Haha, ik wilde nog als extra klacht:quote:
Koffiequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:11 schreef Sampsoem het volgende:
Wil trouwens toch even vermelden als positief punt, dat mijn koffie heerlijk smaakt.
Dit klopt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:17 schreef Mejoon het volgende:
Leuk man oudjes die nog helemaal in love zijn!
Oude mensen met mondhoeken omlaag die zeuren als de krant er niet op tijd is. Dat is pas een klacht waardig.
1: Ik heb een vriendin.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TS is jaloers, heeft geen vriendin, kan er niet mee omgaan.
He er zit een knop op je tv!quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit klopt natuurlijk.
Maar hou het dan van de TV af![]()
![]()
Als ik zoiets wil zien heb ik meer dan genoeg internet om af te stropen
Batsende bejaardenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Mijn koffie was me iets TE bitter, maar nu ben ik wel wakkerquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:11 schreef Sampsoem het volgende:
Wil trouwens toch even vermelden als positief punt, dat mijn koffie heerlijk smaakt.
En als ze op tv komen dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Kijk de andere kant op.
Die mensen hebben vast ook gewoon behoeft aan affectie :[.
Dat moest er nog eens bij komenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:54 schreef Nemain het volgende:
Wees blij dat ze elkaar zoenen en niet jou
Altijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |