Wel ff erbij zitten dat het via fok is hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:28 schreef Razor21 het volgende:
Zo alle foto's ook even op mijn site gezet netjes onder elkaar vanmiddag doe ik de rest wel
Doe ik vanavond even met een link naar dit topic zit op mijn werk dus kan niet op mijn gemak het e.e.a. aanpassenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Wel ff erbij zitten dat het via fok is he
Dank! Ik twijfelde een beetje vanwege dat antieke Tatort-kapselquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Het is onmiskenbaar Rutger Hauer hoor.
Hij heeft een heel typerend gezicht, dus ik weet het 100 % zeker. Leuk gevonden trouwensquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef dvr het volgende:
[..]
Dank! Ik twijfelde een beetje vanwege dat antieke Tatort-kapsel
Dat had ze zelf denk ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef George_of_the_Jung... het volgende:
Ik had Sugar Lee Hooper echt niet herkend!![]()
Als iemand iets leuks vindt maar geen zin/tijd heeft om het plaatje in dit topic te zetten, kan die me desgewenst even een PM sturen met een linkje (of naam om naar te zoeken), dan doe ik het wel wanneer het even uitkomt. Ik heb er nu al zoveel gedaan dat ik mijn hand er niet meer voor omdraai.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
Hij heeft een heel typerend gezicht, dus ik weet het 100 % zeker. Leuk gevonden trouwens. Ik heb ook nog een paar, maar ik vind het zoveel werk om ze op te slaan, te uploaden etc. Heb flink wat foto's van Jack van Gelder gevonden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |