Hallo,
Mensen ik heb een, naar mijn mening, groot probleem. Ik kan er niet van slapen, en het maakt me misselijk. Kan iemand mij alstublieft helpen hiermee.
De situatie is als volgt. Ik heb afgelope week een bod gedaan op een huis, welke geaccepteerd is. Ik heb een vast contract bij laten we zeggen bedrijf A. Echter ik krijg mijn loon de laatste maanden contant. Ik wist niet dat dit een probleem was, maar besloot het toch even te checken, jammergenoeg nadat mijn bod was geaccepteerd. Maar het blijkt nu wel degelijk een probleem te zijn. Daarmee is de kous nog niet af, want tot overmaat van ramp, zal op 1 april de naam van bedrijf a veranderen in bedrijf b. Dat dit zou gebeuren, WIST IK NIET. Mijn salaris en functie blijven exact hetzelfde.
Als ik het goed begrijp, zal bedrijf a opgeheven worden, en zal mijn vaste aanstelling worden overgenomen door bedrijf b. Beide bedrijven hebben vestiging in frankrijk.
Ik heb zelf wat gebrainstormd, aangezien ik er ' s nachts niet van slaap, zelfs heel wat gebrainstormd. Wat moet ik doen?
Ik kan regelen dat op mijn volgende salarisstrook staat dat mijn loon op mijn bankrekening gestord wordt. Dat zal dan echter niet door bedrijf A gestort worden, maar door bedrijf B. Op de salarisstrook zal echter wel bedrijf A vermeld worden. Is dit een probleem? En hoe beinvloed dit mijn hypotheek aanvraag? Hoe los ik dit op??
Wanneer de naam verandert, krijg ik een nieuw contract voor onbepaalde tijd, met exact dezelfde arbeidsvoorwaarden, salaris en functie. Mischien ook handig om te vermelden
Alvast bedankt, Raskalnikow