Ik begin er niet eens aan om aan te geven wat er niet kloptquote:Op woensdag 18 april 2007 01:14 schreef newsman het volgende:
Ik kan ook naar Verginia gaan en een gun kopen, als ex soldaat, kan terror achter laten, maar ik wil het niet, dus iedere geflipte kan dus blijkbaar in Verginia terecht, je hebt geen lincese meer nodig om een gun te krijgen, omdat de bardy bill is afgelopen, trouwens is een wapenhandelaar een spychiater, ik zeg altijd het is de verkeerde medicijn op het medicijn.
Dat is Amerika.
Raad het woord!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:41 schreef kless het volgende:
*vetischime met voeten is heel begrijpelijk. In je brein ligt je lul/kut vlak bij je tenen/voeten. En stimuleert erkaar een beetje zegmoar*
Misschien fetisj, ofzo?quote:
Bijna goed!quote:
Fetisjisme.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bijna goed!![]()
Wie gaat er door voor de wasmasjiene?
Grappigquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Vigagiste gezocht
Wat precies is een vigagiste? Geen typefout overigens, in de openingspost noemt hij het ook een vigagiste.
We hebben hier het liefst fouten gemaakt door Fok!kers. Het hoeven dus niet per se fouten tegen het Nederlands zijn, al zullen die uiteraard wel het vaakst voorkomen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:05 schreef TNA het volgende:
Moet het trouwens om Nederlandse fouten gaan? Anders past de link in dit topic hier ook prima
Okidoquote:Op donderdag 19 april 2007 09:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
We hebben hier het liefst fouten gemaakt door Fok!kers. Het hoeven dus niet per se fouten tegen het Nederlands zijn, al zullen die uiteraard wel het vaakst voorkomen.
Zo arrogant en dan zo'n taalfout...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef M42 het volgende:
[..]
IQ van 40 he...![]()
Als je ook eens keek naar het plaatje (usericon) en misschien het verband kon leggen tussen dat plaatje en de naam dan was je er misschien achter gekomen dat het misschien wel iets met astronomie te maken had. Als je dan eens met google op die naam had gezocht dan had je geweten dat het staat voor Messier object 42, of terwijl de Orion Nevel.
quote:Op maandag 16 april 2007 00:48 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ja hij gebruikte de omschrijving sympthoonbestrijding ook, maar nee, ik ben hem niet.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:21 schreef DerBolle het volgende:
ik ben ook enigskind... nooit last gehad van het geen broers / zussen hebben.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:54 schreef corc het volgende:
Tweede overigens vandaag die geen "s" op zijn tobo heeft.quote:Als weldenkend lid van de intelligentia achtte ik het mijn plicht om dat docudrama eens te bekijken.
Dat is niet vergeten maar niet weten (maar zal volgende keer mezelf onthouden van een dergelijke trivialiteit)quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
1 s-je vergeten is nou niet echt een orginele spelfout
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef GoldenBatt het volgende:
ongetwijfelt der wel langs gaan, dan maar dagje vrij nemen ofzo. Denk wel dat ze dat zou waderen opzich, maar waarom nu pas over de rooie idd?
quote:
Wat alleen nog niet duidelijk is, is waar een woordenboek dan wel nuttig voor is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:30 schreef SpecialK het volgende:
Een woordenboek is niet bedoeld als handelijding voor een filosofisch gesprek. Dat lijkt mij iig meer dan duidelijk.
Wanneer je de context niet snapt, dan wordt het een moeilijk verhaal. Zou dit een cyborg zijn?quote:Het is nog nooit vastgelopen bij mij. Tenminste, nadat ik mijn geheugen heb veranderd (daarvoor crashte het elk uur )
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:20 schreef annoylikethewind het volgende:
waar halen jullie al die fouten toch vandaan? ONZ?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:16 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Ja het is 10/20 cm vanaf de onderkant aan de voorkant en bij een shirt van Levi's aan de zeikant. Ik kan d'r niet tegen ik koop een shirt van 65 euro(Armani) en dan zit er een gaatje in(Ik heb tegelijk van dit topic een beetje een klaagbaak gemaakt
, maar ik hoor wel graag een oplossing
)
quote:
En dan ook gewoon totaal het besef niet hebben dat je zoiets in een woordenboek kunt opzoeken.quote:
Wat een beeldspraak!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:50 schreef Biancavia het volgende:
Op woensdag 18 april 2007 17:28 schreef MeneerTim het volgende:
Het voelt grotdroog.
Uhm, jaquote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef XiChico het volgende:
WAT BETEKEND TVP EIGUHLUK?
Ik heb al veel varianten gezien, maar deze is nieuw voor mij. Waar die b ineens vandaan komt (in de verder sowieso al foute spelling)...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef furian het volgende:
ahhahahahahah ik denk niet dat mijn vriendin dat zobiezo leuk gaat vindedus ik kan maar beter gewoon door blijven gaan :p
Zijn er ook mannelijke medewerksters dan? Op de FP staan soweiso wel veel foutenquote:Vrijdag zocht Phillips zijn baas op. Hij bond de vrouwelijke medewerkster vast en hield haar urenlang gevangen. Later schoot Phillips zijn baas en zichzelf dood.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag was ik bij de Ikea, waar een grote poster één van de ruiten sierde.
Op die poster stond een gruwelijke spelfout (je betaald...).
Ik heb héél demonstratief een zwarte pen gepakt en de fout verbeterd. Ongelooflijk dat dit soort fouten voorkomen bij een bedrijf met een miljardenomzet. Beangstigend gewoon...
Zeg het maar, ik kom er niet uitquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Logician het volgende:
Hen trouwens net ff de webcam van boven gehaald en op proffesorische manier geinstalleerd zodat jullie mee kunnn genieten als ze bevalt(laptop)
Je was me voor!quote:Op maandag 23 april 2007 09:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 23 april 2007 10:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij vond Mutsig het gewoon grappig, geen fout. Ik zie hem anders ook niet
Inderdaad. Was een reactie op twee posts boven mij.quote:Op maandag 23 april 2007 10:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij vond Mutsig het gewoon grappig, geen fout. Ik zie hem anders ook niet
Goeie actie!quote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag was ik bij de Ikea, waar een grote poster één van de ruiten sierde.
Op die poster stond een gruwelijke spelfout (je betaald...).
Ik heb héél demonstratief een zwarte pen gepakt en de fout verbeterd. Ongelooflijk dat dit soort fouten voorkomen bij een bedrijf met een miljardenomzet. Beangstigend gewoon...
quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goeie actie!
Zo smeedde ik jaren geleden al plannen om een keer een nachtelijke tocht door de stad te maken en elk bord te slopen en elke etalageruit in te gooien waar taalfouten op staan.![]()
Maar ik ben nooit dronken genoeg geweest om het echt te durven.
Wat vind je?quote:Wat vindt je in de huis kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |