abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48443379
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef Piovan het volgende:
Is dit snachts gebeurd?

En hoe kan een persoon met een pistool dertig andere mensen doden?
Nee, gisterenochtend lokale tijd. Hij had waarschijnlijk veel patroonhouders bij zich.
pi_48443387
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:02 schreef Piovan het volgende:
Met wat voor soort geweer is dit gebeurd?

Lijkt me toch niet met een klein pistooltje.

Tevens gecondoleerd

allemaal jonge mensen nog
Beejte lezen kan geen kwaad he? hij had een 9 mm bij zich en een .22, en een flinke berg ammo en dus twee messen (die hij, voorzover bekend, niet gebruikt heeft).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_48443400
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:03 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

De media heeft er ook baat bij om de dader altijd af te schilderen als een psychopatische maniak dan hem te schetsen als een vriendelijke man. Gewoon om de misdaad van de dader in perspectief te zetten.
ja ok.
Maar ik zou het niet erg vinden als daders ook gewoon menselijk worden gepresenteerd. Want dat zijn daders vaak ook.
maar dat is mijn offtopic mening
Extremistisch gematigd.
pi_48443435
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef Piovan het volgende:
Is dit snachts gebeurd?

En hoe kan een persoon met een pistool dertig andere mensen doden?
ja hoe vaak moest die wel niet herladen volgens mij heeft die zwaardere wapens gebruikt
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
  woensdag 18 april 2007 @ 00:09:46 #55
162358 bioboystudent
for (y=0; y<=h; y++)
pi_48443469
Het valt me ook op dat alleen niet-aziaten worden geinterviewd, terwijl er een redelijk deel studenten zijn die aziatisch zijn op Virginia. En ook aziatische slachtoffers zijn gevallen..
for (y=0; y&lt;=h; y++)
g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);
pi_48443473
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:08 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

ja hoe vaak moest die wel niet herladen volgens mij heeft die zwaardere wapens gebruikt
Nee dus, geen andere wapens gevonden dan die hij bij zich had, veel ammo en wellicht extended clips
pi_48443475
En is dit in een lokaal gebeurd

allemaal liquidaties na elkaar?

Ben even te moe om alles te lezen, sorry
pi_48443480
Dit is trouwens een recente foto van Seung-Hui Cho:

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_48443487
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef P8 het volgende:

ja ok.
Maar ik zou het niet erg vinden als daders ook gewoon menselijk worden gepresenteerd. Want dat zijn daders vaak ook.
maar dat is mijn offtopic mening
Mensen willen niet stilstaan bij de menselijkheid van zo iemand. Dus je plaatst een foto waarop betreffende dader er niet al te vriendelijk uitziet en zorg je dat het gesprek gaat over wapenbeheersing en dergelijke.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48443513
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:08 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

Een patroonhouderwissel is door iemand met een beetje oefening in 2 seconden te doen.

Media zegt dat hij een Walther .22 en een Glock 9mm heeft gebruikt. Een .22 is net ietsje pittiger dan een luchtdrukwapen, en een 9mm is ook niet echt het meest krachtige kaliber, maar duidelijk gevaarlijk genoeg in de verkeerde handen.
pi_48443542
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:11 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Een patroonhouderwissel is door iemand met een beetje oefening in 2 seconden te doen.

Media zegt dat hij een Walther .22 en een Glock 9mm heeft gebruikt. Een .22 is net ietsje pittiger dan een luchtdrukwapen, en een 9mm is ook niet echt het meest krachtige kaliber, maar duidelijk gevaarlijk genoeg in de verkeerde handen.
jaa blijkbaar...
pi_48443593
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:09 schreef Piovan het volgende:
En is dit in een lokaal gebeurd

allemaal liquidaties na elkaar?

Ben even te moe om alles te lezen, sorry
Korte versie: man shiet twee studenten in een dorm dood, gaat naar zijn eigen dorm, schrijft zijn afscheidsbrief, laadt zijn rugzak volk met ammo en kettingen, gaat naar een lesgebouw, vergrendeld de deuren die uit staircases leiden met de kettingen en schiet in 4 lokalen en in de staircase 30 man dood en schiet vervolgens zijn eigen gezicht aan puin.

als je niet alles gaat lezen dan gaarne niet aankomen met:

• dat is de schuld van de Amerikaanse samenleving

• wapenwet

• computerspelletjes

• buitenlanders

etc etc hebben we al allemaal gehoord....
  • Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
    pi_48443624
    Verschrikkelijk...Als je dan die foto's ziet van de slachtoffers word je er gewoon stil van...
    pi_48443632
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 00:14 schreef Guard het volgende:

etc etc hebben we al allemaal gehoord....
    Je vergeet: Moslim/Islam
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_48443637
    Is dat Manny Ramirez?
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_48443650
    In die tijd dat ie die brief aan het schrijven was, hadden ze hem al moeten grijpen. Domme zeg, het had gewoon voorkomen kunnen worden
    pi_48443702
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 00:16 schreef Piovan het volgende:
    In die tijd dat ie die brief aan het schrijven was, hadden ze hem al moeten grijpen. Domme zeg, het had gewoon voorkomen kunnen worden
    Dat is echt niet te beoordelen natuurlijk, hoe hadden ze nou kunnen weten wie het was? Het staat nu nog niet eens 100% vast dat de schietpartijen verband houden.
    pi_48443707
    Had iemand al opgemerkt dat de leraar Duits, Jamie Bishop de zoon is van de schrijver Michael Bishop?
    pi_48443715
    nou, volgens mij is dit hele gebeuren de eigen schuld van de Amerikaanse samenleving. Dan moeten ze maar niet zo'n wapenwet hebben.
    En waarschijnlijk is deze jongen ook beïnvloedt door geweldadige computerspellen.

en buitenlanders
    en talpa

Extremistisch gematigd.
    pi_48443746
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 00:15 schreef Lyrebird het volgende:
    Is dat Manny Ramirez?
    <---- dat wel, al die andere foto's in dit topic niet.....
    pi_48443765
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 00:18 schreef P8 het volgende:
    nou, volgens mij is dit hele gebeuren de eigen schuld van de Amerikaanse samenleving. Dan moeten ze maar niet zo'n wapenwet hebben.
    En waarschijnlijk is deze jongen ook beïnvloedt door geweldadige computerspellen.

en buitenlanders
    en talpa

idd.... die wapenwet doet hem gewoon...
    pi_48443805
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 00:20 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

idd.... die wapenwet doet hem gewoon...
    Ben benieuwd: welke wapenwet?
    pi_48443830
    Strengere wapenwet lost niets op.

Tenzij je gelooft dat strengere regels of iets verbieden zorgt dat het niet meer gebeurd .
      woensdag 18 april 2007 @ 00:23:10 #74
    9155 Scylla
    Ggggrunge.
    pi_48443863
    1. Mademba Beye
    2. Kelly Boito
    3. Ananeya Abebe
    4. Jessica Wilson
    5. Semeon Seyfou
    6. Amanda Cahall
    7. Ross Alameddine
    8. Matt La Porte
    9. Maxine Turner
    10. Henry Lee
    11. Jamie Bishop
    12. Jarrett Lane
    13.Caitlin Hammaren
    14. Ryan Clark
    15. G.V. Loganathan
    16. Liviu Librescu
    17. Reema Samaha
    18. Kevin Granata
    19. Emily Hilscher
    20. Brian Bluhm
    21. Daniel Perez
    22. Mary Reed
    23. Erin Peterson

Nog 9 onbekende namen te gaan voordat de hele lijst compleet is.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_48443936
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 00:23 schreef Scylla het volgende:
    iemand trouwens al die zogenaamde disturbing stukken van Cho Seung gelezen?

http://newsbloggers.aol.com/2007/04/17/cho-seung-huis-plays/
    yup, ze worden geloof ik niet echt disturbing gevonden hier (zijn wel wat gewend op Fok!), eerder grappig....
      woensdag 18 april 2007 @ 00:32:52 #77
    9155 Scylla
    Ggggrunge.
    pi_48444070
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 00:26 schreef Guard het volgende:

[..]

yup, ze worden geloof ik niet echt disturbing gevonden hier (zijn wel wat gewend op Fok!), eerder grappig....
    Nee, dat dacht ik dus ook. Maar de grap is, als je een aantal reacties op Amerikaanse nieuwssite leest..."waarom is deze jongen niet meteen in therapie gestuurd/hij had echt hulp nodig, waarom is daar niets aan gedaan/als je zoiets schrijft moet je meteen van de uni geschopt worden"

Opvallend hoe meteen alles wordt aangegrepen om oordelen uit te trekken, en het beter te weten
    pi_48444221
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
    1. Mademba Beye
    2. Kelly Boito
    3. Ananeya Abebe
    4. Jessica Wilson
    5. Semeon Seyfou
    6. Amanda Cahall
    7. Ross Alameddine
    8. Matt La Porte
    9. Maxine Turner
    10. Henry Lee
    11. Jamie Bishop
    12. Jarrett Lane
    13.Caitlin Hammaren
    14. Ryan Clark
    15. G.V. Loganathan
    16. Liviu Librescu
    17. Reema Samaha
    18. Kevin Granata
    19. Emily Hilscher
    20. Brian Bluhm
    21. Daniel Perez
    22. Mary Reed
    23. Erin Peterson

Nog 9 onbekende namen te gaan voordat de hele lijst compleet is.
    je vergeet de schutter
    Extremistisch gematigd.
    pi_48444432
    Heb hier een samenvatting, wat we tot nu toe weten van die nieuwszenders

Link

Het gaat niet om spam maar jullie weten hoe het ging.
    pi_48444461
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 00:32 schreef Scylla het volgende:

[..]

Nee, dat dacht ik dus ook. Maar de grap is, als je een aantal reacties op Amerikaanse nieuwssite leest..."waarom is deze jongen niet meteen in therapie gestuurd/hij had echt hulp nodig, waarom is daar niets aan gedaan/als je zoiets schrijft moet je meteen van de uni geschopt worden"

Opvallend hoe meteen alles wordt aangegrepen om oordelen uit te trekken, en het beter te weten
    Tja das ook oordelen met de wetenschap wat er van gekomen is.... en dan is het altijd makkelijk..

Kan me trouwens niet voorstellen dat je iemand van de universiteit aftrapt omdat hij zich aan de opdracht hield: creatief schrijven.....
    pi_48444630
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 00:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Tja das ook oordelen met de wetenschap wat er van gekomen is.... en dan is het altijd makkelijk..

Kan me trouwens niet voorstellen dat je iemand van de universiteit aftrapt omdat hij zich aan de opdracht hield: creatief schrijven.....
    Hij was een Major in Engels, tot het koppie knap zei.

Bron:ABC

Ze weten alleen nog niet hoe het precies kwam, maar hij wilde moorden.

Bron:ABC.
    pi_48444720
    CNN geeft weer is een slechte versie.
    pi_48444750
    Ik geef Evil-Jur gelijk nu, people kill people, maar leerlingen met guns zie ik niet zitten.
    pi_48444836
    Ik kan ook naar Verginia gaan en een gun kopen, als ex soldaat, kan terror achter laten, maar ik wil het niet, dus iedere geflipte kan dus blijkbaar in Verginia terecht, je hebt geen lincese meer nodig om een gun te krijgen, omdat de bardy bill is afgelopen, trouwens is een wapenhandelaar een spychiater, ik zeg altijd het is de verkeerde medicijn op het medicijn.

Dat is Amerika.
    pi_48444876
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 01:14 schreef newsman het volgende:
    Ik kan ook naar Verginia gaan en een gun kopen, als ex soldaat, kan terror achter laten, maar ik wil het niet, dus iedere geflipte kan dus blijkbaar in Verginia terecht, je hebt geen lincese meer nodig om een gun te krijgen, omdat de bardy bill is afgelopen, trouwens is een wapenhandelaar een spychiater, ik zeg altijd het is de verkeerde medicijn op het medicijn.

Dat is Amerika.

Blijf jij maar van de guns af ja...
    pi_48445020
    Everybody becomes a ranger, het nieuwe streven in Verginia.

Zover ik weet, liep jesus niet met wapens.

Moses filkkerde de 10 geboden naar beneden.

Mohammed liet de mensen bidden in Mekka.

Al jullie geestelijken wilde helemaal geen pijn doen, was het een forum maar dan in de openbaarheid , wat we nu typen achter computers, me aanstellen en je aanvallen, terwijl je mensen niet eens kent.

Dan is mijn vraag, wat weten jullie van mensen, jullie typen symbolen, maar zien geen betekenis.

Je typt tegen fictieve mensen, met een hele andere naam als ze nu hebben, dus je kan alles zeggen.

Ben trots op jullie, dat je dit gewoon hebt uitgevonden, om andere mensen hun zegen te laten genieten, en mensen met een doel iedere keer laat vallen.

Newsie.
    pi_48445114
    Waren vuurwapens maar nooit uigevonden
    pi_48445138
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 01:31 schreef Commensaal het volgende:
    Met pijl en boog kom je even ver hoor...
    pi_48445161
    quote:
    Was de commercie maar niet uitgevonden, ben ex soldaat, ze geven geen moer om je.
    pi_48445222
    Laat je vol lopen in Duitsland, dat was zo, toen ik de dienstpicht in moest, ik heb geweigerd.

Het hele batalion moest naar Bosnie, inculsief, de godsverader, een doninee, zag ze kop in de krant, wel gek he hoe je dingen inschat, heb die kop nooit meer gezien, houten geweren werk.
    pi_48445270
    Spijt me dat ik ze gewond achter liet, my life is my life.
    pi_48445277
    Sorry, maar ik snap hier heel weinig van...
    pi_48445295
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 01:33 schreef Kjew het volgende:

[..]

Met pijl en boog kom je even ver hoor...
    Tuurlijk niet.
    pi_48445306
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 01:42 schreef Evil_Jur het volgende:
    Sorry, maar ik snap hier heel weinig van...
    Nee je begrijpt het ook niet Evil Jur, je moet er gezeten hebben, dienst is een gevangenis, wees blij dat je mag praten.
      woensdag 18 april 2007 @ 01:45:18 #95
    103707 Euforie
    Come lie next to me
    pi_48445310
    Iemand net die documentaire van Michael Moore gezien op Canvas over wapens &moorden op scholen in Amerika?

Twisted die media in Amerika en hoe die wapenmentaliteit verweven is in de Amerikaanse cultuur.
    (Alhoewel ik die cijfers van schietpartijen in landen ik raar vind, natuurlijk heeft bijv. Duitsland minder doden door schietpartijen dan in Amerika. Maargoed)
    And nothing can stop me now
      woensdag 18 april 2007 @ 01:46:14 #96
    162358 bioboystudent
    for (y=0; y<=h; y++)
    pi_48445322
    http://en.wikipedia.org/wiki/Cho_Seung-hui

hij heeft al een eigen wikipedia page..

According to a professor who taught Cho in a poetry class in 2005, Cho was "extraordinarily lonely—the loneliest person I have ever met in my life."

A university spokesman described Cho as a "loner," and said university officials were having a difficult time finding information about him.[18] A Korean club on campus reported that he rarely joined or talked with them.[19] Cho is also believed to have been taking psychiatric medications for depression,[20] and had earlier been accused of setting a fire in a dormitory and stalking women on campus.[21]

According to a classmate in Cho's 300-level Playwriting class, "Cho was really, really quiet. I can't even remember one word he said the entire semester." Although the class was a workshop class, in which students were encouraged to submit their plays for class discussion, when Cho was asked to comment, "he would just shrug and say nothing." According to the professor who taught the class, Cho never participated in class discussions. "He was just there, I can't even describe it. He would just sit and watch us, but wouldn't say anything. It was his lack of behavior that really set him apart. He basically just kept to himself, very isolated. I remember only once he smiled, but it wasn't very big."[22]

According to a professor who taught Cho in a poetry class in 2005, Cho was "extraordinarily lonely—the loneliest person I have ever met in my life." She said that he whispered, took 20 seconds to answer questions, and took cellphone pictures of her in class. After becoming concerned with his behavior and the themes in his writings, the professor started meeting with Cho to work with him one-on-one. The writings included a story of a boy who dies after accusing his father of pedophilia and of students facing an abusive teacher. She said she was concerned for her safety when she met with him. The professor urged Cho to seek counseling and notified the legal authorities about his behavior, but he would not go.[23][24]

Neighbour Abdul Shash described Cho as "very quiet, always by himself", and said he spent a lot of time playing basketball and would not respond if someone greeted him. Fellow student Julie Poole said that on the first day of a literature class last year the students introduced themselves one by one, but when it was Cho's turn, he did not speak. The professor, she said, looked at the sign-in sheet and where everyone else had written their names, Cho had written a question mark. "We just really knew him as the question mark kid," Poole added.

zegt genoeg lijkt me..
    for (y=0; y&lt;=h; y++)
    g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);
    pi_48445326
    Heb ik nu een deja vu?

Zeg, newsman. Niet om het een of ander, maar: Hoe staat het met de drank ? . En kan je die misschien ,des avonds, laten staan ?

- Einde bericht en discussie -
    pi_48445351
    quote:
    Alsof we daarvoor nooit mensen vermoorden. We hadden vast wel een ander efficient wapen uitgevonden.

Zo niet, dan was de wereld nog meer overbevolkt geweest, sprak jij waarschijnlijk een andere taal, en zouden we bedreigt worden door grote roofdieren enz.
    pi_48445360
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 01:46 schreef JoeDank het volgende:
    Heb ik nu een deja vu?

Zeg, newsman. Niet om het een of ander, maar: Hoe staat het met de drank ? . En kan je die misschien ,des avonds, laten staan ?
    Kan je helpen ben allang gestopt, lees de link maar terug, heb je genoeg waarop je kan bouwen.

Link

Fucked up.
    pi_48445379
    Ik heb net de docu "bowling for columbine" van Michael Moore gezien en weet dus dat dit (Virginia) niet de laatste moordpartij is geweest.
    Als je de kijk van Moore op de samenleving ziet kun je niet anders dan toegeven dat de Amerikaanse manier van leven bepaald niet sociaal en vredelievend is.
    In een overzicht van Moore over de daden van de Amerikaanse verantwoordelijken, zag je dictators door Amerika aan de macht gebracht worden ten koste van de voormalige machthebbers die anti Amerika waren (Iran, Irak, Chilli, enz, enz) en de honderduizenden burgerdoden waren schijnbaar al helemaal niet belangrijk.
    In de docu zie je ook hoe de bevolking angst wordt aangepraat om vooral te doen wat de politici en de industrie willen, daar weten wij ondertussen alles van met een MP die Amerika als het grote voorbeeld ziet.
    Als je dan ook ziet dat alleen de elite kansen krijgt en de rest aan z'n lot wordt overgelaten, dan moet je wel erg naief zijn om te denken dat iedereen blijft doen wat de elite hen wil laten doen.
    Maar ik denk niet dat de elite veranderd dus ik maak mezelf geen illusies .
    Audaces fortuna juvat
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')