Rare reden.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:28 schreef Robin2130 het volgende:
Mijn ex is afgelopen weekend verkracht door een zielig geval van 22.
Natuurlijk moeten ze zijn ballen er vanaf snijden zonder verdoving, maar dat is een ander verhaal.....
Ik ben nu helemaal over de rooie en ik weet niet wat ik moet doen.
Ik kan ook niet even naar haar toe, want zij woont in Groningen en ik in Zwijndrecht.
Heeft iemand tips?
(geen puberale reactie's graag)
Waarschijnlijk heeft hij het vandaag pas gehoord?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Piovan het volgende:
Naar toe gaan natuurlijk.
Maar het is nu Donderdag, en vorige weekend is bijna een week geleden, waarom ben je nu dan pas over de rooie?
Lekkere vriendin dan...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij het vandaag pas gehoord?
Het is z'n ex he, dus dat TS niet meteen gebeld werd op zondagmiddag is vrij logisch.quote:
Oh, dacht zijn vriendinquote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is z'n ex he, dus dat TS niet meteen gebeld werd op zondagmiddag is vrij logisch.
Een vriendin. Niet als partner.quote:
*meld*quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
Misschien kunnen we met wat meer Groningers eventjes een bezoekje aan die gozer gaan brengen. Ik heb nog wel ergens een stuk hout met spijkers er in.
Liever een bezoekje aan z'n exquote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
Misschien kunnen we met wat meer Groningers eventjes een bezoekje aan die gozer gaan brengen. Ik heb nog wel ergens een stuk hout met spijkers er in.
whehehe......quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef LoggedIn het volgende:
hoe weet ze dat ie 22 is?
Bronquote:Groningen - Een 15-jarig meisje uit de gemeente Eemsmond heeft zondag bij de politie melding gedaan van verkrachting. Naar aanleiding van de melding, heeft de politie in Alkmaar een 22-jarige man uit die plaats aangehouden.
De twee kennen elkaar vanuit de relationele sfeer. Het zedendelict vond zondagmiddag in het Noorderplantsoen in Groningen plaats. Direct na de melding heeft de politie een onderzoek ingesteld. De verdachte wordt gehoord.
lol, het eerste probleem meteen opgelostquote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
ts is opgepakt en kan geen antwoord geven
ah..quote:
Omdat ik het pas deze avond gehoord heb.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Piovan het volgende:
Naar toe gaan natuurlijk.
Maar het is nu Donderdag, en vorige weekend is bijna een week geleden, waarom ben je nu dan pas over de rooie?
als hij sex met haar heeft gehad dan maakt het niet uit of het vrijwillig was...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ah..
hmm.. pubermeisje leert man kennen, begint een relatie met hem, en doet vervolgens aangifte van verkrachting...
Ben beniewd wat hieruit gaat komen
ja, dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:51 schreef Daggerspine het volgende:
wel leuk wraakmiddeltje voor pubermeisjes....
tja.. Als ICT student die geen 850 euro heeft liggen..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:22 schreef VlaDje het volgende:
Je gaat toch geen bekende verkrachten
Dan weet je toch zeker dat ze je pakken![]()
Ik heb begrepen dat JUIST de meeste verkrachtingen door bekenden van de slachtoffers worden gepleegd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:22 schreef VlaDje het volgende:
Je gaat toch geen bekende verkrachten
Dan weet je toch zeker dat ze je pakken![]()
Ooooh,quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tja.. Als ICT student die geen 850 euro heeft liggen..
Ja ik meld me ook, opzouten met die mongolen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:19 schreef furian het volgende:
danne.. pm me ff.. kom ik je helpen.. want als er iets is waar ik een schijthekel aan heb is wel verkrachters..!!
serieus.. dan hoop ik voor hem dat hij echt heel groot en sterk is..
daar heb ik toch wel sown schijthekel aan..
ophangen aan de ballen en keel doorsnijden na 3 weken..
wens haar succes.. hoop dat ze hem aanklaagt ofzo
Als je het niet zeggen kan,quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:30 schreef LENUS het volgende:
Ze is toch je ex? Dat bekent dat je als man geen rechten meer meer hebt (sex, genegenheid) maar het positieve is dat je ook geen plichten meer hebt. Dus een kaartje zou moeten voldoen.
Minkuukels, stuk voor stukquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat JUIST de meeste verkrachtingen door bekenden van de slachtoffers worden gepleegd.![]()
Precies, iedereen waarschuwt vrouwen ervoor niet alleen door donkere parkjes te lopen, maar het grootste risico lopen ze bij vrienden die toch geen echte vrienden blijken te zijn...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat JUIST de meeste verkrachtingen door bekenden van de slachtoffers worden gepleegd.![]()
hij is opgepakt in alkmaar, zou hij daar ook niet wonen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Michellll het volgende:
ik woon toevallig vlak bij groningen Pm mij het adres van die gast maar![]()
(en ben serieus)
Dat dus.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef Lucille het volgende:
Ik zou in ieder geval even bellen en steun geven, die heeft ze misschien wel nodig.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ah..
hmm.. pubermeisje leert man kennen, begint een relatie met hem, en doet vervolgens aangifte van verkrachting...
Wel iets om in gedachten te houden voor er een knokploeg op 'm af gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:06 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]![]()
Leuk onderwerp om over te speculeren, niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |