Ik vind vreemdgaan geen grapquote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef Copycat het volgende:
Ik vind mensen zonder enig greintje humor dan weer walgelijk.
ik bedoel maar!!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel practisch opgelost zo, het blijft lekker binnen FOK!, en er wordt weereens even lekker gebatst!
Snap je nú waarom Ray eens even lekker een ander mokkel wil batsen?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef M42 het volgende:
[..]
Tja ik geloof meer in eerlijkheid! openheid! alles bespreekbaar maken ipv op zoek te gaan naar een scharrel!
IQ van rond de 40 schat ik zo? en een EQ van 0quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel maar!!
niets idealer dan dit, een man met een vrouw én kind, die gaat daar dus nooit weg, dus enkel de lusten en niet de lasten , en dat vice versa, ik blij, hij blij, en zij weet van niets, dus ook blij, en mocht ze niet blij zijn, dan ligt dat iig niet aan mij, want ik besta niet voor haar
Wat nou "vreemdgaan"quote:
Ohja wacht alleen neuken is natuurlijk geen vreemdgaanquote:
Nope, dat is een ander wijf binnenwaartse stokslagen geven.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:45 schreef M42 het volgende:
[..]
Ohja wacht alleen neuken is natuurlijk geen vreemdgaan![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, dat is een ander wijf binnenwaartse stokslagen geven.
leg eens uit waarom dat zo erg is dan, iets niet vertellen, als het je gedrag niet nadelig verandert tov de vaste partner?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef M42 het volgende:
[..]
Tja ik geloof meer in eerlijkheid! openheid! alles bespreekbaar maken ipv op zoek te gaan naar een scharrel!
Liegende en bedriegende mensen zijn walgelijk! het is het laagste van het laagste en getuigd van een enorm slappe mentaliteit! Dat je nog te laf bent om dit tegen jouw partner kenbaar te maken![]()
Tijd, plaats, datumquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef Jerruh het volgende:
en wee je gebeente als je hier serieus op in gaat!
yvonne, wil jij met mij vreemdgaan!?
En voor je het weet staan ze bij je op de stoep, en laat dat nou net zijn wat ray niet wiltquote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef milagro het volgende:
[..]
je kunt beter 1 vaste minnares hebben bij wie het goed toeven is, qua sex en je daar uitleven, dan steeds op zoek gaan naar wat nieuws, met alle risico's van dien, want niet iedere scharrel wil een scharrel blijven tenslotte, maar wil op den duur meer.
waar staat M42 voor, is dat een wapenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef popolon het volgende:
We hebben hier te maken met een potentiële Cho Seung-Hui.
precies, al weet ik wel waar zijn huis woont, mij zul je er niet zien, ik kijk wel uitquote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
En voor je het weet staan ze bij je op de stoep, en laat dat nou net zijn wat ray niet wilt
IQ van 40 he...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
waar staat M42 voor, is dat een wapen![]()
Sorry, maar ik zou mijzelf gewoon enorm voor schut zetten door hier op in te gaan. Het is werkelijk te dom als jij het al zelf niet eens snapt (er van uitgaande dat je serieus zo dom bent zoals jij je voordoet).quote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef milagro het volgende:
[..]
leg eens uit waarom dat zo erg is dan, iets niet vertellen, als het je gedrag niet nadelig verandert tov de vaste partner?
je kunt beter 1 vaste minnares hebben bij wie het goed toeven is, qua sex en je daar uitleven, dan steeds op zoek gaan naar wat nieuws, met alle risico's van dien, want niet iedere scharrel wil een scharrel blijven tenslotte, maar wil op den duur meer.
ik niet
dus wat is daar nu zo erg aan?
ik pik niemand af, de andere partij komt niets tekort, alles blijft exact hetzelfde , iedereen happy![]()
Welneeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:57 schreef M42 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou mijzelf gewoon enorm voor schut zetten door hier op in te gaan.
pm d'r.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef Jarno het volgende:
Larissa, lees je mee? Voor het archief, zeg maar.
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel maar!!
niets idealer dan dit, een man met een vrouw én kind, die gaat daar dus nooit weg, dus enkel de lusten en niet de lasten , en dat vice versa, ik blij, hij blij, en zij weet van niets, dus ook blij, en mocht ze niet blij zijn, dan ligt dat iig niet aan mij, want ik besta niet voor haar
Dat is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:20 schreef ElizaJarvis het volgende:
twee jaar zonder de behoefte hebt volgehouden ;').
Wilde al zeggen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
zet je zelf gewoon maar voor schut, hoor, we kunnen er tegen, en het blijft tussen ons.. ik ben gewoon wel benieuwd, wat is er erg aan, als iemand iets niet weet, en er niets van merkt, en alles bij hetzelfde blijftquote:Op donderdag 19 april 2007 17:57 schreef M42 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou mijzelf gewoon enorm voor schut zetten door hier op in te gaan. Het is werkelijk te dom als jij het al zelf niet eens snapt (er van uitgaande dat je serieus zo dom bent zoals jij je voordoet).
vooroordelen hebben is echt jouw ding he??quote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef M42 het volgende:
[..]
Dus jij keurt het goed dat iemand die getrouwd, is vreemdgaat en vind het ook nog vriendelijk van een vrouwlijke user dat zij haar lichaam beschikbaar stelt!
Als je dat meent, spoor jij even hard niet.
Klopt. Je voelt je weer de man en je wilt het toch een beetje goed maken. Dus extra veel aandachtquote:Op donderdag 19 april 2007 18:25 schreef ElizaJarvis het volgende:
Milagro; zij ook blij. Want hij is leuker, gezelliger en besteed meer aandacht aan haar als hij weer thuiskomt.
My thoughts exactly.quote:Prima situatie idd, getrouwd met kinderen en zo af en toe even elkaar een handje helpen.
omgquote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef M42 het volgende:
[..]
IQ van 40 he...![]()
Als je ook eens keek naar het plaatje (usericon) en misschien het verband kon leggen tussen dat plaatje en de naam dan was je er misschien achter gekomen dat het misschien wel iets met astronomie te maken had. Als je dan eens met google op die naam had gezocht dan had je geweten dat het staat voor Messier object 42, of terwijl de Orion Nevel.
En na sommige ervaringen realiseer je je hoeveel je ookal weer van je vrouw houdt en krijgt zij misschien ook nog eens een gemeende beurt.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Je voelt je weer de man en je wilt het toch een beetje goed maken. Dus extra veel aandacht![]()
[..]
My thoughts exactly.
Ik moet begin mei een paar dagen naar Milaan. Wat als ik nu je een ticket stuur dan ga ik eerst en dan ga ik daar 1 dag zaken bespreken, kom jij de volgende dag en pak je vanaf het vliegveld de taxi naar het hotel wat ik doorgeef en dan kunnen we eerst shoppen in Milaan, daarna belachelijk duur eten en dan in de honeymoonsweet in de jacuzzi batsen tot je d'r misselijk van wordt.quote:
Nee joh. Het gaat om de jacht, het hoeren en sloeren, de ego boost als het lukt.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:31 schreef Isabeau het volgende:
En er voor betalen, is dat iets? Die vrouwen zitten meestal niet echt achter je aan nadat je ze genomen hebt.
Waarom voor iets betalen wat ik gratis kan krijgen? Ben Dominique niet of zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:31 schreef Isabeau het volgende:
En er voor betalen, is dat iets? Die vrouwen zitten meestal niet echt achter je aan nadat je ze genomen hebt.
Vind je. Ik vind het een hypocriet gezever. Gewoon neuken, er open over zijn tegen je partner en hier je bek er over houwe.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef milagro het volgende:
Ray is tenminste er open en eerlijk over
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waarom voor iets betalen wat ik gratis kan krijgen? Ben Dominique niet of zo.
Volgens mij is dat veel duurderquote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik moet begin mei een paar dagen naar Milaan. Wat als ik nu je een ticket stuur dan ga ik eerst en dan ga ik daar 1 dag zaken bespreken, kom jij de volgende dag en pak je vanaf het vliegveld de taxi naar het hotel wat ik doorgeef en dan kunnen we eerst shoppen in Milaan, daarna belachelijk duur eten en dan in de honeymoonsweet in de jacuzzi batsen tot je d'r misselijk van wordt.
Zo arrogant en dan zo'n taalfout...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef M42 het volgende:
[..]
IQ van 40 he...![]()
Als je ook eens keek naar het plaatje (usericon) en misschien het verband kon leggen tussen dat plaatje en de naam dan was je er misschien achter gekomen dat het misschien wel iets met astronomie te maken had. Als je dan eens met google op die naam had gezocht dan had je geweten dat het staat voor Messier object 42, of terwijl de Orion Nevel.
zeg, dat is me veel te romantisch en te close.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik moet begin mei een paar dagen naar Milaan. Wat als ik nu je een ticket stuur dan ga ik eerst en dan ga ik daar 1 dag zaken bespreken, kom jij de volgende dag en pak je vanaf het vliegveld de taxi naar het hotel wat ik doorgeef en dan kunnen we eerst shoppen in Milaan, daarna belachelijk duur eten en dan in de honeymoonsweet in de jacuzzi batsen tot je d'r misselijk van wordt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef milagro het volgende:
zo, er zitten hier echt veel mee te lurken, mijn PM box loopt over ineens
Ray is tenminste er open en eerlijk over
Ik vind juist andersom!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
er open over zijn tegen je partner en hier je bek er over houwe.
Je wilt dat Ray gaat kontneukelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |