dvr, het is Viktor met een 'k'. Zal wel erg gevoelig liggen schat ik zo inquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef dvr het volgende:
Sacha is helaas onvindbaar!
[afbeelding]
Victor Horsting (couturist, Victor & Rolf)
Je kunt er op rechts-klikken en de afbeelding dan Opslaan. Zie ook de openingspost voor hints over het zoeken, bewerken en posten van nieuwe fotografische vondsten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:58 schreef bergfluiter4 het volgende:
Hoe kopieer ik een foto?
als ik dat doe, slaat ie blank.gif op... Ik kijk in de bron naar het juiste pad en kopieer dat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:12 schreef dvr het volgende:
[..]
Je kunt er op rechts-klikken en de afbeelding dan Opslaan. Zie ook de openingspost voor hints over het zoeken, bewerken en posten van nieuwe fotografische vondsten.
Misschien nog wat royalty? Nogmaals, de kinderen van Prinses Margriet (Maurits, Berhard, Pieter-Christiaan en Floris) hebben volgens mij allemaal op het Veluws College te Apeldoorn gezeten. Maurits in elk geval.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:21 schreef kvd het volgende:
pfffff....dit is verslavend...had al lang op bed moeten liggen hahaha
En ik heb het idee dat we iemand vergeten....maar wie?
Heb ik al meerdere keren proberen te vinden, maar helaas...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:16 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Misschien nog wat royalty? Nogmaals, de kinderen van Prinses Margriet (Maurits, Berhard, Pieter-Christiaan en Floris) hebben volgens mij allemaal op het Veluws College te Apeldoorn gezeten. Maurits in elk geval.
Rijswijk is praktisch Den Haag, dus...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:21 schreef Malahide het volgende:
Rijswijk is praktisch Rotterdam, dus...
Oops. Foutje. Rotterdam, Den Haag... is voor mij provinciaal allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Rijswijk is praktisch Den Haag, dus...
Het is hem dus wel kvd! Heb even een biografie van hem opgespoord en wat blijkt: Kees Boot is samen opgegroeid met Paul de Munnik (van Acda & De Munnik) en die hadden we op deze foto al gevonden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:39 schreef kvd het volgende:
Heb niet veel info van hem, maa qua gezicht lijkt hij er wel op:
Kees Boot (acteur, oa all stars)
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=416503&_gid=6a5aaea6a2f403b587f43d0c07c96874
(achterste rij, zevende van links)
Dat kereltje met het oranje "hesje" dat naast de leraar staat lijkt meer op tiesto...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:10 schreef dvr het volgende:
Bergfluiter, als het niet lukt met de instructies in de beginpost, kun je ook een linkje of naam neerzetten.
Hier is ondertussen de held van de hedendaagse dance scene:
[afbeelding]
DJ Tiësto (Tijs Verwest)
Nu je het zegt... inderdaad.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef EddyMR het volgende:
[..]
Dat kereltje met het oranje "hesje" dat naast de leraar staat lijkt meer op tiesto...
Heb ik allemaal naar gezocht en niet kunnen vindenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:47 schreef crohntje het volgende:
Zijn een ; Leontine Borsato, Wouter Bos, Hennie Vrienten nergens te vinden? Of Geert Hoes, Thomas Berge, Adje (van Paul de Leeuw), trouwens fantastisch dit topic!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |