abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 10:40:11 #2
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_48624941
Ja kut, ik heb niets gezegd . Leuke link, dat wel
pi_48625084
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef Urnie het volgende:
Dan was je vorige kat bijzonderder dan deze 2.
Slechte tvp
There is no love sincerer than the love of food.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 10:48:04 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48625185
Nog veel slechtere tvp
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 23 april 2007 @ 11:04:07 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48625694
quote:
Hen trouwens net ff de webcam van boven gehaald en op proffesorische manier geinstalleerd zodat jullie mee kunnn genieten als ze bevalt (laptop)
'N zeer professioneel opgestelde webcam?

Ik hou 't maar op baringsstress
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 11:16:35 #6
13151 crew  Rewimo
pi_48626071
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

'N zeer professioneel opgestelde webcam?

Ik hou 't maar op baringsstress
Je bent te laat

Enne: 'N
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48627790
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:05 schreef eernie het volgende:
hallo,

wij zijn leerlingen van het Honsrug College in emmen. we hebben een Examen project waar voor wij een beeldchat cursus moeten maken voor ouderen en mensen die geen verstand hebben van de pc.

Daarvoor moeten wij minimaal van 15 mensen de mening hebben over een paar verschillende vragen.

Ik hoop dat er somigen zijn die hier even hun andwoorden en meningen neer zetten. het zou ons heel erg helpen.

Beeldchat is Praten via de computer met een ander persoon. Je kunt elkaar horen en zien.

Wij zouden graag andwoorden willen hebben op de volgende vragen:

1.
[..]

2.
[..]

3.
[..]

als u mee wilt doen, wilt u dan het bericht + andwoorden in een post hier plaatsen?

U word vriendelijk bedankt voor uw medewerking

Mvg, Erwin Oldenkamp en Kevin Klassen
Niet eens de naam van je eigen school goed kunnen spellen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_48627844
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Die is wel echt erg.
pi_48628261
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef rishi120 het volgende:
Alsof mijn diploma uit de lucht komt vallen... Had je maar moeten leren, Eigen schuld dikke buld!
pi_48629635
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Doet me denken aan de basisschool. De meeste kinderen hadden in groep 8 nog moeite met het spellen van de naam van de school...
  maandag 23 april 2007 @ 13:16:27 #11
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_48629835
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef Biancavia het volgende:

We eindigden deel 13 met een verbijsterde dubidub die de volgende zin in Frollo's ondertitel zag staan:
Wat vindt je in de huis kamer
LOL, ik had die reactie nog niet gezien.
Een of twee topics geleden begon iemand er ook al over.

Misschien dat mensen beter even mijn profiel kunnen bekijken voordat ze commentaar geven.
quote:
Opleiding: Nederlandse Taal en Cultuur
Beroep: bureauredacteur/proeflezer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 15:04:06 #12
13151 crew  Rewimo
pi_48633653
pi_48633796
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:58 schreef EdAtTheBar het volgende:
Wat de place 2 be als je koninginnenacht grootst wil aanpakken in Amsterdam??
GrootsT nog wel
quote:
dvb,
Dij Voorbaat Bank?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 15:11:18 #14
13151 crew  Rewimo
pi_48633905
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:08 schreef saban het volgende:
Ik heb een aquarium, vanzelfspreken, is het van glas.
1 van de zijdes moet ik los hebben, ik wil het ombouwen naar iets anders, alleen ik krijg hoe dan ook geen hobby-mes tussen de 2 ramen, om het lijn door te snijden.

Hebben jullie andere manieren om gelijmde glas los te krijgen?

Ik heb 4 zijdes en 1 onderkant.
1 van de zijdes moet los.
  maandag 23 april 2007 @ 16:50:54 #15
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_48637819
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef Michellll het volgende:
aangezien hun hem kwijt zijn zou ik ze verplichten om er 1 met spoed aan te vragen en ik zou zeker niet voor dat tijdelijke paspoort gaan betalen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_48644326
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:16 schreef FredvZ het volgende:
Uit mijn vorige appartement heb ik een boekenwandrek gesloopt met het idee om het op te knappen en op te hangen. Dat is er echter niet van gekomen en het ligt nu alleen maar in de weg te liggen.

Het zijn 5 (of 6) van origine zwarte (nu roze-geverfde (niet mijn idee)) railsen om verticaal tegen de muur aan te hangen. Daarbij een aantal zwarte hangers om in de rails te hangen waarom een plank te bevestigen is. Sommige zijn nog voorzien van een plankje.

Foto heb ik helaas niet bij de hand, maar de kwaliteit van de planken zelf is belabberd. De railsen zijn geverfd met verf op waterbasis, dus die zijn vrij eenvoudig schoon te maken.

Op te halen in Rotterdam-Zuid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2007 19:54:11 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 april 2007 @ 21:33:20 #17
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_48648471
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:20 schreef Bink902 het volgende:
Als ik me kudt voel is dat gevoel weg na het drinken van alcohol. Hebben meer mensen dat? Ik vind 't wel fijn eigenlijk.
  maandag 23 april 2007 @ 21:40:09 #18
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 22:13:39 #19
13151 crew  Rewimo
pi_48650282
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:07 schreef Windsurfbart het volgende:
3) Wat zijn de gevolgen als ik het geld storneert, ik blijf verzekerd van mijn eigen zorgverzekeraar.

Heeft iemand antwoord op mijn vragen, alvast bedankt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 22:15:23 #20
13151 crew  Rewimo
pi_48650348
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb een visa card en heb daar net een pincode voor gekregen. Ik heb nog nooit een pincode voor een creditard gehad en vind het maar niks eigenlijk, nog meer van die kuttige codes onthouden.. Maargoed, nu zie ik dus zo;n zwart stripje op het blaadje in de envelope en ik denk " krassen!" , Dus ik krassen en er komt niks gene code onder het zwart vandaan.

Toen zag ik ineens dat je heb blaadje kon openmaken en dat daar de code zou moeten zijn.... ware het niet dat het carbon dat ik net aan de andere kant had proberen open te krassen nu over de pincode heen zaf Ik krijg ook met een vkakgom de pincode nu niet meer leesbaar. Heeft iemand nog tips om het leesbaar te krijgen, of moet ik een nieuwe pincode aanvragen.??? wie heeft hier ervaring mee en hoe vaak moet je die pincode eigenlijk gebruiken?? Ik gebruik vaak een crdit card, maar heb nog nooit een pincode moeten invoeren!!!
Okee, 't is BHFH maar zelfs die wordt nog weleens origineel
pi_48651657
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef Lips het volgende:
Ik had namelijk een combi maar die heb ik gerolen op de gewone magnetron van m'n ouders
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:22:15 #22
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_48663044
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef Asmooh het volgende:

[..]

ff prijs invermeren joh
Al z'n topics staan vol met fouten die zelfs ik nog herken als fout. Maar deze is wel heel erg.
Heb nog nooit zo'n orginele manier gezien om informeren te schrijven
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_48664121
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 07:19 schreef teh_m0nkey het volgende:
Slappe lag krijgen op bij situaties zoals het verlies van iemand is trouwens niet ongewoon, schijnt dat je je niet goed kan uiten dus inplaats van huilen begint te lachen. De mensen die dat doen schijnen trouwens wel het meest onder het verlies te lijden.
Ik heb wel eens last gehad van jetlag, maar nooit van slappe lag.
pi_48665741
Mijn langste tvp ooit: mijn verhaal wat mi de nder leuk was
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef jacqueline1969 het volgende:
hoi mensen wil even iets kwijt voor mensen die net als ik niet zo ervaren zijn in chat rooms en site dus wil mensen waarschuwen met mijn ervaring hoop dat het helpt.
ik was nl gouden kooi fan en kreeg via msn van iemand de link naar een site waar ze het over de gouden kooi hadden.
Ik er heen en begon leuk en was best een mooie site dacht ik en genoot van de nieuwtjes die er daar stonden. op een gegeven moment wou de beheerder de site plat gooien het kost hem nl te veel maar was wel een optie om de site te behouden nl dat de leden geld konden storten nou ben ik niet achterlijk en dacht ik betaal al voor me inetnet dus dan maar geen site maar veel mensen storrte geld sommigen echt veel geld. steeds vaker ging de beheerder om geld vragen dan weer voor cadeau voor bewoners dan weer voor verjaardag enz noem maar . tot dat er mensen waren waaronder ik die naar het geld gingen vragen,enz nou de beheerder was er niet blij mee,want o ja hij was betrouwbaar en daar aan twijfelen mocht niet de sfeer van hem naar bepaalde mensen werd grimmiger ook vond ik d
at hij wel erg vaak op de voor grond treede terwijl niet alles door hem gedaan of op gezet was als je daar iets over zei kon je grote bek krijgen anders donderde je maar op.
nou in chat box werd de sfeer ook vaak erg vreemd kreeg ik vaak van beheerder prive berichten met minder leuke teksten als ik vroeg waarom dat zo was kreeg ik als antwoord iedereen die mij maar op 1 manier dwars boom pak ik. ik schrok me wild waar gaat dit over later hoorde ik van meer mensen dat hij mensen chanteerde of bedreigde ik zei er wat van en ja hoor kreeg een ban . nou vond ik dat geen probleem wat ik wel minder vond dat ik daarna door hem gebeld werd met echte seriuese bedreigingen naar mijn kant meerdere malen ook hackte hij me msn via zijn database de bedreigingen waren niet mis en wat bleek hij had zelfs me adres achter haalt zou me wel even komen op zoeken. steeds meer mensen hoorde ik erover klagen dat hij erg driftig getrest en vaak dreigend over kwam als je maar vroeg om waar het geld bleef enz ik heb het nl niet over 100 euro maar hij had bijna 1000 euro binnen dit dateert van 2 mnd geleden. helaas warewn ze met twee beheerders en ja die andere had ook een fout gemaakt maar die was eerlijk en heeft het opgelost dat stond nl los van de binnen komsten van de beheerder die mensen bedreigde enz ik heb mijn verhaal gedaan bij me fam en die plaatste een topic op die site nou die was natuurlijk binnen 1 minuut weg want ja slechte reclame was wel erg en ja hoor werd ik weer telefonisch bedreigt ,en maar zeggen ik ben de beste ga met tien samen werken enz nou neem van mij aan tien wil niets van hem zijn ban lijst is net zo lang onderhand als zijn leden lijst die ook niet klopt veel mensen zijn nl geband maar hij laat ze als lid staan en mensen zijn vaak meerdere keren ingeschreven alles voor de aan tallen he lijkt net echt zijn er mischien 50 die seriues actief zijn daar maar om mijn verhaal te eindigen mensen kijk aub uit waar je inlogt sommigen zijn nl nog gevaarlijker als jaap hihi en doen leuk en aardig maar zijn in werkelijk heid monsters en ik hoop dat hij stopt met mensen te bedreigen te bellen enz want ja hij heeft nl zelf het geld achterover gedrukt en wil nu een ander de schuld geven helaas voor hem staat het bewijs op zijn eigen site zijn banknr nl dus ja domme actie van hem en waarom ik me verhaal pas na twee mnd vertel ik dacht nl dat ik de enige was die hij bedreigde maar het zijn er veel en veel meer dus .voor mensen die willen weten over wie het gaat en waarvoor ik wil waarschuwen is nl de site www.nowlive.eu beheerder de big boss zelf ewald nou mensen neem aub me waarschuwing ter harte want wil niet nog meer s;lacht offers door hem want ik heb nl aan gifte tegen hem gedaan want heb bewijzen zat het gaat jullie goed jacqueline
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage dinsdag 24 april 2007 @ 13:41:28 #25
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_48665764
halverwege was ik gestrand met lezen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: