Wel ff erbij zitten dat het via fok is hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:28 schreef Razor21 het volgende:
Zo alle foto's ook even op mijn site gezet netjes onder elkaar vanmiddag doe ik de rest wel
Doe ik vanavond even met een link naar dit topic zit op mijn werk dus kan niet op mijn gemak het e.e.a. aanpassenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Wel ff erbij zitten dat het via fok is he
Dank! Ik twijfelde een beetje vanwege dat antieke Tatort-kapselquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Het is onmiskenbaar Rutger Hauer hoor.
Hij heeft een heel typerend gezicht, dus ik weet het 100 % zeker. Leuk gevonden trouwensquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef dvr het volgende:
[..]
Dank! Ik twijfelde een beetje vanwege dat antieke Tatort-kapsel
Dat had ze zelf denk ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef George_of_the_Jung... het volgende:
Ik had Sugar Lee Hooper echt niet herkend!![]()
Als iemand iets leuks vindt maar geen zin/tijd heeft om het plaatje in dit topic te zetten, kan die me desgewenst even een PM sturen met een linkje (of naam om naar te zoeken), dan doe ik het wel wanneer het even uitkomt. Ik heb er nu al zoveel gedaan dat ik mijn hand er niet meer voor omdraai.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
Hij heeft een heel typerend gezicht, dus ik weet het 100 % zeker. Leuk gevonden trouwens. Ik heb ook nog een paar, maar ik vind het zoveel werk om ze op te slaan, te uploaden etc. Heb flink wat foto's van Jack van Gelder gevonden
.
Hartstikke leuk topic !!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:17 schreef dvr het volgende:
Sinds je op Schoolbank niet alleen de profielen maar ook de klassenfoto's kunt doorzoeken, is het een makkie om foto's te vinden van bekende Nederlanders toen ze nog kleine en onschuldige kindertjes waren, cq. onaangepast langharig tuig. Plaats hier dat soort foto's!
<knipperdeknip>
[afbeelding]
Willem-Alexander
<knipperdeknip>
quote:Na de lagere school in Baarn te hebben gevolgd ging Willem Alexander naar het Baarns Lyceum. Nadat de familie naar Den Haag verhuisde vervolgde hij zijn opleiding aan het Eerste Vrijzinnig Christelijk Lyceum. Hij sloot zijn middelbare schoolopleiding af op het Atlantic College in Wales.
Aargh! Je hebt gelijk. Wat maf, ik had gezworen dat het hem was.. en zonde want het was een van de leukere foto's. Wel bedankt voor de correctie! Ik zal het plaatje even bijwerken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:42 schreef BeejEm het volgende:
Maar Willem-Alexander ging in Baarn naar de lagere school, niet in Breukelen.
Het betere '74-'75'-gevoelquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Dank je Guus Meeuwis, wat een old school avatar is et nu
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef Onverlaatje het volgende:
Rita Verdonk:
[afbeelding]zelfs een pissebed lijkt nog meer op verdonkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef Onverlaatje het volgende:
Rita Verdonk:
[afbeelding]Welke bedoel je nu, die rechtsonder of die met die krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
Soms is het een gok. Bij die klassenfoto's zijn de namen niet altijd aangegeven en als ze dat wel zijn, weet je nog steeds niet zeker of er geen tweede persoon is die dezelfde naam heeft als jouw bekende Nederlander. Aan de hand van andere gegevens (CV, biografie) kun je meer zekerheid krijgen. Mijn Verdonk bijvoorbeeld vond ik doordat in haar biografie stond dat ze in het betreffende jaar in de betreffende klas zat. Bij de bijbehorende klassenfoto waren geen namen vermeld, maar ik vond de overeenkomst zo duidelijk dat ik hem zeker genoeg vond om hem hier te plaatsen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:56 schreef Flyga het volgende:
maar is het een gok steeds? waar het rondje om heen word gezet? Of staat er een uitgebreide namenlijst bij?
Mjah.. Maar het zou nog veel gekker zijn als zou blijken dat alle Bekende Nederlanders op dezelfde school hebben gezetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:53 schreef Concordsky het volgende:
wel raar dat van al die BNers alleen Krajcheck en Boogerd bij elkaar in de klas hebben gezeten en de rest de enige uit zijn/haar klas is die bekend is geworden
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 05:18 schreef dvr het volgende:
[..]
Mjah.. Maar het zou nog veel gekker zijn als zou blijken dat alle Bekende Nederlanders op dezelfde school hebben gezeten
Bij wijze van uitzondering een niet-klassenfoto omdat ik hem zo leuk vind..:
[afbeelding]
Leontien Zijlaard-van Moorsel op haar eerste racefietsje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |