Dan krijg je de off-topic ridders op je dak.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:16 schreef S1nn3rz het volgende:
wat ik me eigenlijk afrvraag. mag je ipv tvp neer te zetten gewoon een verhaal neerplempen over de eerste wereldoorlog, je eerste liefde, dat je diarree hebt? en datin een serieus topic?
het komt immers op hetzelfde neer.
maar tvp is niets anders. je zegt het alleen met minder woorden. het is ook offtopic.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef Tirion het volgende:
[..]
Dan krijg je de off-topic ridders op je dak.
Ben het met je eens hoor. Het is denk ik een kwestie van Old habits die hard.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
maar tvp is niets anders. je zegt het alleen met minder woorden. het is ook offtopic.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef XiChico het volgende:
WAT BETEKEND TVP EIGUHLUK?
Terug Vind Post.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef XiChico het volgende:
WAT BETEKEND TVP EIGUHLUK?
Dus die erin staan worden nog even opgeruimd...???quote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef The_Terminator het volgende:
Zullen we maar even kappen met dat 'tvp' geroep? Nergens voor nodig.
Neuh, maar er stond een hele rits achterelkaar. Die heb ik wel verwijderd ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef FFnog het volgende:
[..]
Dus die erin staan worden nog even opgeruimd...???![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef The_Terminator het volgende:
Zullen we maar even kappen met dat 'tvp' geroep? Nergens voor nodig.
Of als je tvp-tje grofweg verwijderd wordt?quote:Op donderdag 19 april 2007 06:22 schreef sig000 het volgende:
Het is eigenlijk ook wel beetje zielig voor al die users die zo'n ding dan in een topic zetten en voordat ze iets verzonnen hebben is 't topic al op slot.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef Tirion het volgende:
[..]
Dan krijg je de off-topic ridders op je dak.
Het is toch echt kthnxbye en niet kaybye thxquote:
Nee, want dit is de offtopic ridderquote:Op donderdag 19 april 2007 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is toch echt kthnxbye en niet kaybye thx
Usus est tyrannusquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef jovink het volgende:
tvp
(ik verwacht leolinedance over 2 minuten)
Dat was dus ook het hele item in dit topic, TVP-tjes verzieken een topic...quote:Op zondag 22 april 2007 04:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dan al die users die denken heul grappig te zijn door tvp te posten![]()
Wat een kut topic!![]()
tvpquote:Op zondag 22 april 2007 04:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dan al die users die denken heul grappig te zijn door tvp te posten![]()
Wat een kut topic!![]()
Zeur nietquote:Op zondag 22 april 2007 10:02 schreef FFnog het volgende:
En daar doen dan zelfs de administrators aan mee...
Beetje jammer...![]()
iets zegt mij dat Yvonne je niet serieus neemt.quote:Op zondag 22 april 2007 10:32 schreef FFnog het volgende:
Ach, het lijkt me duidelijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |