Je bent toe aan relatietherapie! Kriebel zelf even de kleine jongen tot hij fier omhoogwijst, waarna tegen de deursponning aanhouden en goed hard de voordeur er tegen aan slaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg lieve mensen ik ben pas 2 jaar getrouwd,
[bla]
Jajajaja ik zal gewoon weer alleen pik in den mond duwen en dan 'laterssss' roepen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef ElizaJarvis het volgende:
Dat shoppen in Milaan is inderdaad meer voor je minnares, maar zover ben je nog niet.
Dat doe je met je wijf. Je batsdate smijt je door de kamer en hang je in de touwen een nacht lang.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jajajaja ik zal gewoon weer alleen pik in den mond duwen en dan 'laterssss' roepen.
Dat zeg ik toch? I just wanna fuck youquote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef ElizaJarvis het volgende:
[..]
Dat doe je met je wijf. Je batsdate smijt je door de kamer en hang je in de touwen een nacht lang.
Ik schoot hardop in de lachquote:
Wat doe je nu! Mijn hele beeld van SCH, voor altijd veranderd.quote:
Sterke Regel die laatstequote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef milagro het volgende:
[..]
hij hoeft niet van zijn vrouw af, hoor, ajb niet zeg![]()
ik maak geen huwelijk stuk dus, ik zorg juist voorverandering van spijs
.
en liegen? verzwijgen is niet liegen, hè, vertellen is tenslotte ook niet per definitie de waarheid dus![]()
niet nodig, mijn bevallige hoofd zie je links, de rest kun je elders vinden met een beetje inzet, en zo werkt het ook prima, gezien mijn PM inboxquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:36 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Sterke Regel die laatste.... heb hem bij mijn ondertitel bijgeplaatst
En waarom heb jij nog geen fotoboek?
oi, ik had het over mezelf, hè, ik ben geen fotoboekgluurderquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef RecomServ het volgende:
Goh snor... ghehehe die is allang weer weg... is nog een oude foto.. ik ben nu veel knapper
*wordt tijd dat ik m'n fotoboek weer een ga updaten... klopt geen reet meer van*
maar nu heb ik dus wel even gegluurd, hèquote:
Oke...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:01 schreef milagro het volgende:
[..]
maar nu heb ik dus wel even gegluurd, hè
je bent geschikt bevonden, niet vanwege de snor of de verleden snor, maar je hebt vrouw en kind![]()
Ik dacht aan Roosendaal , komt ineens in me op, nog nooit geweestquote:
Heldquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef RecomServ het volgende:
zullen afspreken op euh.... 30 februari 2008 dan maar?
Ja, alsjeblieft, het werd net lollig allemaalquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:09 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Yvonne, zal ik eens even wat oude koeien uit de sloot trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |