Oh, niks boeiends, ik ben de ex van heroinjunk en nu heeft ze met markmquote:Op woensdag 22 april 2009 19:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wat was er dan? Wat is er gebeurt?ik mis iets
Ik kon het proberen.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef ImTheBase het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, anders laat ik dat ff niet doen.
forumhoertje?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, niks boeiends, ik ben de ex van heroinjunk en nu heeft ze met markm
Uiteraard, dat is niet het enige wat groter is.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kon het proberen.![]()
Maar helaas zijn je hersens groter dan die van een papegaai.
quote:
Want?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jammer dat het niet de SC betrof.
Dat bedeol ik maar.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ah okay dan, ik vatte t inderdaad zo op
1 gezeik thuis is sowieso kutquote:
We gaan erheenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou het viezer vinden als ie naar lullen zat te lurken.
Note.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:07 schreef ImTheBase het volgende:
quatro
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou het viezer vinden als ie naar lullen zat te lurken.
Ja oke, en nijn is altijd lief. Tenzij niet, want dan niet. Maar heb ik zo'n naam dan? Dat ik nooit boos ben ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 gezeik thuis is sowieso kut
2 weer eens wat anders dan de altijd lieve nijnja
Joah en dat je je verontschuldigd voor de gekste zaken. Vloek eens een keer, scheld eens iemand de tyfus toequote:Op woensdag 22 april 2009 19:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, en nijn is altijd lief. Tenzij niet, want dan niet. Maar heb ik zo'n naam dan? Dat ik nooit boos ben ofzo?
Wie?quote:
Doe maar tofquote:Op woensdag 22 april 2009 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb 25 pm's maar ik heb geen zin om ze te bekijken
Sorry wil ik veel zeggen ja, hebje zeker van renquote:Op woensdag 22 april 2009 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah en dat je je verontschuldigd voor de gekste zaken. Vloek eens een keer, scheld eens iemand de tyfus toe
Fietsquote:Op woensdag 22 april 2009 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb 25 pm's maar ik heb geen zin om ze te bekijken
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
NAAR DE KLOTEEEEUHWUEH~!onoenoenneoee
Renétjequote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerder andersomEn nog met 1 hand ook
Weet ik toch, kevje
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 19:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
NAAR DE KLOTEEEEUHWUEH~!onoenoenneoee
Dat is iemand die erg toe is aan een piemel.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Note.
Wie is eigenlijk die chantal nou ?
nee hoor, niets van renquote:Op woensdag 22 april 2009 19:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sorry wil ik veel zeggen ja, hebje zeker van ren?
En verder ja... Ach waarom zou je iemand verrot schelden je bereikt er toch niets mee.
Daar kan ik heel weinig mee.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is iemand die erg toe is aan een piemel.
Haha oh ik kan het zeker wel. Als je een keer met me mee rijdt, of iemand hangt een keer een camera in mn auto ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee hoor, niets van ren![]()
is ook niet iets dat heul recent is of zo, zolang wij elkaar nu kennen gaat dat al zohet was een aangename verrassing om die post van je te lezen
![]()
nijn kan schelden
Doe je ook met mijquote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NIET MIJN NAAM OP HET FORUM ZETTEN MENGGGG
ff je notes bekijkenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FietsMag jij raden hoe braaf ik vandaag ben geweest
quote:
laat dat hier dan ook eens zien. dat 24/7 lief zijn is onmogelijk. Zelfs jij heeft af en toe gewoon een klote dag dus deel dat dan ook met onsquote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha oh ik kan het zeker wel. Als je een keer met me mee rijdt, of iemand hangt een keer een camera in mn auto ofzo... Volgens mij lach ik mezelf ook helemaal ziek als ik mezelf achter het stuur zie
Maar ik scheld geregeld hoor, ik ben niet snel boos, helemaal niet... En als ik het dan ben ben ik het ook goed zegmaar, dus dit viel eigenlijk nog wel mee
braafquote:
Ik heeftquote:Op woensdag 22 april 2009 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laat dat hier dan ook eens zien. dat 24/7 lief zijn is onmogelijk. Zelfs jij heeft af en toe gewoon een klote dag dus deel dat dan ook met ons
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
braafgeen nieuwe
![]()
wist je dat het vandaag 11,6 jaar geleden is dat ik mijn zijwieltjes verloor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |