bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 11 maart 2007 15:33 schreef dvr het volgende:
'tvp' staat voor TerugVindPost - als je ergens een berichtje achterlaat, komt dat topic in je lijstje 'My Active Topics' te staan zodat je het makkelijk kan terugvinden. Voor dat doel kun je beter de Bookmark-functie gebruiken, dan hoef je geen tvp te plaatsen waar verder niemand iets aan heeft.
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef BonJovi het volgende:
Allemaal ouwe gasten 60 jaar ofzo
Zo'n outfitje had ik ook toen ik 8 was (inclusief de coole gympies) en dan was ik nog niet eens een jongetje...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:18 schreef beschuit het volgende:
[afbeelding]
Check dan dien hippe b-boy met dat rode vest
las tijdje geleden, nadat deze foto in het nieuws kwam, dat het een vervalsing bleek te zijn. Wel familie maar niet Bin Laden zelf. Het is welke uitleg je wil geloven denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 11:14 schreef pieper het volgende:
[afbeelding]
osama bin laden (crimineel)
het is geen nederlands BNN'er maar wel een bekende.
kijk dan de site waar die foto vandaan komtquote:Op maandag 12 maart 2007 11:30 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
las tijdje geleden, nadat deze foto in het nieuws kwam, dat het een vervalsing bleek te zijn. Wel familie maar niet Bin Laden zelf. Het is welke uitleg je wil geloven denk ik
Had deze ook al gevonden op Schoolbank, maar twijfelde omdat de foto zo onduidelijk is. Maar Weert, jaartal en leeftijd zouden kunnen kloppen, dus ik denk nu dat hij het toch wel is.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef Toon_Tetten het volgende:
niet zo duidelijk, maar hier hans teeuwen, geloof ik tenminste
[afbeelding]
Dan moet er ook bij wie jij zelf bent natuurlijk hequote:Op maandag 12 maart 2007 11:58 schreef Natasv het volgende:
[afbeelding]
Regi Blinker(voetballer), oud klasgenootje
Shit, ik dacht jaa nu heb ik er 1!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Maar die hadden we ook al in #1
Die is vast veel gepest vroeger en daarom heeft hij later wraak genomen op de maatschappij als geheel.quote:
Huubke hadden we ook al...quote:
Heel goede vondst! Temeer daar deze niet tevoorschijn komt als je naar zijn naam zoekt, en er dus echt speurwerk bij is komen kijken. Ik herkende hem eerst niet, met lang haar en zonder zijn tegenwoordige bril, maar het is hem echt.quote:
Ik haal hem er helegaar niet uit... HvB heeft zo'n grote kin, die moest toen zeker nog groeienquote:Op maandag 12 maart 2007 16:04 schreef dvr het volgende:
Malahide, als je wilt kun je me een lijst mailen, dan sorteer ik hem en maak ik er een plaatje in een heel klein lettertype van, dan neemt hij weinig ruimte in beslag.
[..]
Heel goede vondst! Temeer daar deze niet tevoorschijn komt als je naar zijn naam zoekt, en er dus echt speurwerk bij is komen kijken. Ik herkende hem eerst niet, met lang haar en zonder zijn tegenwoordige bril, maar het is hem echt.
[afbeelding]
Hans van Breukelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |