abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2007 @ 03:33:31 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_48563220
Ik heb vorige week enorm moeten lachen om die 15-jarige Nederlandse explosievenforum bezoeker die zelf nitroglycerine had gemaakt, die bom vloog in de fik en toen probeerde hij het uit te trappen en nu heeft hij nog maar één been

Het is natuurlijk gruwelijk voor die jongen om door een stommiteitje op jonge leeftijd al voor het leven verminkt te zijn, maar elke keer als ik er aan denk schiet ik weer in de lach

Hebben jullie ook dit soort voorbeelden?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 21 april 2007 @ 03:34:38 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48563243
De holocaust blijft een dijenkletser.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 21 april 2007 @ 03:46:22 #3
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_48563328
Dat heb ik bij de 30+ mensen die in amerika zijn vermoord.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_48563357
ooit eens in een begravenis de slappe lach gekregen..
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48563365
Ja ik las zoiets in een krant! "Ach ik wilde toch al geen atleet worden"
  zaterdag 21 april 2007 @ 04:05:22 #6
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_48563454
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 03:51 schreef Double-Helix het volgende:
Ik bij een crematie, godver da's echt zwaar klote
pi_48563466
Ik toen ik aangehouden werd en dacht dat ze me niks konden maken, tot bleek dat ik nog openstaande boetes niet betaald had....toen was me lachen vergaan
1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
pi_48563922
Ik ken een fietser die is gevallen met zijn fiets; hierdoor is hij verlamd geraakt. In een hevige discussie werd er tegen hem gezegd: "Ach man! Ga toch fietsen!"...alleen dat kwam verkeerd aan..
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_48563925
Ik vind het nooit echt grappig. Echter, ik vind dat meer mensen een Darwin-award zouden moeten krijgen. Net zoals een filmpje dat ik van de week heb gezien: Drie Zweedse jongens op een boomtak en die dan de boomtak gaan afzagen, vervolgens naar beneden pleuren en dan huilen van de pijn. Dat soort domme mensen mogen van mij wel dood gaan eik. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 21 april 2007 @ 05:40:11 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_48563934
Ik kon er ook wel om lachen TS. Dus voel je niet schuldig
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_48563989
Uhm, een ex vriendinnetje van mij haar moeder had terminale kanker.
En een vriend van mij kon het niet laten om daar steeds de spot mee te drijven.
o.a. "Hey Twin, kun je niet met haar moeder gaan, ze is in ieder geval wél lekker kaal"

ik moest wel lachen maar ik voelde me wel schuldig ook, want ik wilde daar niet echt om lachen.

pi_48564013
Ik heb een broertje van 9. Soms lopen de discussies hoog op tussen hem en mijn moeder en dan moet ik me ferm inhouden.
Hij doet soms ook van die dingen die echt niet door de beugel kunnen.
Dan gaat hij aan de tafel staan, roept heel hard: Let op he!! En dan laat hij een superharde scheet. Mijn moeder boos, ik kom gewoon niet meer bij dan.
Never underestimate the predictability of stupidity
  zaterdag 21 april 2007 @ 06:54:07 #13
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_48564044
Nou ik lach af en toe om van die kinders met erge ziektes, of van die matige kutgrappen derbij maken.
beetje hopeloos enzo
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  zaterdag 21 april 2007 @ 07:17:25 #14
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_48564088
Ik moet altijd weer lachen als er in Amerika zon dwaas in de ronde schiet op zon school en bush met een toespraak komt. Dat de wapenwet moet blijven omdat iedere Amerikaaan het recht heeft om zichzelf te beschermen...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  zaterdag 21 april 2007 @ 07:19:04 #15
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_48564092
En ik moet lachen om deze reactie's
pi_48564094
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 06:32 schreef MissMayhem het volgende:
Ik heb een broertje van 9. Soms lopen de discussies hoog op tussen hem en mijn moeder en dan moet ik me ferm inhouden.
Hij doet soms ook van die dingen die echt niet door de beugel kunnen.
Dan gaat hij aan de tafel staan, roept heel hard: Let op he!! En dan laat hij een superharde scheet. Mijn moeder boos, ik kom gewoon niet meer bij dan.

Slappe lag krijgen op bij situaties zoals het verlies van iemand is trouwens niet ongewoon, schijnt dat je je niet goed kan uiten dus inplaats van huilen begint te lachen. De mensen die dat doen schijnen trouwens wel het meest onder het verlies te lijden.
pi_48564170
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 03:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bomen zijn relaxt
pi_48564180
ja soms moet je gewoon lachen van de spanning. Keihard is dat
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zaterdag 21 april 2007 @ 07:57:46 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48564210
Altijd als mijn huisgenoot het verhaal van zijn parkiet vertelt, schiet ik in de lach. Dat beest is namelijk verdronken in de goudvissenkom . En het wordt helemaal prachtig als ik me voorstel hoe die moeder door het huis gerend moet hebben: "Karel is dood! Karel is dood! Hij is verdronken in de goudvissenkom!" .
Niet meer actief op Fok!
pi_48564276
Ik weet zo 1 2 3 geen voorbeelden maar het gebeurd me ook wel eens dat ik lach en dat ik later denk van "oew dat was wellicht niet slim"
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:45:23 #21
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_48564438
Jaren terug stond in de Telegraaf het verhaal van Redder Mike (Ik google me suf maar kan het niet meer vinden ).

Er was een doktersgezin met de auto te water geraakt. Redder Mike dook zonder aarzelen de sloot in om ze te redden. Redder Mike had echter niet gekeken of het water wel diep genoeg was om in te duiken. Gevolg: Redder Mike had een dwarsleasie en was helemaal geen redder maar moest zelf gered worden.
Volgens mij was het doktersgezin overleden, maar ik moest vreselijk lachen om het hele verhaal
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_48564523
Die doden bij virginia tech.
pi_48564623
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 08:45 schreef MaLo het volgende:
Jaren terug stond in de Telegraaf het verhaal van Redder Mike (Ik google me suf maar kan het niet meer vinden ).

Er was een doktersgezin met de auto te water geraakt. Redder Mike dook zonder aarzelen de sloot in om ze te redden. Redder Mike had echter niet gekeken of het water wel diep genoeg was om in te duiken. Gevolg: Redder Mike had een dwarsleasie en was helemaal geen redder maar moest zelf gered worden.
Volgens mij was het doktersgezin overleden, maar ik moest vreselijk lachen om het hele verhaal
Soortgelijke verhaal eens gehoord... alleen toen brak die 'redder' zijn nek en overleed ter plaatsen
  zaterdag 21 april 2007 @ 09:37:05 #24
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_48564871
vraag me af of iedereen hier wel 100% eerlijk antwoord geeft
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
pi_48564929
Deze is daarbij natuurlijk legendarisch
pi_48564957
Mijn baas is nogal ziek door een virus en toen ik hem 2 weken geleden belde dat hij helemaal geel geworden was, moest ik zo hard lachen

Hij lachte gelukkig mee.
  zaterdag 21 april 2007 @ 09:54:18 #27
78918 SeLang
Black swans matter
pi_48565000
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:44 schreef Noodly het volgende:
Mijn reisverslagen
pi_48565108
quote:
Deze ken ik al zo lang. Maar bij het terugzien. Ik blijf gewoon lachen om die presentator. Zo overdreven.
  zaterdag 21 april 2007 @ 10:17:11 #29
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_48565265
quote:
Ja toen ik dat de eerste keer zag ging ik echt KAPOT van het lachen. Maar ik las dat het allemaal in scene is gezet hoor.
pi_48565374
quote:
"Excuseer" 2 seconden later weer

Prachtig
pi_48565501
Frans Bauer...
  zaterdag 21 april 2007 @ 10:39:59 #32
78918 SeLang
Black swans matter
pi_48565633
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 10:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja toen ik dat de eerste keer zag ging ik echt KAPOT van het lachen. Maar ik las dat het allemaal in scene is gezet hoor.
Mijn reisverslagen
pi_48565901
Ik lach echt helemaal in een stuip om een nieuwsfragment over SARS.

Er werd iemand op een brancard gegooid, in de ambulance gesmeten en de deur van de ambulance werd dichtgetrapt (je zag alleen een voet).

Achteraf gezien was het niet grappig, maar toen lag ik helemaal dubbel.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:03:31 #34
102952 Silentium
Gegarandeerd.
pi_48566006
Héééél lang geleden (jaar of 12) in de kerk, was er een preeklezing over Mozes, en daar kwam de zinsnede: 'Toen liet de Heer een grote en verzengende wind opsteken' in voor. We hadden in die tijd een beetje oude dominee, die langzaam sprak. Overal liet die gast een pauze tussen.

Dus toen kwam dat stukje:

Dominee: 'Toen liet de Heer een grote en verzengende wind...'
Ik: OMG!11!
Dominee: 'opsteken'
Ik:
Gemeente:

Dus.
Slokkie bier
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:03:55 #35
78918 SeLang
Black swans matter
pi_48566014
Ik moest een paar jaar geleden ook lachen om een Palestijnse zelfmoord terrorist die na ontploffen nog leefde en op de grond lag te kreperen en toen kwam er zo'n robotkarretje van de Israelische explosieven opruimingsdienst en die begon wat aan hem te trekken, ondersteboven keren, etc. Kortom die kerel werd (terecht) als een half ontplofte bom behandeld. Wat zal die een pijn gehad hebben.
Mijn reisverslagen
pi_48566018
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 05:34 schreef teknomist het volgende:
Ik vind het nooit echt grappig. Echter, ik vind dat meer mensen een Darwin-award zouden moeten krijgen. Net zoals een filmpje dat ik van de week heb gezien: Drie Zweedse jongens op een boomtak en die dan de boomtak gaan afzagen, vervolgens naar beneden pleuren en dan huilen van de pijn. Dat soort domme mensen mogen van mij wel dood gaan eik. .
Die is zo mooi.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:05:04 #37
78918 SeLang
Black swans matter
pi_48566025
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef Silentium het volgende:
Héééél lang geleden (jaar of 12) in de kerk, was er een preeklezing over Mozes, en daar kwam de zinsnede: 'Toen liet de Heer een grote en verzengende wind opsteken' in voor. We hadden in die tijd een beetje oude dominee, die langzaam sprak. Overal liet die gast een pauze tussen.

Dus toen kwam dat stukje:

Dominee: 'Toen liet de Heer een grote en verzengende wind...'
Ik: OMG!11!
Dominee: 'opsteken'
Ik:
Gemeente:

Dus.
Mijn reisverslagen
pi_48566193
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef SeLang het volgende:
Ik moest een paar jaar geleden ook lachen om een Palestijnse zelfmoord terrorist die na ontploffen nog leefde en op de grond lag te kreperen en toen kwam er zo'n robotkarretje van de Israelische explosieven opruimingsdienst en die begon wat aan hem te trekken, ondersteboven keren, etc. Kortom die kerel werd (terecht) als een half ontplofte bom behandeld. Wat zal die een pijn gehad hebben.
oké.... die vind ik net ff wat té morbide sorry
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_48566283
quote:
pi_48566385
Mensen die leed grappiig vinden....als die nou een ongeluk krijgen zou ik er misschien wel om moeten glimlachen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_48566390
quote:
Hahahaha... wat een held. Verwachtte zeker 20 maagden in plaats van zo veel pijn?
pi_48566478
quote:
Whehehe....

Ik heb zelf tijdens de kerkdienst ter ere van mijn overleden opa ontzettend de slappe lach gehad (gelukkig dacht iedereen dat ik hard zat te huilen ):

Op een gegeven moment tijdens de dienst werd de kist naar het middenpad gereden en kwamen er misdienaren in witte gewaden aanlopen, die met een wc-borstel-achtig-ding wijwater over de kist sproeiden om zo dus die kist te zegenen.

Mijn broertje, die naast me zat, fluisterde in mijn oor: "Jezus called, he want's his pyjama's back"
Wat heb ik toen ontzettend moeten lachen Ik had het serieus echt niet meer! Mijn broertje overigens ook niet
Ik voelde me later wel een beetje schuldig, maar ik denk dat mijn opa dat grapje wel had kunnen waarderen
pi_48566534
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:30 schreef Locusta het volgende:

[..]

Whehehe....

Ik heb zelf tijdens de kerkdienst ter ere van mijn overleden opa ontzettend de slappe lach gehad (gelukkig dacht iedereen dat ik hard zat te huilen ):

Op een gegeven moment tijdens de dienst werd de kist naar het middenpad gereden en kwamen er misdienaren in witte gewaden aanlopen, die met een wc-borstel-achtig-ding wijwater over de kist sproeiden om zo dus die kist te zegenen.

Mijn broertje, die naast me zat, fluisterde in mijn oor: "Jezus called, he want's his pyjama's back"
Wat heb ik toen ontzettend moeten lachen Ik had het serieus echt niet meer! Mijn broertje overigens ook niet
Ik voelde me later wel een beetje schuldig, maar ik denk dat mijn opa dat grapje wel had kunnen waarderen
Ik heb ook liever lachende mensen aan mn kist dan huilende... van huilende mensen word ik depressief en ben ik in staat om zo in mn kist om te draaien
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:34:08 #44
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48566550
quote:
herkenbaar ja....

en voor wat betreft het voorbeeld in de OP:

dus ja ik heb daar soms ook last van
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48567175
Ik moet lachen om Gordon en Joling. Dat is ook wel een vermelding in dit topic waard.
pi_48567676
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik moet lachen om Gordon en Joling. Dat is ook wel een vermelding in dit topic waard.
pi_48567884
Dit verschijnsel komt volgens mij ook voor bij bepaalde psychische stoornissen en bepaalde lichamelijke ziekten. Het valt onder stoornissen in de emotionele beleving en wordt "inadequaat gevoel" genoemd.
pi_48568599
Ik schoot in een hysterische lachbui toen we na de dood van mn vader, verplicht door mn moeder iedere avond (voor een week lang) naar het uitvaartcentrum moesten. De eerste 2 avonden zei ik gewoon helemaal niets, en de derde avond werd ik hysterisch... k bleef maar lachen...
Mn moeder en broer meteen kwaad
pi_48568986
quote:
ja ik blijf er om lachen.
en die vent lacht ook als een aap
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:15:25 #50
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_48569124
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 08:56 schreef most_wanted het volgende:
Die doden bij virginia tech.
pi_48569253
Erectieproblemen

Lemming!!!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:21:47 #52
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_48569292
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:20 schreef markiemark het volgende:
Erectieproblemen

Lemming!!!
Zolang al op fok forum zitten En dan nog niet weten wat een lemming is
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:58:40 #53
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48570265
Gisteren ook bij het NOS Journaal geloof ik. Ze interviewden een vriend van de omgekomen korporaal. Op een gegeven moment zei hij, omdat die korporaal over twee weken terug zou komen: 'Ja, we hadden al een heel feestie georganiseerd, dat valt nu ook helemaal in duigen. '.

Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:59:45 #54
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48570292
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef TC03 het volgende:
Gisteren ook bij het NOS Journaal geloof ik. Ze interviewden een vriend van de omgekomen korporaal. Op een gegeven moment zei hij, omdat die korporaal over twee weken terug zou komen: 'Ja, we hadden al een heel feestie georganiseerd, dat valt nu ook helemaal in duigen. '.

omfg..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:02:09 #55
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_48570343
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:24 schreef Spacehamster het volgende:
Mensen die leed grappiig vinden....als die nou een ongeluk krijgen zou ik er misschien wel om moeten glimlachen.
Oh maar zo werkt het niet .
Mijn vader zei altijd: "mijn hart, mijn hart" als hij zogenaamd ergens keihard om moest lachen, en greep dan dramatisch naar zijn hart. Ik deed vrolijk mee: "Je hart, je hart!"
Mijn moeder zei: passen jullie maar op, als je écht wat aan je hart krijgt lach je niet meer zo hard!
Toen kreeg mijn vader een keer 's nachts een soort mini-hartaanval.

Hij en ik hebben ons krom gelachen, het was echt ironie ten top. Het maakte de grap haast nog mooier .

Nu ik het zo opschrijf klinkt het helemaal niet echt grappig, je had erbij moeten zijn denk ik .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_48570884
quote:
En terecht
pi_48571427
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:10 schreef Ellatjuh het volgende:

[..]

ja ik blijf er om lachen.
en die vent lacht ook als een aap
Of die gast uit het publiek: "Ja ik heb hetzelfde" .

.
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:01:17 #58
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_48571709
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 03:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
idd,.. die gast was er heel nuchter om,.. er moest nog een laatste 'handeling' worden gedaan en daarbij begon het ff iets te hard te fikken.. mjah,.. uittrappen, wegrennen, what to do, what to do
─_(º.0)_/─
pi_48573669
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:49 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Of die gast uit het publiek: "Ja ik heb hetzelfde" .

.
inderdaad
ik rol bij dit filmpje soms bijna echt over de grond van het lachen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_48574024
quote:
Nog nooit de lange versie gezien. Te erg !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:46:58 #61
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_48574495
quote:
Hoe die kerel lacht dan
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_48574581
Ik lach wel eens om FOK!kers
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:41:09 #63
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_48575749
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:51 schreef Lucille het volgende:
Ik lach wel eens om FOK!kers
Jamaar dat telt niet, want daar hóór je om te lachen .
pi_48575903
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:41 schreef MaLo het volgende:

[..]

Jamaar dat telt niet, want daar hóór je om te lachen .
Hahaha!

Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_48577703
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef skippy22 het volgende:

[..]

hier leuk linkje: Cho Seung-hui

Omg dat filmpje zo grappig
0023
pi_48578284
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:36:04 ]
pi_48578331
De kut-NS rijdt nooit meer op tijd nu. Dat was tussen 1940 en 1945 wel een ander verhaal.
pi_48578930
Ik lach altijd keihard als mensen op de fiets op hun bek gaan. Ik vind dat zo een prachtig gezicht.
Ook zei een dik meisje een keer iets stoms tegen me, en toen ik zei ik: "Pas maar op, anders duw ik je om!". Achteraf best slecht want veel mensen moesten ook lachen.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_48579117
dikke mensen vallen altijd zo grappig
0023
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:57:48 #70
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_48579625
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef SeLang het volgende:
Ik heb vorige week enorm moeten lachen om die 15-jarige Nederlandse explosievenforum bezoeker die zelf nitroglycerine had gemaakt, die bom vloog in de fik en toen probeerde hij het uit te trappen en nu heeft hij nog maar één been

Het is natuurlijk gruwelijk voor die jongen om door een stommiteitje op jonge leeftijd al voor het leven verminkt te zijn, maar elke keer als ik er aan denk schiet ik weer in de lach

Hebben jullie ook dit soort voorbeelden?
Die gast zit bij mij in de klas
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_48579679
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:29:39 #72
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_48580580
dit topic is echt wat voor een kammeraad van mij, hij lacht écht overal om en dan vooral als iemand enorme pijn heeft.

voorbeeldje:
vroeger zat een vriendje van hem op de skelter en met een schans krijgt die het voor elkaar om met skelter en al op de kop terecht te komen, hij had heel z'n kop onder het bloed zitten, die kammeraad van mij staat een meter er naast en komt niet meer bij van het lachen

hij werkt samen met een andere kammeraad van mij op een boerderij. Nu is het zo dat die andere migraine heeft en door te weinig slaap tekort, veel gewerkt en nog veel meer valt hij flauw met z'n hoofd tegen de roosters in de stal aan. Je raad het al... hij komt niet meer bij van het lachen

Ik zit bij die kammeraad van mij thuis, hij zou zo terug komen. Komt hij binnen samen met die kammeraad van verhaal hierboven die heeft een enorm zere duim (uit de kom) want hij was blijven haken in een diepe plas tijdens mountainbiken, over het stuur gevlogen maar met z'n duim blijven haken. Die kammeraad van mij heeft de hele avond last gehad van z'n buik van het lachen

en zo kan ik nog wel even doorgaan... hij is echt erg, als iemand half dood gaat van de pijn staat hij altijd te lachen maar toen hij topje van z'n vinger eraf had geknipt (was ik bij) rende hij naar de wasbak en staat het ene moment te lachen en dan weer enorme pijn te lijden... toen was het voor mij
pi_48581834
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:29 schreef Sloffie het volgende:
maar toen hij topje van z'n vinger eraf had geknipt (was ik bij) rende hij naar de wasbak
Sorry maar wat? Hoe?
pi_48581951
vreselijk moment:
op een begrafenis een vrouw binnen zien komen met een heel vreemd kapsel. een soort opgedraaide piramide. daar moest ik om lachen, nog erger toen ze voor me kwam zitten. ik kon het schateren niet meer inhouden toen er ook nog een vlieg in kroop.
vreselijk eigenlijk bij het afscheid van een dierbare maar goed
  zaterdag 21 april 2007 @ 22:11:01 #75
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_48583315
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:12 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Sorry maar wat? Hoe?
wij werkten samen op een planten kwekerij, moesten in het land van die takken van bossen laurier afknippen, hij zat weer dom te zeuren, let niet op en knip in het topje van z'n vinger met zo'n snoeischaartje...

duidelijk?
pi_48590182
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:11 schreef Sloffie het volgende:

[..]

wij werkten samen op een planten kwekerij, moesten in het land van die takken van bossen laurier afknippen, hij zat weer dom te zeuren, let niet op en knip in het topje van z'n vinger met zo'n snoeischaartje...

duidelijk?
WTF! Omg ..wajooooo .. en toen
pi_48590740
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef TC03 het volgende:

In de Volkskrant dan van gisteren. Een hele pagina over die Korporaal die overleden is. Cor heet ie. Op de pagina daarnaast een advertentie van D-Reizen met grote letters Corfoetsie !!!!!!!
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_48592148
quote:
Krokodillen eten Chinees

PEKING - Elf krokodillen in een Chinees dierenpark hebben een 9-jarige scholier verslonden. Een dier had de jongen bij zijn kleren gegrepen en hem in de vijver gesleurd. Vervolgens stortte de hele groep zich op de Chinees.

De scholier was samen met andere kinderen over het hek geklommen. Zij sloegen de dieren met stenen en stokken, meldden Chinese media zondag over het incident in Beihai. De krokodil die de jongen aanviel, is doodgeschoten
"Mij bij ?"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48592213
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:24 schreef milagro het volgende:

[..]

"Mij bij ?"
quote:
De scholier was samen met andere kinderen over het hek geklommen. Zij sloegen de dieren met stenen en stokken
Gezien wat er gebeurd is kan ik ook alleen maar lachen....
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 22 april 2007 @ 11:44:51 #80
164018 nijnja
pi_48592589
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:26 schreef Lucille het volgende:

[..]

[..]

Eensch
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_48593481
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:11 schreef Sloffie het volgende:

[..]

duidelijk?
Haha, okay, ja het klonk als een hele vage weddenschap waar iets misging ofzo
pi_48593824
quote:

[..]

[..]

1 stille tocht speciaal!
pi_48593877
Geweldig topic echt serieus
pi_48595355
Een collega had een keer iets van een hartaanval gehad, hij vertelde dat hij opeens wakker werd en echt enorme pijn op de borst had en bijna doodging, dat gevoel had hij. En door hoe hij het vertelde kreeg ik helemaal de slappe lach. Later zei hij dat hij dat toch best vreemd vond.
  zondag 22 april 2007 @ 13:27:54 #86
164018 nijnja
pi_48595410
Gister had ik dat, een vriend van me zat helemaal in het verband nah goed, alleen zn arm, maar ik dus vragen hoe dat komt, zegtie:

Ja, ik was aan het fietsen, vloog er een vogel vlak langs, schrok ik van en zat op een boom, ik weet niet hoe maar ik had het niet meer

Zulk soort dingen heb ik wel vaker alleen weet zo niet meer wat verder....
pi_48597135
quote:
Ik heb sowieso bij begrafenissen een beetje dat ik ineens van die grappen in mn hoofd heb.Ben sowieso
wel van de harde humor, en dan schieten je echt de meest vage dingen door je hoofd.
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
  zondag 22 april 2007 @ 15:32:53 #88
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_48600339
jaaa ken dat , echt ook alleen vaak bij begrafenissen dat je dan ineens van die vage humor in je hoofd hebt...
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_48600363
jullie gaan geregeld naar begrafenissen of zo
  zondag 22 april 2007 @ 15:34:11 #90
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_48600374
Ik hoorde een hele flauw grap over een jood en een pizza
had niet door dat het meisje die er bij zat joods was
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
pi_48600695
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
dat verklaard dus waarom er zo vaak gelachen moet worden
pi_48603162
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef emo.gif het volgende:
Ik hoorde een hele flauw grap over een jood en een pizza
had niet door dat het meisje die er bij zat joods was
iets met een oven misschien?
pi_48603510
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
wat is geregeld?
pi_48603579
Laatst bij een theorieles voor de auto, kwamen er een paar dia's met kinderen hoe gevaarlijk ze kunnen doen enzo, is de volgende dia ineens een mongooltje die kwijlt en half uit z'n rolstoel hing. Kon me nog maar net inhouden hard te lachen
pi_48604191
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef Prego het volgende:

[..]

wat is geregeld?
als men in termen spreekt van " dat heb ik ook altijd/ vaak bij begrafenissen" dan komt dat over als meer dan 5 of zo, en dan nog eens bij alle gevallen in een deuk gelegen om iets

maar goed, on topic. :

ik moest laatst in R & P lachen om een topic dat ging over hoe om te gaan met/wat te zeggen tegen een collegaatje die net een miskraam had gehad.

de TS schreef :

"twee jaar geleden met hun ook al zoiets meegemaakt bij een andere collega, alleen dat kindje is met een waterhoofd geboren en die is toen gelijk overleden"

.......
pi_48604597
Nou, toen ik hoorde van die twee doden bij de vierdaagse, moest ik stiekem lachen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_48604692
De uitvaartverzorger die na de crematie van mijn oom vriendelijk "tot ziens" zei tegen alle leden van de familie, daar moest ik toch wel een beetje om lachen.
pi_48605718
quote:

[..]

[..]

Alleen jammer dat ze die krokodil daarna hebben afgeschoten.
  zondag 22 april 2007 @ 17:43:54 #99
150421 Zygje
negerstaaf
pi_48605998
Toverkracht is de reclame van de herhaling!
  zondag 22 april 2007 @ 17:49:04 #100
164018 nijnja
pi_48606155
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef Zygje het volgende:
[afbeelding]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')