Ik begin er niet eens aan om aan te geven wat er niet kloptquote:Op woensdag 18 april 2007 01:14 schreef newsman het volgende:
Ik kan ook naar Verginia gaan en een gun kopen, als ex soldaat, kan terror achter laten, maar ik wil het niet, dus iedere geflipte kan dus blijkbaar in Verginia terecht, je hebt geen lincese meer nodig om een gun te krijgen, omdat de bardy bill is afgelopen, trouwens is een wapenhandelaar een spychiater, ik zeg altijd het is de verkeerde medicijn op het medicijn.
Dat is Amerika.

Raad het woord!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:41 schreef kless het volgende:
*vetischime met voeten is heel begrijpelijk. In je brein ligt je lul/kut vlak bij je tenen/voeten. En stimuleert erkaar een beetje zegmoar*

Misschien fetisj, ofzo?quote:

Bijna goed!quote:

Fetisjisme.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bijna goed!![]()
Wie gaat er door voor de wasmasjiene?

Grappigquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Vigagiste gezocht
Wat precies is een vigagiste? Geen typefout overigens, in de openingspost noemt hij het ook een vigagiste.

We hebben hier het liefst fouten gemaakt door Fok!kers. Het hoeven dus niet per se fouten tegen het Nederlands zijn, al zullen die uiteraard wel het vaakst voorkomen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:05 schreef TNA het volgende:
Moet het trouwens om Nederlandse fouten gaan? Anders past de link in dit topic hier ook prima

Okidoquote:Op donderdag 19 april 2007 09:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
We hebben hier het liefst fouten gemaakt door Fok!kers. Het hoeven dus niet per se fouten tegen het Nederlands zijn, al zullen die uiteraard wel het vaakst voorkomen.

Zo arrogant en dan zo'n taalfout...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef M42 het volgende:
[..]
IQ van 40 he...![]()
Als je ook eens keek naar het plaatje (usericon) en misschien het verband kon leggen tussen dat plaatje en de naam dan was je er misschien achter gekomen dat het misschien wel iets met astronomie te maken had. Als je dan eens met google op die naam had gezocht dan had je geweten dat het staat voor Messier object 42, of terwijl de Orion Nevel.

quote:Op maandag 16 april 2007 00:48 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ja hij gebruikte de omschrijving sympthoonbestrijding ook, maar nee, ik ben hem niet.

quote:Op donderdag 19 april 2007 21:21 schreef DerBolle het volgende:
ik ben ook enigskind... nooit last gehad van het geen broers / zussen hebben.

quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:54 schreef corc het volgende:
Tweede overigens vandaag die geen "s" op zijn tobo heeft.quote:Als weldenkend lid van de intelligentia achtte ik het mijn plicht om dat docudrama eens te bekijken.

Dat is niet vergeten maar niet weten (maar zal volgende keer mezelf onthouden van een dergelijke trivialiteit)quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
1 s-je vergeten is nou niet echt een orginele spelfout

quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef GoldenBatt het volgende:
ongetwijfelt der wel langs gaan, dan maar dagje vrij nemen ofzo. Denk wel dat ze dat zou waderen opzich, maar waarom nu pas over de rooie idd?

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |