Slimme mensen die Polen.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slimme mensen die Polen.
TeleWizja Polska, en dan toch TVP.
Tuurlijk niet, uit sommige topics worden ze zelf verwijderd. Juist omdat nouja, je openingspost.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:09 schreef FFnog het volgende:
Zou een mod eens kunnen aangeven hoe de policy hierover is...
Kan iemand onbeperkt overal TVP-tjes neergooien...???
Maar er blijven er zelfs na het verwijderen nog steeds een heleboel staan...quote:Op maandag 9 april 2007 13:49 schreef slakkie het volgende:
Tuurlijk niet, uit sommige topics worden ze zelf verwijderd. Juist omdat nouja, je openingspost.
En Fok moet een betere bookmarkfunctie krijgen: stfu, gebruik die van je browser ofzo.
Redenen:quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:45 schreef FFnog het volgende:
Maar ik begrijp hieruit dat de mensen die een TVP plaatsen te simpel zijn en niet begrijpen hoe ze een bookmark moeten maken...???
Of zou het ermee te maken hebben dat als je een bookmark maakt je tellertje van hoeveelheid posts niet omhoog gaat...
Kan een TVP-er mij nu eens uitleggen waarom hij een TVP plaatst en niet gewoon bookmarkt dan...???
Je voelt jezelf nu zeker heel stoer omdat uit je eigen post blijkt dat jij boven het gemiddelde uitkomt en echt bij de elite hoortquote:Op maandag 9 april 2007 18:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Redenen:
1) De gemiddelde FOK!ker snapt niet hoe bookmarks werken.
2) Hen die dit wel snappen willen niet 2 keer klikken (op My Active Topics en Bookmarks).
3) Tja, voor sommigen zal de postcount ook wel invloed hebben, al kan ik me dat niet voorstellen.....
En ik heb ook maar een stuk of 10 topics in mijn bookmarks staan verder, meestal alleen topics waar ik later nog wat mee wil doen ofzo.
Ik zie het zo:
Mensen die alleen een "tvp" zetten hebben niets te zeggen maar willen wel het topic in de gaten blijven houden. In plaats van een mening te geven zetten ze dan maar een tvp.
Kortom: de gemiddelde FOK!ker is lui.
Jij bent zeker geen gemiddelde FOK!kerquote:Op maandag 9 april 2007 18:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Redenen:
1) De gemiddelde FOK!ker snapt niet hoe bookmarks werken.
2) Hen die dit wel snappen willen niet 2 keer klikken (op My Active Topics en Bookmarks).
3) Tja, voor sommigen zal de postcount ook wel invloed hebben, al kan ik me dat niet voorstellen.....
En ik heb ook maar een stuk of 10 topics in mijn bookmarks staan verder, meestal alleen topics waar ik later nog wat mee wil doen ofzo.
Ik zie het zo:
Mensen die alleen een "tvp" zetten hebben niets te zeggen maar willen wel het topic in de gaten blijven houden. In plaats van een mening te geven zetten ze dan maar een tvp.
Kortom: de gemiddelde FOK!ker is lui.
Ik denk dat je hier de kwaliteit en de effectiviteit van de mods zeer onderwaardeer...quote:Op maandag 9 april 2007 14:40 schreef Ulreazj het volgende:
Er komen zoveel tvps dat er niet tegen te beginnen is.
quote:Op zondag 25 februari 2007 11:49 schreef Cool_Runner het volgende:
tvp
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:06 schreef Triangeljosti het volgende:
sorry hoor: tvp
quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:19 schreef mrdjey het volgende:
tvp
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 07:53 schreef Daniel.J het volgende:
Erg tof topic, dus tvptje.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:23 schreef DennisQ het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tvp
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Me 2!!!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:57 schreef roburt het volgende:
tvp jammer dat ik er een hoop niet ken :p
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:55 schreef Jimbo het volgende:
duidelijke TVP vind dit topic erg nicega dalijk ook maar ff zoeken
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:11 schreef BonJovi het volgende:
TVP
quote:Op maandag 12 maart 2007 07:38 schreef Monotomo het volgende:
teeeveeeepeeee
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:09 schreef SSJKliko het volgende:
TVP
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
tvp
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef Lemjur het volgende:
Ik vindt Ruben eranders wel erg op lijken, een typische RvdM blik. Die eerste foto dan.
enneuh.. TVP
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:16 schreef Omnifacer het volgende:
tvp
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
tvp
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:13 schreef Stansfield het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef Omnifacer het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:07 schreef BoKkE het volgende:
schaamteloze tvp
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:10 schreef Falco het volgende:
Dit blijft een leuk topic, derhalve tvp.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:10 schreef Falco het volgende:
Dit blijft een leuk topic, derhalve tvp.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef wonderer het volgende:
Wat Tong zegt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
En dan heb ik er nog niet eens de smilies, "leuk topic", en de quotes van de TVP's bijstaan...quote:
zo enorm goedkoop, niet grappig. getuigt ook nog eens van weinig verstand.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:54 schreef leolinedance het volgende:
tvp
De policy is tot een paar regels ingekort en daar kun je dan verder ook weinig meer over zeiken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:46 schreef S1nn3rz het volgende:
ja raar eigenlijk, je wordt verplicht ontopic te blijven volgens de policy maar tvp schijnt geen reet uit te maken.
dat is ongeveer hetzelfde als goatse plaatsen in US.
ja daar kan ik me nog wel iets van herinneren! Waarom hebben ze de bug opgelost. nu is het helemaal een halfbakken maatregel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:58 schreef teknomist het volgende:
In de goeie ouwe tijd had je een bug... dan kon je tvp'tjes verwijderen en blijven het topic in de MyAT van de TVP-er staan..
Er komt gewoon een knopje komen waar mee je een topic aan je MyAT kunt toevoegen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja daar kan ik me nog wel iets van herinneren! Waarom hebben ze de bug opgelost. nu is het helemaal een halfbakken maatregel.![]()
Kijk halfbakken hoort bij Fok. Oplossen is iets dat mee naar achter genomen wordt. Verder weet ik 't ook niet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja daar kan ik me nog wel iets van herinneren! Waarom hebben ze de bug opgelost. nu is het helemaal een halfbakken maatregel.![]()
"Ik neem het mee naar achteren."quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk halfbakken hoort bij Fok. Oplossen is iets dat mee naar achter genomen wordt. Verder weet ik 't ook niet?
Dat ik is dan ook nog te vervangen door "We"quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
"Ik neem het mee naar achteren."
Die uitdrukking bezig zelf vaak ook.
Weet niet, denkd dat je dit beter in FB kan voorleggen aan mods en admins (of per mail, dan krijg je wat minder baggerreacties (zoals alle (oowww zo grappige) TVP's in dit topic).quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef FFnog het volgende:
[..]
Maar er blijven er zelfs na het verwijderen nog steeds een heleboel staan...
Ik begrijp uit jouw post dat de policy is dat het niet de bedoeling is, anders zouden ze ze niet verwijderen...
Ergo, waarom wordt er niets gedaan aan posters die de hele tijd aan het rondstrooien zijn met TVP-tjes...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zo enorm goedkoop, niet grappig. getuigt ook nog eens van weinig verstand.
Ja echt geinig, had jij niet aan gedacht natuurlijk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef Originele_Naam het volgende:
mensen die gaan tvpen in dit topic
Whahahahaha, en dan zo simpel zijn dat je gewoon dezelfde domme grap blijft maken...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:12 schreef leolinedance het volgende:
tvp
Sorry, maar ik heb een andere voorkeur...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:52 schreef leolinedance het volgende:
tijd voor piem0ls
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |