe prut serie
Ik las knight will fail.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:30 schreef Zw0rld het volgende:
Nope
We hebben nou Knightrider2008!!!
[ afbeelding ]
Heiden!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef De_Fotograaf het volgende:
ze hadden de oude battlestar galactica weer op moeten pakken ipv die nieuwe prut serie
Ik ookquote:
Dat morphen van die auto is zo keihard gejat van Viper. Al is dat weer één grote ripoff van de originele Knight Rider dus het is ze vergeven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:25 schreef funrider het volgende:
[..]
Zet SCI FI Channel aan kun je naar Battlestar Galactica kijken.
Trouwens vanaf woensdag 24 september gaat de nieuwe Knight Rider serie van start op het Amerikaanse kanaalNBC. Tzt wellicht ook in NL te kijken.
Dat Viper vondt ik altijd wel geinig, beetje moderner dan Knightrider. En een vette bak natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:03 schreef Ruiseart het volgende:
AirwolfMan wat was ik dol op die helicopter
Een Bell 222. Vond het wel zo jammer dat ze actiescenes maar bleven herhalen
![]()
[..]
Dat morphen van die auto is zo keihard gejat van Viper. Al is dat weer één grote ripoff van de originele Knight Rider dus het is ze vergeven.
Wat is dat nou voor lelijke rotwagenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:30 schreef Zw0rld het volgende:
Nope
We hebben nou Knightrider2008!!!
[ afbeelding ]
Dit is hem dan
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |