Minstens een kuttopic.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:34 schreef Echo99 het volgende:
lemming?
Nee.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:34 schreef Echo99 het volgende:
lemming?
Trouw dan niet. Pannekoekquote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee.
Serieus topique en ik kan me ook niet voorstellen dat niemand anders dit heeft. Kom op je hele leven dezelfde batsen dan geloof je toch gewoon zelf niet?
Ik moet toch kinderen hebben en iemand die ze opvoedquote:
Mínstens.quote:
Larissa mag dan wel getrouwd zijn maar ik heb niet zoveel zin om haar te batsen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef Jarno het volgende:
Larissa, lees je mee? Voor het archief, zeg maar.
Wie wel, wie wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Larissa mag dan wel getrouwd zijn maar ik heb niet zoveel zin om haar te batsen.
Voor kinderen hoef je niet te trouwen tochquote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik moet toch kinderen hebben en iemand die ze opvoed
Ik vind de gedachte alleen al behoorlijk ziekquote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg lieve mensen ik ben pas 2 jaar getrouwd, heel gelukkig en zo maar ik wil gewoon weer eens een ander wijf binnenwaartse stokslagen geven.
Wat vinden jullie hiervan? Ik kan dat toch beter gewoon doen en me bek dichthouden? Wat niet weet wat niet deert immers. Lijkt mij het beste om dan eveneens een getrouwde chicka te gaan batsen daar hoef je niet bang voor te zijn dat ze meer van je willen dan je pik en opeens je wijf gaan bellen of zo.
Iemand hier ervaring mee die mij kan helpen hoe ik dit het beste kan doen?
Wel als je tot een bepaalde geloofgroep behoort.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Voor kinderen hoef je niet te trouwen toch
HIj zegt toch dat -ie gelukkig getrouwd is?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:45 schreef M42 het volgende:
Als jij niet meer genoeg aan jouw vrouw hebt, verbreek dan de relatie.
Maar dan mist zijn vrouwtje centjes uit hun huishoudbeursje.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
dan ga je naar de hoeren
oplossing gevonden, slotje
Hoezo is dat nou laf?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:45 schreef M42 het volgende:
[..]
Ik vind de gedachte alleen al behoorlijk ziek
Als jij niet meer genoeg aan jouw vrouw hebt, verbreek dan de relatie. Vreemdgaan is ZO onwijs LAF! en zeker wanneer je ook nog je bek erover houdt.
Meer woorden maak ik er niet vuil aan.
Je spoort echt niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou laf?
Kijk als ik zoals jij voorsteld doet dat krijg je 1 en al drama: vrouw overstuurd, we moeten ons huis uit, inboedel verdelen, kindje groeit op in een half gezin en moet daarna aan stiefvader/moeder wennen etc. Allemaal gezeik dus.
De andere optie is gewoon effe soms buiten de deur neuken en je bek dichthouden. Wie is daar dan de dupe van? Niemand!![]()
Vooral niet als het een buitenlandert betreft.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee.
Serieus topique en ik kan me ook niet voorstellen dat niemand anders dit heeft. Kom op je hele leven dezelfde batsen dan geloof je toch gewoon zelf niet?
Dan ben je het al heel snel zat.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vooral niet als het een buitenlandert betreft.
Het is dat mijn vriendin meeleest op Fok, anders was ik het hiermee eens geweest.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
Hey hallo, hij wil neuken. Niet scheiden!
Dat kon je niet bedenken voordat je ging trouwen?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou laf?
Kijk als ik zoals jij voorsteld doet dat krijg je 1 en al drama: vrouw overstuurd, we moeten ons huis uit, inboedel verdelen, kindje groeit op in een half gezin en moet daarna aan stiefvader/moeder wennen etc. Allemaal gezeik dus.
De andere optie is gewoon effe soms buiten de deur neuken en je bek dichthouden. Wie is daar dan de dupe van? Niemand!![]()
Iemand als jij zou zich niet moeten voortplanten.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een ZIEKE uitspraak... hopelijk dat we binnenkort op de frontpage mogen lezen dat je door je vrouw omgelegd bentquote:Op donderdag 19 april 2007 15:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou laf?
Ik wil helemaal niet scheiden. Ik hou van mijn vrouw, ze kan lekker koken en goed stokslobberen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:57 schreef TNA het volgende:
Heb je er weleens aan gedacht om gewoon te scheiden? Anyway, het spijt me voor je vrouw dat ze met zo iemand als jou getrouwd is. Ik hoop dat ze de scheidingspapieren weet te vinden zodat jij fijn binnenwaartse stokslagen kan gaan uitdelen aan een ander.
Als je de behoefte hebt om vreemd te gaan dan is de relatie NIET goed!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
HIj zegt toch dat -ie gelukkig getrouwd is?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef M42 het volgende:
[..]
Als je de behoefte hebt om vreemd te gaan dan is de relatie NIET goed!
Die is wel goed, Christen Unie-stemmer.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef M42 het volgende:
[..]
Als je de behoefte hebt om vreemd te gaan dan is de relatie NIET goed!
[indekmodus]quote:Op donderdag 19 april 2007 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is dat mijn vriendin meeleest op Fok, anders was ik het hiermee eens geweest.
Ooh, in dat geval is het echte liefde hčquote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet scheiden. Ik hou van mijn vrouw, ze kan lekker koken en goed stokslobberen.
Ik wil gewoon eens buiten de deur eten.
Duidelijk weer een man met een gebrek aan emotionele ontwikkeling!quote:
Ben jij een wijf ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef M42 het volgende:
[..]
Duidelijk weer een man met een gebrek aan emotionele ontwikkeling!
Ga eens eens een studie psychologie volgen ofzo![]()
Bestel een pizza!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet scheiden. Ik hou van mijn vrouw, ze kan lekker koken en goed stokslobberen.
Ik heb op de PVV gestemd kudt linksert.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die is wel goed, Christen Unie-stemmer.
Ik vind alleen gewoon andere vrouwtjes ook nog zo![]()
Wees dan een vent en ga samen met je vrouw op pad. Misschien wil zij ook wel eens een andere stok slobberen dan de jouwe, om het maar eens in jouw puberpraat te stellen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja, hoho. Hij is getrouwd, niet dood.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef M42 het volgende:
Als je andere vrouwen nog zo "lekker" vindt, dan is de relatie dus niet goed
Larissa, dat is toch die vatsige relkoe of niet??quote:
...als je het allemaal zoveel beter weet, waarom zie ik hier dan helemaal geen advies van je?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef M42 het volgende:
[..]
Duidelijk weer een man met een gebrek aan emotionele ontwikkeling!
Ga eens eens een studie psychologie volgen ofzo![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef soleshaker het volgende:
Maar wat als zij nou ook gaarne eens inwendighe stockslaaghen van een ander wenst te ontvangen?
wat doe je dan??
Ken jij dan een gozer die alleen maar naar zijn eigen vrouw kijkt en er NOOIT over heeft gedacht om zijn leuter eens in een ander te steken?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef M42 het volgende:
Als je andere vrouwen nog zo "lekker" vindt, dan is de relatie dus niet goed en ben jij niet toe aan een serieuze relatie!
Dat vind ik natuurlijk niet leuk, dat begrijp je zelf ook wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef soleshaker het volgende:
Maar wat als zij nou ook gaarne eens inwendighe stockslaaghen van een ander wenst te ontvangen?
wat doe je dan??
Skaaiquote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ken jij dan een gozer die alleen maar naar zijn eigen vrouw kijkt en er NOOIT over heeft gedacht om zijn leuter eens in een ander te steken?
Volgens mij niet.
Pas 2 jr getrouwd??? Je zegt niet hoelang je al met je vriendin gaat! En je vriendin een wijf noemen is zowiezo not done... mits je al in het stadium bent dat je der wilt verlaten. En praten over vreemdgaan is voor losers!! Dus mijn tip voor jou.. strook de mouwen nog maar eens goed op.. en geef er maar een goeie slinger aan... iedereen blijquote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg lieve mensen ik ben pas 2 jaar getrouwd, heel gelukkig en zo maar ik wil gewoon weer eens een ander wijf binnenwaartse stokslagen geven.
Wat vinden jullie hiervan? Ik kan dat toch beter gewoon doen en me bek dichthouden? Wat niet weet wat niet deert immers. Lijkt mij het beste om dan eveneens een getrouwde chicka te gaan batsen daar hoef je niet bang voor te zijn dat ze meer van je willen dan je pik en opeens je wijf gaan bellen of zo.
Bwehehehe +2 voorspelbaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat vind ik natuurlijk niet leuk, dat begrijp je zelf ook wel.
Ja, die ken ik wel... maar ze zijn wel zeldzaam! de meeste mannen staan nog erg dicht bij de apen en zijn weinig ontwikkeld. Ook allemaal lekker afgeven op anderen terwijl zij zichzelf ook als apen gedragenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ken jij dan een gozer die alleen maar naar zijn eigen vrouw kijkt en er NOOIT over heeft gedacht om zijn leuter eens in een ander te steken?
Volgens mij niet.
Want als het zou kloppen wat jij zegt dan zou de wereld een grote emo zooi zijn want dan zijn alle relaties gedoemd te mislukken.
Maak het eens bespreekbaar met je vrouw, en dan wil ik je gelijk een tip meegeven:quote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef soleshaker het volgende:
wat doe je dan??
Hou jezelf niet zo voor de gek zegquote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef M42 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel... maar ze zijn wel zeldzaam! de meeste mannen staan nog erg dicht bij de apen en zijn weinig ontwikkeld. Ook allemaal lekker afgeven op anderen terwijl zij zichzelf ook als apen gedragen
Hoewel je zo lekker stokslobbert en kookt overweeg ik toch een ander binnenwaartse stokslagen te geven!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Maak het eens bespreekbaar met je vrouw, en dan wil ik je gelijk een tip meegeven:
Breng het haar iets genuanceerder als dat je het hier op Fok! doet...
![]()
Kijk, nu ben je niet goed bezig...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
maar zelf wel willen? beetje krom niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan heb je nog een hoop te leren en ook over mijquote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hou jezelf niet zo voor de gek zeg.
Voor jou hebben ze PLAN uitgevonden. Je betaald dan voor een kind maar je mag het niet opvoeden.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ergens over nadenken en iets doen zijn wel 2 vrij verschillende dingen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Want als het zou kloppen wat jij zegt dan zou de wereld een grote emo zooi zijn want dan zijn alle relaties gedoemd te mislukken.
Je vrouw daarentegen...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Ray moet kinderen maken om tegenwicht te bieden aan de tsunami van moslimkinderen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Voor jou hebben ze PLAN uitgevonden. Je betaald dan voor een kind maar je mag het niet opvoeden.
ik wil al buiten de deur neuken en ik ben nog niet eens getrouwdquote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef Jarno het volgende:
Dus jij beweert serieus dat de meeste mannen met iedere molecuul in hun lichaam op hun eigen vrouw/vriendin gefixeerd zijn en ze nooit naar andere vrouwen kijken die ze wel eens zouden willen palen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef M42 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel... maar ze zijn wel zeldzaam!
Als de TS echt buiten de deur zou willen neuken had ie het vast allang gedaan en gaat ie niet op Fok advies inwinnen hoe hij dit het beste aan kan pakken.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Ergens over nadenken en iets doen zijn wel 2 vrij verschillende dingen.
Als je dat graag wilt, moet je dat gewoon doen? Misschien kun je het wel met je vrouw bespreken en kunnen jullie allebei buiten de deur gaan "eten". Zolang jullie dat alle twee willen, is er niets aan de hand....Als je vrouw dit niet wilt, dan heb je een probleem...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kluun deed het gewoon en opende er geen topic overquote:
Kluun is echt gay. :[quote:Op donderdag 19 april 2007 16:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kluun deed het gewoon en opende er geen topic over.
Ben jij een buitenlander ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef BitchCrew het volgende:
lol zijde gij al getrouwd :-)
uwe klap is zelfde als ne peuter man...
maak uw eige seksleve mss is spannend, dan vind je het nog mss leuk.
En jij maar een beetje dan?quote:
Zo lees ik het inderdaad ook. Een closetgay die graag interne stokslagen van Kluun krijgt.quote:
Heb je daar wat tegen J ?quote:
Alleen tegen Belgen, J.quote:
Er zit een groot evrschil tussen "zouden willen palen"quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus jij beweert serieus dat de meeste mannen met iedere molecuul in hun lichaam op hun eigen vrouw/vriendin gefixeerd zijn en ze nooit naar andere vrouwen kijken die ze wel eens zouden willen palen?
Spray. En stokslagen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef Joene het volgende:
Heb je daar wat tegen J ?
effe langskomen, ik help je er zo vanafquote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die Belgische Moslims die zijn pas erg J.quote:
ja en hij klapt zelfde als nen 19 jarige nederlander.quote:
Nee dan kan je inderdaad beter op Bitchniggahwhoes deel XIV verschijnen ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef erodome het volgende:
Wat voor relatie heb je dan, waar is het respect, de liefde, hoeveel echte liefde kan je hebben voor iemand als je glashard in iemands gezicht liegt, zou je daar echt geen moeite mee hebben?
Ik ga even verder op de PM.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef Kreator het volgende:
...Ray, Milagro wil je.
Goed idee! Zeg we hebben al dezelfde kapper, als ik je wijf nou eens een beurt geef en jij de mijne? ideetje?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben Vlamingquote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Die Belgische Moslims die zijn pas erg J.
Die doet het al met de romeinen !quote:Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goed idee! Zeg we hebben al dezelfde kapper, als ik je wijf nou eens een beurt geef en jij de mijne? ideetje?
Dan ben je net als de topicstarter een vuile sletquote:Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef milagro het volgende:
[..]
effe langskomen, ik help je er zo vanaf![]()
Koop een M16 en schiet ze allemaal dood.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dan kan je inderdaad beter op Bitchniggahwhoes deel XIV verschijnen ja.
We kunnen ook onze kapster gezamenlijk DP-enquote:Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goed idee! Zeg we hebben al dezelfde kapper, als ik je wijf nou eens een beurt geef en jij de mijne? ideetje?
Ik heb geen M16 nodig voor dit soort mietjesquote:Op donderdag 19 april 2007 16:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Koop een M16 en schiet ze allemaal dood.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat lijkt me übergeil. Ook meteen filmen maar?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
We kunnen ook onze kapster gezamenlijk DP-en![]()
Nemen we Krea ook mee en doen we de 'Airtight'![]()
Dat is geen verrassing voor hem wat ik heb gedaan, daar was hij zelf bij, is nogal een verschil he.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij komt er toch ook gewoon eerlijk voor uit, dat hij een ander wijf wil neuken, zonder zijn vrouw dit te vertellen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing voor hem wat ik heb gedaan, daar was hij zelf bij, is nogal een verschil he.
Jij bent wel de laatste die commentaar op mij moet hebben, ik leef zoals jij dat blijkbaar graag wil, maar ik kan iedereen nog gewoon recht aankijken, weet dat ik eerlijk ben, geen dubbelleven, geen gesneak en achterbaks gedoe.
Eerlijk tegenover je partner, met de rest van de wereld heb je geen donder te maken.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij komt er toch ook gewoon eerlijk voor uit, dat hij een ander wijf wil neuken, zonder zijn vrouw dit te vertellen?
Quelle onzin.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef M42 het volgende:
[..]
Als je andere vrouwen nog zo "lekker" vindt, dan is de relatie dus niet goed
Je mag een ander best in de bek schijten, zolang je partner er maar van op de hoogte is? Tja, kennelijk denken we daar gelukkig niet allemaal hetzelfde over.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef erodome het volgende:
Eerlijk tegenover je partner, met de rest van de wereld heb je geen donder te maken.
quote:
Als je partner er ok mee is als je dat doet en jij daar een gelukkig mens van wordt dan moet dat kunnen ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je mag een ander best in de bek schijten, zolang je partner er maar van op de hoogte is? Tja, kennelijk denken we daar gelukkig niet allemaal hetzelfde over.
?quote:
hij hoeft niet van zijn vrouw af, hoor, ajb niet zegquote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef M42 het volgende:
[..]
Dan ben je net als de topicstarter een vuile slet![]()
Alleen help je hem dan vreemd te gaan in een relatie en hem te laten liegen tov zijn vrouw
Misselijke mensen toch op de wereld
Exact!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je partner er ok mee is als je dat doet en jij daar een gelukkig mens van wordt dan moet dat kunnen ja.
Is niet mijn ding, maar toch, dat is tussen hun.
Maar jij vindt het dus beter het maar stiekum te doen, beetje scheinheilig een monogame relatie hebben en ondertussen buiten de deur eten, een web van leugens spannen en iets doen waarvan je zeker weet dat het je partner ontzettend diep zal kwetsen?
Ik kots op dat scheinheilige gedoe, want oei oei, je moet toch in de pas lopen van de maatschappij, moet monogaam zijn, anders ben je slecht, wel buiten de deur eten en je voordoen als de brave huisvader, maar je loopt in de pas van de maatschappij hoor, veel plezier ermee, fuck it zeg ik!
Dus jij denkt dat wanneer dit achterlijke persoon vreemd gaat dit zijn relatie goed doet?!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef milagro het volgende:
[..]
hij hoeft niet van zijn vrouw af, hoor, ajb niet zeg![]()
ik maak geen huwelijk stuk dus, ik zorg juist voorverandering van spijs
.
en liegen? verzwijgen is niet liegen, hč, vertellen is tenslotte ook niet per definitie de waarheid dus![]()
Ik ben een vrouw met een mega lekker lijf, en dat loont zoals altijd, want TS zit al op mijn PM boxquote:Op donderdag 19 april 2007 17:10 schreef M42 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat wanneer dit achterlijke persoon vreemd gaat dit zijn relatie goed doet?!
Jij hebt er blijkbaar geen probleem mee om enigszins hier deel van uit te maken?
Jij neukt zomaar met gasten zonder te weten wie ze zijn, hoe zij zich gedragen en hoe zij eruit zien?![]()
En jouw laatste opmerking is wel compleet dom! weet je zeker dat je een vrouw bent? of ben je nog zo een breezer hoertje die voor een Euroknaller dr rokje uitdoet?!
Christ jij bent sneuquote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met een mega lekker lijf, en dat loont zoals altijd, want TS zit al op mijn PM box
doe niet zo moeilijk, man, het is maar sex, hoor![]()
wat niet weet, wat niet deert, zolang hij thuis maar gewoon lief blijft en zijn vrouw goed behandelt, in en buiten bed, is er toch niets mis mee?
wat is een Euroknaller ueberhauptquote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
Wat is deze week trouwens de Euroknaller?
![]()
http://www.mcdonalds.nl/templates/dispatcher.asp?page_id=2072quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
Wat is deze week trouwens de Euroknaller?
![]()
Jeweettog, van de Mac. Dan krijg je een burger of kipnuggets (waarom trouwens wel nuggets maar niet chicken, vraag ik me nu af) of een Sundae ijsje voor één Euro.quote:
ik ga een wild guess doen..... EO jongere?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef M42 het volgende:
[..]
Christ jij bent sneu![]()
wat een niveau zeg... puberhoertjes![]()
Nah.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga een wild guess doen..... EO jongere?
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga een wild guess doen..... EO jongere?
Nóg ouder dan Milagro?quote:
tja het is niet zo moeilijk om ouder te zijn dan een Euroknallerhoertjequote:
en daarvoor hoeft enkel maar je rokje uit?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeweettog, van de Mac. Dan krijg je een burger of kipnuggets (waarom trouwens wel nuggets maar niet chicken, vraag ik me nu af) of een Sundae ijsje voor één Euro.
Dat is toch al snel een halve piemel pijpen, achter de Mac.
Ik zie alleen maar een vriendelijk antwoord hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef M42 het volgende:
[..]
Dan ben je net als de topicstarter een vuile slet![]()
Alleen help je hem dan vreemd te gaan in een relatie en hem te laten liegen tov zijn vrouw
Misselijke mensen toch op de wereld
quote:
Ik weet niet hoe jij doorgaans pijpt, maar daar hoef je echt je rokje niet voor uit te trekken.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:30 schreef milagro het volgende:
en daarvoor hoeft enkel maar je rokje uit?
morgen een rokje kopen
Mit nach nebst nächts samt bei seit von zu zuwider entgegen außer aus!quote:maar serieus even nu : Hoffstadtgruppe, klamotten herunter , nur 2 mal streukeln und du bist bei mir wenn ich es gut habe, und wenn ich es gut habe, hast du es besser , ebenso geworden können machen entweder gegenüber + 4. Falle
Dus jij keurt het goed dat iemand die getrouwd, is vreemdgaat en vind het ook nog vriendelijk van een vrouwlijke user dat zij haar lichaam beschikbaar stelt!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een vriendelijk antwoord hoor.
Oordeel eens niet zo snel?!
Van jouw gedrag afleidende ben je 16, je foto zegt mij rond de 23quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef milagro het volgende:
[..]
lijkt me stug, maar ja, ik vind het niet erg zo
dacht ik ook, iemand opent een topic, stelt een vraag, ik heb een prima oplossing, waar niemand onder hoeft te lijden, krijg ik van alles naar mijn hoofdquote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een vriendelijk antwoord hoor.
Oordeel eens niet zo snel?!
Milagro! Lijst 'm in!quote:
Ik quote het even Milagro!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef M42 het volgende:
[..]
Van jouw gedrag afleidende ben je 16, je foto zegt mij rond de 23
23 staat er dusquote:
damn, jij bent echt goedquote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef M42 het volgende:
[..]
Van jouw gedrag afleidende ben je 16, je foto zegt mij rond de 23
Ja nu. Net toch echt niet.quote:
Vrouwen takelen snel af boven de 20... dat weet je zelf toch ook maar al te goedquote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Copycat het volgende:
Hé, het was eerst 21! Je veroudert snel, Milagro.
dank jequote:
Ik vind het wel practisch opgelost zo, het blijft lekker binnen FOK!, en er wordt weereens even lekker gebatst!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef M42 het volgende:
[..]
Dus jij keurt het goed dat iemand die getrouwd, is vreemdgaat en vind het ook nog vriendelijk van een vrouwlijke user dat zij haar lichaam beschikbaar stelt!
Als je dat meent, spoor jij even hard niet.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:37 schreef M42 het volgende:
Vrouwen takelen snel af boven de 20... dat weet je zelf toch ook maar al te goed![]()
Tja ik geloof meer in eerlijkheid! openheid! alles bespreekbaar maken ipv op zoek te gaan naar een scharrel!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel practisch opgelost zo, het blijft lekker binnen FOK!, en er wordt weereens even lekker gebatst!
Ik vind vreemdgaan geen grapquote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef Copycat het volgende:
Ik vind mensen zonder enig greintje humor dan weer walgelijk.
ik bedoel maar!!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel practisch opgelost zo, het blijft lekker binnen FOK!, en er wordt weereens even lekker gebatst!
Snap je nú waarom Ray eens even lekker een ander mokkel wil batsen?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef M42 het volgende:
[..]
Tja ik geloof meer in eerlijkheid! openheid! alles bespreekbaar maken ipv op zoek te gaan naar een scharrel!
IQ van rond de 40 schat ik zo? en een EQ van 0quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel maar!!
niets idealer dan dit, een man met een vrouw én kind, die gaat daar dus nooit weg, dus enkel de lusten en niet de lasten , en dat vice versa, ik blij, hij blij, en zij weet van niets, dus ook blij, en mocht ze niet blij zijn, dan ligt dat iig niet aan mij, want ik besta niet voor haar
Wat nou "vreemdgaan"quote:
Ohja wacht alleen neuken is natuurlijk geen vreemdgaanquote:
Nope, dat is een ander wijf binnenwaartse stokslagen geven.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:45 schreef M42 het volgende:
[..]
Ohja wacht alleen neuken is natuurlijk geen vreemdgaan![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, dat is een ander wijf binnenwaartse stokslagen geven.
leg eens uit waarom dat zo erg is dan, iets niet vertellen, als het je gedrag niet nadelig verandert tov de vaste partner?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef M42 het volgende:
[..]
Tja ik geloof meer in eerlijkheid! openheid! alles bespreekbaar maken ipv op zoek te gaan naar een scharrel!
Liegende en bedriegende mensen zijn walgelijk! het is het laagste van het laagste en getuigd van een enorm slappe mentaliteit! Dat je nog te laf bent om dit tegen jouw partner kenbaar te maken![]()
Tijd, plaats, datumquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef Jerruh het volgende:
en wee je gebeente als je hier serieus op in gaat!
yvonne, wil jij met mij vreemdgaan!?
En voor je het weet staan ze bij je op de stoep, en laat dat nou net zijn wat ray niet wiltquote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef milagro het volgende:
[..]
je kunt beter 1 vaste minnares hebben bij wie het goed toeven is, qua sex en je daar uitleven, dan steeds op zoek gaan naar wat nieuws, met alle risico's van dien, want niet iedere scharrel wil een scharrel blijven tenslotte, maar wil op den duur meer.
waar staat M42 voor, is dat een wapenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef popolon het volgende:
We hebben hier te maken met een potentiële Cho Seung-Hui.
precies, al weet ik wel waar zijn huis woont, mij zul je er niet zien, ik kijk wel uitquote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
En voor je het weet staan ze bij je op de stoep, en laat dat nou net zijn wat ray niet wilt
IQ van 40 he...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
waar staat M42 voor, is dat een wapen![]()
Sorry, maar ik zou mijzelf gewoon enorm voor schut zetten door hier op in te gaan. Het is werkelijk te dom als jij het al zelf niet eens snapt (er van uitgaande dat je serieus zo dom bent zoals jij je voordoet).quote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef milagro het volgende:
[..]
leg eens uit waarom dat zo erg is dan, iets niet vertellen, als het je gedrag niet nadelig verandert tov de vaste partner?
je kunt beter 1 vaste minnares hebben bij wie het goed toeven is, qua sex en je daar uitleven, dan steeds op zoek gaan naar wat nieuws, met alle risico's van dien, want niet iedere scharrel wil een scharrel blijven tenslotte, maar wil op den duur meer.
ik niet
dus wat is daar nu zo erg aan?
ik pik niemand af, de andere partij komt niets tekort, alles blijft exact hetzelfde , iedereen happy![]()
Welneeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:57 schreef M42 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou mijzelf gewoon enorm voor schut zetten door hier op in te gaan.
pm d'r.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef Jarno het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel maar!!
niets idealer dan dit, een man met een vrouw én kind, die gaat daar dus nooit weg, dus enkel de lusten en niet de lasten , en dat vice versa, ik blij, hij blij, en zij weet van niets, dus ook blij, en mocht ze niet blij zijn, dan ligt dat iig niet aan mij, want ik besta niet voor haar
Dat is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:20 schreef ElizaJarvis het volgende:
twee jaar zonder de behoefte hebt volgehouden ;').
Wilde al zeggen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
zet je zelf gewoon maar voor schut, hoor, we kunnen er tegen, en het blijft tussen ons.. ik ben gewoon wel benieuwd, wat is er erg aan, als iemand iets niet weet, en er niets van merkt, en alles bij hetzelfde blijftquote:Op donderdag 19 april 2007 17:57 schreef M42 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou mijzelf gewoon enorm voor schut zetten door hier op in te gaan. Het is werkelijk te dom als jij het al zelf niet eens snapt (er van uitgaande dat je serieus zo dom bent zoals jij je voordoet).
vooroordelen hebben is echt jouw ding he??quote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef M42 het volgende:
[..]
Dus jij keurt het goed dat iemand die getrouwd, is vreemdgaat en vind het ook nog vriendelijk van een vrouwlijke user dat zij haar lichaam beschikbaar stelt!
Als je dat meent, spoor jij even hard niet.
Klopt. Je voelt je weer de man en je wilt het toch een beetje goed maken. Dus extra veel aandachtquote:Op donderdag 19 april 2007 18:25 schreef ElizaJarvis het volgende:
Milagro; zij ook blij. Want hij is leuker, gezelliger en besteed meer aandacht aan haar als hij weer thuiskomt.
My thoughts exactly.quote:Prima situatie idd, getrouwd met kinderen en zo af en toe even elkaar een handje helpen.
omgquote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef M42 het volgende:
[..]
IQ van 40 he...![]()
Als je ook eens keek naar het plaatje (usericon) en misschien het verband kon leggen tussen dat plaatje en de naam dan was je er misschien achter gekomen dat het misschien wel iets met astronomie te maken had. Als je dan eens met google op die naam had gezocht dan had je geweten dat het staat voor Messier object 42, of terwijl de Orion Nevel.
En na sommige ervaringen realiseer je je hoeveel je ookal weer van je vrouw houdt en krijgt zij misschien ook nog eens een gemeende beurt.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Je voelt je weer de man en je wilt het toch een beetje goed maken. Dus extra veel aandacht![]()
[..]
My thoughts exactly.
Ik moet begin mei een paar dagen naar Milaan. Wat als ik nu je een ticket stuur dan ga ik eerst en dan ga ik daar 1 dag zaken bespreken, kom jij de volgende dag en pak je vanaf het vliegveld de taxi naar het hotel wat ik doorgeef en dan kunnen we eerst shoppen in Milaan, daarna belachelijk duur eten en dan in de honeymoonsweet in de jacuzzi batsen tot je d'r misselijk van wordt.quote:
Nee joh. Het gaat om de jacht, het hoeren en sloeren, de ego boost als het lukt.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:31 schreef Isabeau het volgende:
En er voor betalen, is dat iets? Die vrouwen zitten meestal niet echt achter je aan nadat je ze genomen hebt.
Waarom voor iets betalen wat ik gratis kan krijgen? Ben Dominique niet of zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:31 schreef Isabeau het volgende:
En er voor betalen, is dat iets? Die vrouwen zitten meestal niet echt achter je aan nadat je ze genomen hebt.
Vind je. Ik vind het een hypocriet gezever. Gewoon neuken, er open over zijn tegen je partner en hier je bek er over houwe.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef milagro het volgende:
Ray is tenminste er open en eerlijk over
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waarom voor iets betalen wat ik gratis kan krijgen? Ben Dominique niet of zo.
Volgens mij is dat veel duurderquote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik moet begin mei een paar dagen naar Milaan. Wat als ik nu je een ticket stuur dan ga ik eerst en dan ga ik daar 1 dag zaken bespreken, kom jij de volgende dag en pak je vanaf het vliegveld de taxi naar het hotel wat ik doorgeef en dan kunnen we eerst shoppen in Milaan, daarna belachelijk duur eten en dan in de honeymoonsweet in de jacuzzi batsen tot je d'r misselijk van wordt.
Zo arrogant en dan zo'n taalfout...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef M42 het volgende:
[..]
IQ van 40 he...![]()
Als je ook eens keek naar het plaatje (usericon) en misschien het verband kon leggen tussen dat plaatje en de naam dan was je er misschien achter gekomen dat het misschien wel iets met astronomie te maken had. Als je dan eens met google op die naam had gezocht dan had je geweten dat het staat voor Messier object 42, of terwijl de Orion Nevel.
zeg, dat is me veel te romantisch en te close.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik moet begin mei een paar dagen naar Milaan. Wat als ik nu je een ticket stuur dan ga ik eerst en dan ga ik daar 1 dag zaken bespreken, kom jij de volgende dag en pak je vanaf het vliegveld de taxi naar het hotel wat ik doorgeef en dan kunnen we eerst shoppen in Milaan, daarna belachelijk duur eten en dan in de honeymoonsweet in de jacuzzi batsen tot je d'r misselijk van wordt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef milagro het volgende:
zo, er zitten hier echt veel mee te lurken, mijn PM box loopt over ineens
Ray is tenminste er open en eerlijk over
Ik vind juist andersom!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
er open over zijn tegen je partner en hier je bek er over houwe.
Je wilt dat Ray gaat kontneukelen?quote:
Check.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:43 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg, dat is me veel te romantisch en te close.
jij gaat lekker naar Milaan, je vertelt thuis dat je zaterdagmiddag terug bent, in feite kom je vrijdagmiddag al terug, je slaapt hier, nu ja, je slaapt niet hier, maar we batsen in de douche, op het aanrecht, op het balkon, op de vloer, tegen de muur, in bed (met spijlen voor het betere houvast),, je krijgt wat croissantjes in je mik 's ochtends en kop koffie want eten is er helemaal niet meer van gekomen de avond ervoor, en dan dus wieberen, dan heb ik het weekend weer voor mezelf.
Ja sorry ik liet me even gaanquote:winkelen doe je maar met het vrouwtje![]()
mooi.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Check.
Nog goedkoper ook![]()
[..]
Ja sorry ik liet me even gaan
En wat is daar precies mis mee dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:37 schreef milagro het volgende:
[..]
dank je
ondertussen ben ik wel uitgemaakt voor Euroknallergreppeldel, dat streept het een toch wel weer weg tegen het ander![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:23 schreef Euroknallergreppeldel het volgende:
[..]
En wat is daar precies mis mee dan?
Jij kan geen discussie voeren zonder je post kracht bij te zetten door 'hoer' of 'slet' te gebruiken he?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef M42 het volgende:
[..]
Christ jij bent sneu![]()
wat een niveau zeg... puberhoertjes![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:23 schreef Euroknallergreppeldel het volgende:
[..]
En wat is daar precies mis mee dan?
Ik heb nu eindelijk juist een volwassen relatie waarin niet hysterisch wordt gedaan over het logische feit dat je partner niet de enige is die je een heel leven lang als enige aantrekkelijk mag vinden. Gelukkig heb ik na een maand al een kind "genomen" dus dat probleem is nu nog niet aan de orde aangezien we pas sinds kort weer als konijnen kunnen batsen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:06 schreef M42 het volgende:
[..]
?
Ik kan wel frans, maar snap niet de combinatie van dat frans met het Nederlands. Wat is jouw intentie? wou je zeggen dat ik ongelijk heb en dat het dus een gezonde relatie is waarbij de partners geilen op andere mensen![]()
Zoja, dan heb je tot nu toe wel verdomd slechte relaties gehad en snap ik niet dat je kinderen neemt.
Goes without mentioning Cc.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Wie is eigenlijk ouder, Yvonne of Milagro?
Ik ben uiteraard nog een jong eurotrashhoertje.
Voorspel.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
Dit topic loopt al 4 uur - heb je nou al iets ondernomen?
Geen idee, waar hangt Larissa uit vanavond?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Jarno, waar kunnen we rellen vanavond?
Nee, ga jij nou maar die lelijke vent van je in z'n harige aars nemenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
Dit topic loopt al 4 uur - heb je nou al iets ondernomen?
Ik ben zaterdagochtend weer bij de knipster dus...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Jarno, waar kunnen we rellen vanavond?
Betje?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben zaterdagochtend weer bij de knipster dus...
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:55 schreef Danny het volgende:
Waarissa Larissa? Nou, die is de komende tig maanden weer weg
ja, goed, hč, net echtquote:Op donderdag 19 april 2007 20:22 schreef Kreator het volgende:
whehe. ze is weg.
@Milagro: Het was wel slim van em om je 21 te schatten..
Ja daar jaquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:29 schreef Kreator het volgende:
Het was je eigen kloon hč.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, ga jij nou maar die lelijke vent van je in z'n harige aars nemen
[afbeelding]
Vraag meteen of ze condooms in huis heeft!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja daar ja
Denk rond 10 uur of zo. Moet morgenochtend effe bellen nog.
who's my daddyquote:
Dapper als je zelf geen foto's durft te plaatsen. Is met al die grote bekken hier zo. X-Ray, milagro enz.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:46 schreef Kreator het volgende:
Die foto van SCH schréééuwt echt van alle kanten om een fotofucktopic.
Dude. Mijn foto heeft 7 jaar op dit forum gestaan. Je lijkt Larissa wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef SCH het volgende:
Dapper als je zelf geen foto's durft te plaatsen.
Noem me geen dude, pikkiequote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dude. Mijn foto heeft 7 jaar op dit forum gestaan. Je lijkt Larissa wel.
uuuh, waarom sleep je mij er nu weer bij, rare man.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Dapper als je zelf geen foto's durft te plaatsen. Is met al die grote bekken hier zo. X-Ray, milagro enz.
Neuken?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef milagro het volgende:
[..]
uuuh, waarom sleep je mij er nu weer bij, rare man.
ik heb gvd oben und unter ohne hier gestaan, ja
en mijn bevallige hoofd daar kan je dagelijks van genieten
alleen als het van Merel NIET mag, hčquote:
Of course!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef milagro het volgende:
[..]
alleen als het van Merel NIET mag, hč![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:40 schreef Kreator het volgende:
[afbeelding]
"Waarom zou ik een lelijke vent nemen
"
Geen idee, SCH.
Geen idee.
Dude, er staan legio fotos van mij hier op het forum.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Dapper als je zelf geen foto's durft te plaatsen. Is met al die grote bekken hier zo. X-Ray, milagro enz.
Mijn beeld van SCH, wat doe jequote:
Je bent toe aan relatietherapie! Kriebel zelf even de kleine jongen tot hij fier omhoogwijst, waarna tegen de deursponning aanhouden en goed hard de voordeur er tegen aan slaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg lieve mensen ik ben pas 2 jaar getrouwd,
[bla]
Jajajaja ik zal gewoon weer alleen pik in den mond duwen en dan 'laterssss' roepen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef ElizaJarvis het volgende:
Dat shoppen in Milaan is inderdaad meer voor je minnares, maar zover ben je nog niet.
Dat doe je met je wijf. Je batsdate smijt je door de kamer en hang je in de touwen een nacht lang.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jajajaja ik zal gewoon weer alleen pik in den mond duwen en dan 'laterssss' roepen.
Dat zeg ik toch? I just wanna fuck youquote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef ElizaJarvis het volgende:
[..]
Dat doe je met je wijf. Je batsdate smijt je door de kamer en hang je in de touwen een nacht lang.
Ik schoot hardop in de lachquote:
Wat doe je nu! Mijn hele beeld van SCH, voor altijd veranderd.quote:
Sterke Regel die laatstequote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef milagro het volgende:
[..]
hij hoeft niet van zijn vrouw af, hoor, ajb niet zeg![]()
ik maak geen huwelijk stuk dus, ik zorg juist voorverandering van spijs
.
en liegen? verzwijgen is niet liegen, hč, vertellen is tenslotte ook niet per definitie de waarheid dus![]()
niet nodig, mijn bevallige hoofd zie je links, de rest kun je elders vinden met een beetje inzet, en zo werkt het ook prima, gezien mijn PM inboxquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:36 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Sterke Regel die laatste.... heb hem bij mijn ondertitel bijgeplaatst
En waarom heb jij nog geen fotoboek?
oi, ik had het over mezelf, hč, ik ben geen fotoboekgluurderquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef RecomServ het volgende:
Goh snor... ghehehe die is allang weer weg... is nog een oude foto.. ik ben nu veel knapper
*wordt tijd dat ik m'n fotoboek weer een ga updaten... klopt geen reet meer van*
maar nu heb ik dus wel even gegluurd, hčquote:
Oke...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:01 schreef milagro het volgende:
[..]
maar nu heb ik dus wel even gegluurd, hč
je bent geschikt bevonden, niet vanwege de snor of de verleden snor, maar je hebt vrouw en kind![]()
Ik dacht aan Roosendaal , komt ineens in me op, nog nooit geweestquote:
Heldquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef RecomServ het volgende:
zullen afspreken op euh.... 30 februari 2008 dan maar?
Ja, alsjeblieft, het werd net lollig allemaalquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:09 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Yvonne, zal ik eens even wat oude koeien uit de sloot trekken?
Ik heb al een neukertje milagroquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:55 schreef milagro het volgende:
RecomServ , dit is Tally
Tally.... RecomServ
nog beter
Tja sorry..quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:06 schreef RecomServ het volgende:
Kijk en die heeft dan weer wel een fotoboek he
zij is dan veul stoerder dan ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:06 schreef RecomServ het volgende:
Kijk en die heeft dan weer wel een fotoboek he
jij jij jij jij......... gevallen vrouw!!!!!!!!!!! schande!!!!!!quote:
Tja... Ach...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
jij jij jij jij......... gevallen vrouw!!!!!!!!!!! schande!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
hij misschien niet maar ik wil het wel doenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus jij beweert serieus dat de meeste mannen met iedere molecuul in hun lichaam op hun eigen vrouw/vriendin gefixeerd zijn en ze nooit naar andere vrouwen kijken die ze wel eens zouden willen palen?
erover fantaseren ("zo, hallo, daar zou ik het wel op etc) ") en het daadwerkelijk doen zijn 2 verschillende dingen, hč, daarvoor hoef je niet te gaan katten, hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:42 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]hoi ik ben zeer gelukkig met mijn lieve vriendin en wil absoluut geen ander wijf neucken
aan mn eigen vriendin heb ik meer dan genoeg
of misschien is jou wijf zo slecht dat je buiten de deur wilt neucken
![]()
Ik ben altijd heel liefquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:46 schreef milagro het volgende:
[..]
erover fantaseren ("zo, hallo, daar zou ik het wel op etc) ") en het daadwerkelijk doen zijn 2 verschillende dingen, hč, daarvoor hoef je niet te gaan katten, hoor
Skaai is een lief meisje, dus doe eens lief
nee, want je jokt een beetje, maar geeft niet, hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:54 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel liefdaarom nooit vreemd gegaan nooit de behoefte aangehad en nooit intersesses gehad in andere vrouwen dan mn vriendin (en ja ik ben fulltime hetro!)
en voor skaaizal de volgende keer wat subtieler brengen
zo goed milagro?
Ja mijn wijf neukt inderdaad haske slechtquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:42 schreef metalheadBOC het volgende:hoi ik ben zeer gelukkig met mijn lieve vriendin en wil absoluut geen ander wijf neucken
aan mn eigen vriendin heb ik meer dan genoeg
of misschien is jou wijf zo slecht dat je buiten de deur wilt neucken
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
nee, want je jokt een beetje, maar geeft niet, hoor
Je hebt "al"2 weken verkering?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:46 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
hij misschien niet maar ik wil het wel doen
ik kijk niet naar andere vrouwen en wil ze al zeker niet palen! mijn vriendin is goed genoeg
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:54 schreef popolon het volgende:
'Ik kijk niet naar andere vrouwen'.
Echt, mensen die dat beweren:!!
OMG, Armaquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:46 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
hij misschien niet maar ik wil het wel doen
ik kijk niet naar andere vrouwen en wil ze al zeker niet palen! mijn vriendin is goed genoeg
Zij ook niet naar jou.quote:
Matig hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |