Wow, dan heb ik nu wel een heel groot ego denk ik...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:24 schreef zquing het volgende:
Ik vind de tvp juist een intergraal deel van Fok, als user kan je dan laten zien aan de TS dat je interesse hebt in zijn topic, zonder zelf iets bij te hoeven dragen. Een tvp is eigenlijk een vorm van egostreling voor de TS
In de Bookmark-lijst kun je ook niet met 'ğ' naar de eerste nieuwe reactie springen, en bovendien staan er geen paginanummers in de lijst. Klik je een topic aan, dan kom je bovenaan pagina 1 uit en dat is gewoon heel onhandig.quote:Op maandag 9 april 2007 18:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Redenen:
1) De gemiddelde FOK!ker snapt niet hoe bookmarks werken.
2) Hen die dit wel snappen willen niet 2 keer klikken (op My Active Topics en Bookmarks).
3) Tja, voor sommigen zal de postcount ook wel invloed hebben, al kan ik me dat niet voorstellen.....
! Wat hij zegt!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:03 schreef Igen het volgende:
[..]
In de Bookmark-lijst kun je ook niet met 'ğ' naar de eerste nieuwe reactie springen, en bovendien staan er geen paginanummers in de lijst. Klik je een topic aan, dan kom je bovenaan pagina 1 uit en dat is gewoon heel onhandig.
Als ik nu reageer, gaat niemand *hap**hap**hap* schreeuwen tochquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:05 schreef Frollo het volgende:
LOL al die mensen die tvp's plaatsen, echt humor!![]()
![]()
:D;d:D:
![]()
![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik nu reageer, gaat niemand *hap**hap**hap* schreeuwen toch?
Ja, dan moet het wel een heel gaaf topic zijn he...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:05 schreef Frollo het volgende:
LOL al die mensen die tvp's plaatsen, echt humor!![]()
![]()
:D;d:D:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:18 schreef FFnog het volgende:
Hey Leo, ben je me aan het stalken of zo...???![]()
![]()
Een goed topic hoeft niet veel posts te hebben, neem dit topic, veel posts en vaak bekeken, maar staat vol met TVP's...quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:30 schreef roburt het volgende:
tvp is tevens een kick dus meer gelezen en reacties dus meer kans op een goede topic!!!
ja dit uiterst vermakelijke grapje is ook niet eerder gemaakt, en was bovendien ook helemaal niet voorspelbaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:28 schreef Cahir het volgende:
tvp
pvt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:01 schreef FFnog het volgende:
Eigenlijk baal ik er wel van dat mijn frustratie niet serieus wordt genomen zeg...
Wat is er nu leuk aan om hier te TVP-en als 84 users dat al voor je hebben gedaan...???
Dan ben je toch echt wel een beetje zielig, probeer anders eens iets orgineels os zo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |