Pas 2 jr getrouwd??? Je zegt niet hoelang je al met je vriendin gaat! En je vriendin een wijf noemen is zowiezo not done... mits je al in het stadium bent dat je der wilt verlaten. En praten over vreemdgaan is voor losers!! Dus mijn tip voor jou.. strook de mouwen nog maar eens goed op.. en geef er maar een goeie slinger aan... iedereen blijquote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg lieve mensen ik ben pas 2 jaar getrouwd, heel gelukkig en zo maar ik wil gewoon weer eens een ander wijf binnenwaartse stokslagen geven.
Wat vinden jullie hiervan? Ik kan dat toch beter gewoon doen en me bek dichthouden? Wat niet weet wat niet deert immers. Lijkt mij het beste om dan eveneens een getrouwde chicka te gaan batsen daar hoef je niet bang voor te zijn dat ze meer van je willen dan je pik en opeens je wijf gaan bellen of zo.
Iemand hier ervaring mee die mij kan helpen hoe ik dit het beste kan doen?
Bwehehehe +2 voorspelbaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat vind ik natuurlijk niet leuk, dat begrijp je zelf ook wel.
Ja, die ken ik wel... maar ze zijn wel zeldzaam! de meeste mannen staan nog erg dicht bij de apen en zijn weinig ontwikkeld. Ook allemaal lekker afgeven op anderen terwijl zij zichzelf ook als apen gedragenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ken jij dan een gozer die alleen maar naar zijn eigen vrouw kijkt en er NOOIT over heeft gedacht om zijn leuter eens in een ander te steken?
Volgens mij niet.
Want als het zou kloppen wat jij zegt dan zou de wereld een grote emo zooi zijn want dan zijn alle relaties gedoemd te mislukken.
Maak het eens bespreekbaar met je vrouw, en dan wil ik je gelijk een tip meegeven:quote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef soleshaker het volgende:
Maar wat als zij nou ook gaarne eens inwendighe stockslaaghen van een ander wenst te ontvangen?
wat doe je dan??
Hou jezelf niet zo voor de gek zegquote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef M42 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel... maar ze zijn wel zeldzaam! de meeste mannen staan nog erg dicht bij de apen en zijn weinig ontwikkeld. Ook allemaal lekker afgeven op anderen terwijl zij zichzelf ook als apen gedragen
Hoewel je zo lekker stokslobbert en kookt overweeg ik toch een ander binnenwaartse stokslagen te geven!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Maak het eens bespreekbaar met je vrouw, en dan wil ik je gelijk een tip meegeven:
Breng het haar iets genuanceerder als dat je het hier op Fok! doet...
![]()
Kijk, nu ben je niet goed bezig...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
maar zelf wel willen? beetje krom niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan heb je nog een hoop te leren en ook over mijquote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hou jezelf niet zo voor de gek zeg.
Voor jou hebben ze PLAN uitgevonden. Je betaald dan voor een kind maar je mag het niet opvoeden.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik moet toch kinderen hebben en iemand die ze opvoed
Ergens over nadenken en iets doen zijn wel 2 vrij verschillende dingen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ken jij dan een gozer die alleen maar naar zijn eigen vrouw kijkt en er NOOIT over heeft gedacht om zijn leuter eens in een ander te steken?
Volgens mij niet.
Want als het zou kloppen wat jij zegt dan zou de wereld een grote emo zooi zijn want dan zijn alle relaties gedoemd te mislukken.
Je vrouw daarentegen...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Ray moet kinderen maken om tegenwicht te bieden aan de tsunami van moslimkinderen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Voor jou hebben ze PLAN uitgevonden. Je betaald dan voor een kind maar je mag het niet opvoeden.
ik wil al buiten de deur neuken en ik ben nog niet eens getrouwdquote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef Jarno het volgende:
Larissa, lees je mee? Voor het archief, zeg maar.
Dus jij beweert serieus dat de meeste mannen met iedere molecuul in hun lichaam op hun eigen vrouw/vriendin gefixeerd zijn en ze nooit naar andere vrouwen kijken die ze wel eens zouden willen palen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef M42 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel... maar ze zijn wel zeldzaam!
Als de TS echt buiten de deur zou willen neuken had ie het vast allang gedaan en gaat ie niet op Fok advies inwinnen hoe hij dit het beste aan kan pakken.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Ergens over nadenken en iets doen zijn wel 2 vrij verschillende dingen.
Als je dat graag wilt, moet je dat gewoon doen? Misschien kun je het wel met je vrouw bespreken en kunnen jullie allebei buiten de deur gaan "eten". Zolang jullie dat alle twee willen, is er niets aan de hand....Als je vrouw dit niet wilt, dan heb je een probleem...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg lieve mensen ik ben pas 2 jaar getrouwd, heel gelukkig en zo maar ik wil gewoon weer eens een ander wijf binnenwaartse stokslagen geven.
Wat vinden jullie hiervan? Ik kan dat toch beter gewoon doen en me bek dichthouden? Wat niet weet wat niet deert immers. Lijkt mij het beste om dan eveneens een getrouwde chicka te gaan batsen daar hoef je niet bang voor te zijn dat ze meer van je willen dan je pik en opeens je wijf gaan bellen of zo.
Iemand hier ervaring mee die mij kan helpen hoe ik dit het beste kan doen?
Kluun deed het gewoon en opende er geen topic overquote:
Kluun is echt gay. :[quote:Op donderdag 19 april 2007 16:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kluun deed het gewoon en opende er geen topic over.
Ben jij een buitenlander ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef BitchCrew het volgende:
lol zijde gij al getrouwd :-)
uwe klap is zelfde als ne peuter man...
maak uw eige seksleve mss is spannend, dan vind je het nog mss leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |