quote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee dan kan je inderdaad beter op Bitchniggahwhoes deel XIV verschijnen ja.
Dat lijkt me übergeil. Ook meteen filmen maar?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
We kunnen ook onze kapster gezamenlijk DP-en![]()
Nemen we Krea ook mee en doen we de 'Airtight'![]()
Dat is geen verrassing voor hem wat ik heb gedaan, daar was hij zelf bij, is nogal een verschil he.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dan kan je inderdaad beter op Bitchniggahwhoes deel XIV verschijnen ja.
Hij komt er toch ook gewoon eerlijk voor uit, dat hij een ander wijf wil neuken, zonder zijn vrouw dit te vertellen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing voor hem wat ik heb gedaan, daar was hij zelf bij, is nogal een verschil he.
Jij bent wel de laatste die commentaar op mij moet hebben, ik leef zoals jij dat blijkbaar graag wil, maar ik kan iedereen nog gewoon recht aankijken, weet dat ik eerlijk ben, geen dubbelleven, geen gesneak en achterbaks gedoe.
Eerlijk tegenover je partner, met de rest van de wereld heb je geen donder te maken.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij komt er toch ook gewoon eerlijk voor uit, dat hij een ander wijf wil neuken, zonder zijn vrouw dit te vertellen?
Quelle onzin.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef M42 het volgende:
[..]
Als je andere vrouwen nog zo "lekker" vindt, dan is de relatie dus niet goed
Je mag een ander best in de bek schijten, zolang je partner er maar van op de hoogte is? Tja, kennelijk denken we daar gelukkig niet allemaal hetzelfde over.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef erodome het volgende:
Eerlijk tegenover je partner, met de rest van de wereld heb je geen donder te maken.
quote:
Als je partner er ok mee is als je dat doet en jij daar een gelukkig mens van wordt dan moet dat kunnen ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je mag een ander best in de bek schijten, zolang je partner er maar van op de hoogte is? Tja, kennelijk denken we daar gelukkig niet allemaal hetzelfde over.
?quote:
hij hoeft niet van zijn vrouw af, hoor, ajb niet zegquote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef M42 het volgende:
[..]
Dan ben je net als de topicstarter een vuile slet![]()
Alleen help je hem dan vreemd te gaan in een relatie en hem te laten liegen tov zijn vrouw
Misselijke mensen toch op de wereld
Exact!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je partner er ok mee is als je dat doet en jij daar een gelukkig mens van wordt dan moet dat kunnen ja.
Is niet mijn ding, maar toch, dat is tussen hun.
Maar jij vindt het dus beter het maar stiekum te doen, beetje scheinheilig een monogame relatie hebben en ondertussen buiten de deur eten, een web van leugens spannen en iets doen waarvan je zeker weet dat het je partner ontzettend diep zal kwetsen?
Ik kots op dat scheinheilige gedoe, want oei oei, je moet toch in de pas lopen van de maatschappij, moet monogaam zijn, anders ben je slecht, wel buiten de deur eten en je voordoen als de brave huisvader, maar je loopt in de pas van de maatschappij hoor, veel plezier ermee, fuck it zeg ik!
Dus jij denkt dat wanneer dit achterlijke persoon vreemd gaat dit zijn relatie goed doet?!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef milagro het volgende:
[..]
hij hoeft niet van zijn vrouw af, hoor, ajb niet zeg![]()
ik maak geen huwelijk stuk dus, ik zorg juist voorverandering van spijs
.
en liegen? verzwijgen is niet liegen, hè, vertellen is tenslotte ook niet per definitie de waarheid dus![]()
Ik ben een vrouw met een mega lekker lijf, en dat loont zoals altijd, want TS zit al op mijn PM boxquote:Op donderdag 19 april 2007 17:10 schreef M42 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat wanneer dit achterlijke persoon vreemd gaat dit zijn relatie goed doet?!
Jij hebt er blijkbaar geen probleem mee om enigszins hier deel van uit te maken?
Jij neukt zomaar met gasten zonder te weten wie ze zijn, hoe zij zich gedragen en hoe zij eruit zien?![]()
En jouw laatste opmerking is wel compleet dom! weet je zeker dat je een vrouw bent? of ben je nog zo een breezer hoertje die voor een Euroknaller dr rokje uitdoet?!
Christ jij bent sneuquote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met een mega lekker lijf, en dat loont zoals altijd, want TS zit al op mijn PM box
doe niet zo moeilijk, man, het is maar sex, hoor![]()
wat niet weet, wat niet deert, zolang hij thuis maar gewoon lief blijft en zijn vrouw goed behandelt, in en buiten bed, is er toch niets mis mee?
wat is een Euroknaller ueberhauptquote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
Wat is deze week trouwens de Euroknaller?
![]()
http://www.mcdonalds.nl/templates/dispatcher.asp?page_id=2072quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
Wat is deze week trouwens de Euroknaller?
![]()
Jeweettog, van de Mac. Dan krijg je een burger of kipnuggets (waarom trouwens wel nuggets maar niet chicken, vraag ik me nu af) of een Sundae ijsje voor één Euro.quote:
ik ga een wild guess doen..... EO jongere?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef M42 het volgende:
[..]
Christ jij bent sneu![]()
wat een niveau zeg... puberhoertjes![]()
Nah.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga een wild guess doen..... EO jongere?
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga een wild guess doen..... EO jongere?
Nóg ouder dan Milagro?quote:
tja het is niet zo moeilijk om ouder te zijn dan een Euroknallerhoertjequote:
en daarvoor hoeft enkel maar je rokje uit?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeweettog, van de Mac. Dan krijg je een burger of kipnuggets (waarom trouwens wel nuggets maar niet chicken, vraag ik me nu af) of een Sundae ijsje voor één Euro.
Dat is toch al snel een halve piemel pijpen, achter de Mac.
Ik zie alleen maar een vriendelijk antwoord hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef M42 het volgende:
[..]
Dan ben je net als de topicstarter een vuile slet![]()
Alleen help je hem dan vreemd te gaan in een relatie en hem te laten liegen tov zijn vrouw
Misselijke mensen toch op de wereld
quote:
Ik weet niet hoe jij doorgaans pijpt, maar daar hoef je echt je rokje niet voor uit te trekken.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:30 schreef milagro het volgende:
en daarvoor hoeft enkel maar je rokje uit?
morgen een rokje kopen
Mit nach nebst nächts samt bei seit von zu zuwider entgegen außer aus!quote:maar serieus even nu : Hoffstadtgruppe, klamotten herunter , nur 2 mal streukeln und du bist bei mir wenn ich es gut habe, und wenn ich es gut habe, hast du es besser , ebenso geworden können machen entweder gegenüber + 4. Falle
Dus jij keurt het goed dat iemand die getrouwd, is vreemdgaat en vind het ook nog vriendelijk van een vrouwlijke user dat zij haar lichaam beschikbaar stelt!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een vriendelijk antwoord hoor.
Oordeel eens niet zo snel?!
Van jouw gedrag afleidende ben je 16, je foto zegt mij rond de 23quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef milagro het volgende:
[..]
lijkt me stug, maar ja, ik vind het niet erg zo
dacht ik ook, iemand opent een topic, stelt een vraag, ik heb een prima oplossing, waar niemand onder hoeft te lijden, krijg ik van alles naar mijn hoofdquote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een vriendelijk antwoord hoor.
Oordeel eens niet zo snel?!
Milagro! Lijst 'm in!quote:
Ik quote het even Milagro!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef M42 het volgende:
[..]
Van jouw gedrag afleidende ben je 16, je foto zegt mij rond de 23
23 staat er dusquote:
damn, jij bent echt goedquote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef M42 het volgende:
[..]
Van jouw gedrag afleidende ben je 16, je foto zegt mij rond de 23
Ja nu. Net toch echt niet.quote:
Vrouwen takelen snel af boven de 20... dat weet je zelf toch ook maar al te goedquote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Copycat het volgende:
Hé, het was eerst 21! Je veroudert snel, Milagro.
dank jequote:
Ik vind het wel practisch opgelost zo, het blijft lekker binnen FOK!, en er wordt weereens even lekker gebatst!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef M42 het volgende:
[..]
Dus jij keurt het goed dat iemand die getrouwd, is vreemdgaat en vind het ook nog vriendelijk van een vrouwlijke user dat zij haar lichaam beschikbaar stelt!
Als je dat meent, spoor jij even hard niet.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:37 schreef M42 het volgende:
Vrouwen takelen snel af boven de 20... dat weet je zelf toch ook maar al te goed![]()
Tja ik geloof meer in eerlijkheid! openheid! alles bespreekbaar maken ipv op zoek te gaan naar een scharrel!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel practisch opgelost zo, het blijft lekker binnen FOK!, en er wordt weereens even lekker gebatst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |