Ik bij een crematie, godver da's echt zwaar klotequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:51 schreef Double-Helix het volgende:
ooit eens in een begravenis de slappe lach gekregen..
quote:Op zaterdag 21 april 2007 06:32 schreef MissMayhem het volgende:
Ik heb een broertje van 9. Soms lopen de discussies hoog op tussen hem en mijn moeder en dan moet ik me ferm inhouden.
Hij doet soms ook van die dingen die echt niet door de beugel kunnen.
Dan gaat hij aan de tafel staan, roept heel hard: Let op he!! En dan laat hij een superharde scheet. Mijn moeder boos, ik kom gewoon niet meer bij dan.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja ik las zoiets in een krant! "Ach ik wilde toch al geen atleet worden"![]()
Soortgelijke verhaal eens gehoord... alleen toen brak die 'redder' zijn nek en overleed ter plaatsenquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:45 schreef MaLo het volgende:
Jaren terug stond in de Telegraaf het verhaal van Redder Mike (Ik google me suf maar kan het niet meer vinden).
Er was een doktersgezin met de auto te water geraakt. Redder Mike dook zonder aarzelen de sloot in om ze te redden. Redder Mike had echter niet gekeken of het water wel diep genoeg was om in te duiken. Gevolg: Redder Mike had een dwarsleasie en was helemaal geen redder maar moest zelf gered worden.
Volgens mij was het doktersgezin overleden, maar ik moest vreselijk lachen om het hele verhaal
Deze ken ik al zo lang. Maar bij het terugzien. Ik blijf gewoon lachen om die presentator. Zo overdreven.quote:
Ja toen ik dat de eerste keer zag ging ik echt KAPOT van het lachen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja toen ik dat de eerste keer zag ging ik echt KAPOT van het lachen.Maar ik las dat het allemaal in scene is gezet hoor.
Die is zo mooi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:34 schreef teknomist het volgende:
Ik vind het nooit echt grappig. Echter, ik vind dat meer mensen een Darwin-award zouden moeten krijgen. Net zoals een filmpje dat ik van de week heb gezien: Drie Zweedse jongens op een boomtak en die dan de boomtak gaan afzagen, vervolgens naar beneden pleuren en dan huilen van de pijn. Dat soort domme mensen mogen van mij wel dood gaan eik..
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef Silentium het volgende:
Héééél lang geleden (jaar of 12) in de kerk, was er een preeklezing over Mozes, en daar kwam de zinsnede: 'Toen liet de Heer een grote en verzengende wind opsteken' in voor. We hadden in die tijd een beetje oude dominee, die langzaam sprak. Overal liet die gast een pauze tussen.
Dus toen kwam dat stukje:
Dominee: 'Toen liet de Heer een grote en verzengende wind...'
Ik: OMG!11!![]()
![]()
![]()
![]()
Dominee: 'opsteken'![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
Gemeente:![]()
![]()
![]()
Dus.![]()
oké.... die vind ik net ff wat té morbide sorryquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef SeLang het volgende:
Ik moest een paar jaar geleden ook lachen om een Palestijnse zelfmoord terrorist die na ontploffen nog leefde en op de grond lag te kreperen en toen kwam er zo'n robotkarretje van de Israelische explosieven opruimingsdienst en die begon wat aan hem te trekken, ondersteboven keren, etc. Kortom die kerel werd (terecht) als een half ontplofte bom behandeld. Wat zal die een pijn gehad hebben.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef SeLang het volgende:
Ik moest een paar jaar geleden ook lachen om een Palestijnse zelfmoord terrorist die na ontploffen nog leefde en op de grond lag te kreperen en toen kwam er zo'n robotkarretje van de Israelische explosieven opruimingsdienst en die begon wat aan hem te trekken, ondersteboven keren, etc. Kortom die kerel werd (terecht) als een half ontplofte bom behandeld. Wat zal die een pijn gehad hebben.
Hahahaha... wat een held. Verwachtte zeker 20 maagden in plaats van zo veel pijn?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef SeLang het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ook liever lachende mensen aan mn kist dan huilende... van huilende mensen word ik depressief en ben ik in staat om zo in mn kist om te draaienquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:30 schreef Locusta het volgende:
[..]Whehehe....
Ik heb zelf tijdens de kerkdienst ter ere van mijn overleden opa ontzettend de slappe lach gehad (gelukkig dacht iedereen dat ik hard zat te huilen):
Op een gegeven moment tijdens de dienst werd de kist naar het middenpad gereden en kwamen er misdienaren in witte gewaden aanlopen, die met een wc-borstel-achtig-ding wijwater over de kist sproeiden om zo dus die kist te zegenen.
Mijn broertje, die naast me zat, fluisterde in mijn oor: "Jezus called, he want's his pyjama's back"![]()
![]()
![]()
Wat heb ik toen ontzettend moeten lachenIk had het serieus echt niet meer! Mijn broertje overigens ook niet
![]()
Ik voelde me later wel een beetje schuldig, maar ik denk dat mijn opa dat grapje wel had kunnen waarderen![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:51 schreef Double-Helix het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik moet lachen om Gordon en Joling. Dat is ook wel een vermelding in dit topic waard.![]()
ja ik blijf er om lachen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef TC03 het volgende:
Gisteren ook bij het NOS Journaal geloof ik. Ze interviewden een vriend van de omgekomen korporaal. Op een gegeven moment zei hij, omdat die korporaal over twee weken terug zou komen: 'Ja, we hadden al een heel feestie georganiseerd, dat valt nu ook helemaal in duigen.'.
Oh maar zo werkt het nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:24 schreef Spacehamster het volgende:
Mensen die leed grappiig vinden....als die nou een ongeluk krijgen zou ik er misschien wel om moeten glimlachen.
En terechtquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef SeLang het volgende:
Of die gast uit het publiek: "Ja ik heb hetzelfde" .quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:10 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
ja ik blijf er om lachen.
en die vent lacht ook als een aap
![]()
idd,.. die gast was er heel nuchter om,.. er moest nog een laatste 'handeling' worden gedaan en daarbij begon het ff iets te hard te fikken.. mjah,.. uittrappen, wegrennen, what to do, what to doquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja ik las zoiets in een krant! "Ach ik wilde toch al geen atleet worden"![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of die gast uit het publiek: "Ja ik heb hetzelfde" ..
Nog nooit de lange versie gezien. Te ergquote:
Hoe die kerel lacht danquote:
Jamaar dat telt niet, want daar hóór je om te lachenquote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jamaar dat telt niet, want daar hóór je om te lachen.
Die gast zit bij mij in de klasquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef SeLang het volgende:
Ik heb vorige week enorm moeten lachen om die 15-jarige Nederlandse explosievenforum bezoeker die zelf nitroglycerine had gemaakt, die bom vloog in de fik en toen probeerde hij het uit te trappenen nu heeft hij nog maar één been
Het is natuurlijk gruwelijk voor die jongen om door een stommiteitje op jonge leeftijd al voor het leven verminkt te zijn, maar elke keer als ik er aan denk schiet ik weer in de lach![]()
Hebben jullie ook dit soort voorbeelden?
Sorry maar wat? Hoe?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:29 schreef Sloffie het volgende:
maar toen hij topje van z'n vinger eraf had geknipt (was ik bij) rende hij naar de wasbak
wij werkten samen op een planten kwekerij, moesten in het land van die takken van bossen laurier afknippen, hij zat weer dom te zeuren, let niet op en knip in het topje van z'n vinger met zo'n snoeischaartje...quote:
WTF! Omgquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:11 schreef Sloffie het volgende:
[..]
wij werkten samen op een planten kwekerij, moesten in het land van die takken van bossen laurier afknippen, hij zat weer dom te zeuren, let niet op en knip in het topje van z'n vinger met zo'n snoeischaartje...
duidelijk?
In de Volkskrant dan van gisteren. Een hele pagina over die Korporaal die overleden is. Cor heet ie. Op de pagina daarnaast een advertentie van D-Reizen met grote letters Corfoetsie !!!!!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef TC03 het volgende:
Gisteren ook bij het NOS Journaal geloof ik. Ze interviewden een vriend van de omgekomen korporaal. Op een gegeven moment zei hij, omdat die korporaal over twee weken terug zou komen: 'Ja, we hadden al een heel feestie georganiseerd, dat valt nu ook helemaal in duigen.'.
"Mij bij ?"quote:Krokodillen eten Chinees
PEKING - Elf krokodillen in een Chinees dierenpark hebben een 9-jarige scholier verslonden. Een dier had de jongen bij zijn kleren gegrepen en hem in de vijver gesleurd. Vervolgens stortte de hele groep zich op de Chinees.
De scholier was samen met andere kinderen over het hek geklommen. Zij sloegen de dieren met stenen en stokken, meldden Chinese media zondag over het incident in Beihai. De krokodil die de jongen aanviel, is doodgeschoten
quote:
Gezien wat er gebeurd is kan ik ook alleen maar lachen....quote:De scholier was samen met andere kinderen over het hek geklommen. Zij sloegen de dieren met stenen en stokken
Eenschquote:Op zondag 22 april 2007 11:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
[..]
Gezien wat er gebeurd is kan ik ook alleen maar lachen....
Haha, okay, ja het klonk als een hele vage weddenschap waar iets misging ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:11 schreef Sloffie het volgende:
[..]
wij werkten samen op een planten kwekerij, moesten in het land van die takken van bossen laurier afknippen, hij zat weer dom te zeuren, let niet op en knip in het topje van z'n vinger met zo'n snoeischaartje...
duidelijk?
1 stille tocht speciaal!quote:Op zondag 22 april 2007 11:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
[..]
Ik heb sowieso bij begrafenissen een beetje dat ik ineens van die grappen in mn hoofd heb.Ben sowiesoquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:51 schreef Double-Helix het volgende:
dat verklaard dus waarom er zo vaak gelachen moet wordenquote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
jullie gaan geregeld naar begrafenissen of zo
iets met een oven misschien?quote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef emo.gif het volgende:
Ik hoorde een hele flauw grap over een jood en een pizza
had niet door dat het meisje die er bij zat joods was
wat is geregeld?quote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
jullie gaan geregeld naar begrafenissen of zo
als men in termen spreekt van " dat heb ik ook altijd/ vaak bij begrafenissen" dan komt dat over als meer dan 5 of zo, en dan nog eens bij alle gevallen in een deuk gelegen om ietsquote:
Alleen jammer dat ze die krokodil daarna hebben afgeschoten.quote:Op zondag 22 april 2007 11:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |