IN MAROKKO HEBBEN ZE OOK SERIAL KILLERS HEE IN MAROKKO IN MAROKKO HEE IN MAROKKO HEBBEN ZE NOG VEEL GROTERE JA HE JA IN MAROKKO!!!quote:
Dat kan niet, want ze zijn niet te zien via google earth.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
IN MAROKKO HEBBEN ZE OOK SERIAL KILLERS HEE IN MAROKKO IN MAROKKO HEE IN MAROKKO HEBBEN ZE NOG VEEL GROTERE JA HE JA IN MAROKKO!!!
Tuurlijk niet, zijn nep, van een halloween site.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Hmm, ja, misschien gaat dit toch nét iets te ver.
Dat laatste plaatje trouwens, was die echt daarvan?
Ja, erg hypocriet. Eigenlijk moet alles kunnen, zeker dit. Altijd blijven lachen!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef IHVK het volgende:
Mensen op ONZ die iets te ver vinden gaan.![]()
misschien moet jij daar maar weer heen gaan danquote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef pberends het volgende:
En bespaar me die sneuesmiley's
. Ga anders maar op ogrish.com kijken voor meer pret, daar is dit topic niets bij.
Niet mijn kopje thee, maar ik ben dan ook een moraalridder.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, erg hypocriet. Eigenlijk moet alles kunnen, zeker dit. Altijd blijven lachen!
Ik kom er nooit, maar ik ken het wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien moet jij daar maar weer heen gaan dan
Amerikaanse schooldrama's zijn toch veel erger dan al die tig doden in Irak.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:39 schreef Kadoc het volgende:
Al die mensen die hierdoor offended zijn.
Je hebt een punt.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Amerikaanse schooldrama's zijn toch veel erger dan al die tig doden in Irak.
En Iraakse asielzoekers...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nederland kent ook heel veel depressieve studenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |