Nee, gisterenochtend lokale tijd. Hij had waarschijnlijk veel patroonhouders bij zich.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef Piovan het volgende:
Is dit snachts gebeurd?
En hoe kan een persoon met een pistool dertig andere mensen doden?
Beejte lezen kan geen kwaad he? hij had een 9 mm bij zich en een .22, en een flinke berg ammo en dus twee messen (die hij, voorzover bekend, niet gebruikt heeft).quote:Op woensdag 18 april 2007 00:02 schreef Piovan het volgende:
Met wat voor soort geweer is dit gebeurd?
Lijkt me toch niet met een klein pistooltje.
Tevens gecondoleerd
allemaal jonge mensen nog
ja ok.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De media heeft er ook baat bij om de dader altijd af te schilderen als een psychopatische maniak dan hem te schetsen als een vriendelijke man. Gewoon om de misdaad van de dader in perspectief te zetten.
ja hoe vaak moest die wel niet herladenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef Piovan het volgende:
Is dit snachts gebeurd?
En hoe kan een persoon met een pistool dertig andere mensen doden?
Nee dus, geen andere wapens gevonden dan die hij bij zich had, veel ammo en wellicht extended clipsquote:Op woensdag 18 april 2007 00:08 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
ja hoe vaak moest die wel niet herladenvolgens mij heeft die zwaardere wapens gebruikt
Mensen willen niet stilstaan bij de menselijkheid van zo iemand. Dus je plaatst een foto waarop betreffende dader er niet al te vriendelijk uitziet en zorg je dat het gesprek gaat over wapenbeheersing en dergelijke.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef P8 het volgende:
ja ok.
Maar ik zou het niet erg vinden als daders ook gewoon menselijk worden gepresenteerd. Want dat zijn daders vaak ook.
maar dat is mijn offtopic mening![]()
Een patroonhouderwissel is door iemand met een beetje oefening in 2 seconden te doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:08 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
ja hoe vaak moest die wel niet herladenvolgens mij heeft die zwaardere wapens gebruikt
jaa blijkbaar...quote:Op woensdag 18 april 2007 00:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Een patroonhouderwissel is door iemand met een beetje oefening in 2 seconden te doen.
Media zegt dat hij een Walther .22 en een Glock 9mm heeft gebruikt. Een .22 is net ietsje pittiger dan een luchtdrukwapen, en een 9mm is ook niet echt het meest krachtige kaliber, maar duidelijk gevaarlijk genoeg in de verkeerde handen.
Korte versie: man shiet twee studenten in een dorm dood, gaat naar zijn eigen dorm, schrijft zijn afscheidsbrief, laadt zijn rugzak volk met ammo en kettingen, gaat naar een lesgebouw, vergrendeld de deuren die uit staircases leiden met de kettingen en schiet in 4 lokalen en in de staircase 30 man dood en schiet vervolgens zijn eigen gezicht aan puin.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:09 schreef Piovan het volgende:
En is dit in een lokaal gebeurd
allemaal liquidaties na elkaar?
Ben even te moe om alles te lezen, sorry
Je vergeet: Moslim/Islamquote:Op woensdag 18 april 2007 00:14 schreef Guard het volgende:
etc etc hebben we al allemaal gehoord....
Dat is echt niet te beoordelen natuurlijk, hoe hadden ze nou kunnen weten wie het was? Het staat nu nog niet eens 100% vast dat de schietpartijen verband houden.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:16 schreef Piovan het volgende:
In die tijd dat ie die brief aan het schrijven was, hadden ze hem al moeten grijpen. Domme zeg, het had gewoon voorkomen kunnen worden
<---- dat wel, al die andere foto's in dit topic niet.....quote:Op woensdag 18 april 2007 00:15 schreef Lyrebird het volgende:
Is dat Manny Ramirez?
idd.... die wapenwet doet hem gewoon...quote:Op woensdag 18 april 2007 00:18 schreef P8 het volgende:
nou, volgens mij is dit hele gebeuren de eigen schuld van de Amerikaanse samenleving. Dan moeten ze maar niet zo'n wapenwet hebben.
En waarschijnlijk is deze jongen ook beïnvloedt door geweldadige computerspellen.
en buitenlanders![]()
en talpa![]()
![]()
Ben benieuwd: welke wapenwet?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:20 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
idd.... die wapenwet doet hem gewoon...![]()
yup, ze worden geloof ik niet echt disturbing gevonden hier (zijn wel wat gewend op Fok!), eerder grappig....quote:Op woensdag 18 april 2007 00:23 schreef Scylla het volgende:
iemand trouwens al die zogenaamde disturbing stukken van Cho Seung gelezen?
http://newsbloggers.aol.com/2007/04/17/cho-seung-huis-plays/
Nee, dat dacht ik dus ook. Maar de grap is, als je een aantal reacties op Amerikaanse nieuwssite leest..."waarom is deze jongen niet meteen in therapie gestuurd/hij had echt hulp nodig, waarom is daar niets aan gedaan/als je zoiets schrijft moet je meteen van de uni geschopt worden"quote:Op woensdag 18 april 2007 00:26 schreef Guard het volgende:
[..]
yup, ze worden geloof ik niet echt disturbing gevonden hier (zijn wel wat gewend op Fok!), eerder grappig....
je vergeet de schutterquote:Op woensdag 18 april 2007 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Mademba Beye
2. Kelly Boito
3. Ananeya Abebe
4. Jessica Wilson
5. Semeon Seyfou
6. Amanda Cahall
7. Ross Alameddine
8. Matt La Porte
9. Maxine Turner
10. Henry Lee
11. Jamie Bishop
12. Jarrett Lane
13.Caitlin Hammaren
14. Ryan Clark
15. G.V. Loganathan
16. Liviu Librescu
17. Reema Samaha
18. Kevin Granata
19. Emily Hilscher
20. Brian Bluhm
21. Daniel Perez
22. Mary Reed
23. Erin Peterson
Nog 9 onbekende namen te gaan voordat de hele lijst compleet is.
Tja das ook oordelen met de wetenschap wat er van gekomen is.... en dan is het altijd makkelijk..quote:Op woensdag 18 april 2007 00:32 schreef Scylla het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik dus ook. Maar de grap is, als je een aantal reacties op Amerikaanse nieuwssite leest..."waarom is deze jongen niet meteen in therapie gestuurd/hij had echt hulp nodig, waarom is daar niets aan gedaan/als je zoiets schrijft moet je meteen van de uni geschopt worden"
Opvallend hoe meteen alles wordt aangegrepen om oordelen uit te trekken, en het beter te weten![]()
Hij was een Major in Engels, tot het koppie knap zei.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja das ook oordelen met de wetenschap wat er van gekomen is.... en dan is het altijd makkelijk..
Kan me trouwens niet voorstellen dat je iemand van de universiteit aftrapt omdat hij zich aan de opdracht hield: creatief schrijven.....
quote:Op woensdag 18 april 2007 01:14 schreef newsman het volgende:
Ik kan ook naar Verginia gaan en een gun kopen, als ex soldaat, kan terror achter laten, maar ik wil het niet, dus iedere geflipte kan dus blijkbaar in Verginia terecht, je hebt geen lincese meer nodig om een gun te krijgen, omdat de bardy bill is afgelopen, trouwens is een wapenhandelaar een spychiater, ik zeg altijd het is de verkeerde medicijn op het medicijn.
Dat is Amerika.
Met pijl en boog kom je even ver hoor...quote:Op woensdag 18 april 2007 01:31 schreef Commensaal het volgende:
Waren vuurwapens maar nooit uigevonden![]()
Was de commercie maar niet uitgevonden, ben ex soldaat, ze geven geen moer om je.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:31 schreef Commensaal het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:33 schreef Kjew het volgende:
[..]
Met pijl en boog kom je even ver hoor...![]()
Nee je begrijpt het ook niet Evil Jur, je moet er gezeten hebben, dienst is een gevangenis, wees blij dat je mag praten.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Sorry, maar ik snap hier heel weinig van...
Alsof we daarvoor nooit mensen vermoorden. We hadden vast wel een ander efficient wapen uitgevonden.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:31 schreef Commensaal het volgende:
Kan je helpen ben allang gestopt, lees de link maar terug, heb je genoeg waarop je kan bouwen.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:46 schreef JoeDank het volgende:
Heb ik nu een deja vu?
Zeg, newsman. Niet om het een of ander, maar: Hoe staat het met de drank ?. En kan je die misschien ,des avonds, laten staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |