Hmmm geen gek idee!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Huubke hadden we ook al...![]()
Wil best een lijst plaatsen van wie we al gehad hebben (ja, ja , ik heb het bijgehouden). Maar het zijn er al tegen de 300 geloof ik.
jp wie is dat? en ja wel chillquote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef dvr het volgende:
SunChaser vond dit topic leuk genoeg voor een frontpagebericht en raadde me aan om Veerboot (Ferry) daarover aan zijn jasje te trekken. De Frontpage wordt door allerlei nieuwsredacties in de gaten gehouden, waaronder blijkbaar die van NOS-Teletekst.
Door het Frontpagebericht is het eerste deel van dit topic vandaag al door meer dan 12.500 mensen bekeken! Waaronder misschien wel door de getroffen BN-ers zelf. "Hoi JP!"
Die leraar.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:37 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Jeroen Overbeek (presentator NOS Journaal)
Ware het niet dat Henk Westbroek in 1978 al 26 was en waarschijnlijk nooit in Krimpen a/d IJssel heeft gewoond als rasechte Utrechter (Utrechtenaar?). 't Is hem dus niet.quote:
Yvonne staat er ook opquote:Op maandag 12 maart 2007 16:44 schreef Thice het volgende:
[afbeelding]
Willem Endstra (OnderwereldBankier, vermoord)
Patriek Lodiersquote:Op maandag 12 maart 2007 19:35 schreef Waris3 het volgende:
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=264698&_gid=de2aef252e6aca54c6e2977390866ddd <-- dit zou weleens Ruben van der Meer (acteur, Lama) kunnen zijn, aan het jaartal te zien, maar ik ben niet helemaal zeker...
LOL, ik had niet eens gezien dat Wijhe in Overijssel ligt... Er is ook wel een Ruben van der Meer op de Burchtschool in Amsterdam, maar die lijkt er juist minder op vind ik... kijk 'm hier Maarja, deze is ook wel uit de kleuterklas, en een slechte foto bovendienquote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef Malahide het volgende:
[..]
Patriek Lodiers. Netjes!
Ruben weet ik niet hoor, volgens mij is dat een ras-Amsterdammer, kan me niet voorstellen dat hij in Overijssel heeft gewoond.
Dat zeg ik... XDquote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef Lemjur het volgende:
Ik vindt Ruben eranders wel erg op lijken, een typische RvdM blik.
Ja, die had ik ook al gezien en was ik ook niet zeker genoeg van. We weten zijn haarkleur ook niet hequote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef Waris3 het volgende:
Er is ook wel een Ruben van der Meer op de Burchtschool in Amsterdam, maar die lijkt er juist minder op vind ik... kijk 'm hier Maarja, deze is ook wel uit de kleuterklas, en een slechte foto bovendien
Als hij gewonnen had zou ik hem er tussen zettenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:35 schreef Waris3 het volgende:
Volgens mij is dit Rob Kemps, die meedeed aan Lama Gezocht en in de finale kwam...
Wie kan daar een jeugdfoto van vinden? Wel benieuwd naarquote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef Malahide het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Heb al meerdere pogingen gedaan, maar helaasquote:Op maandag 12 maart 2007 22:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wie kan daar een jeugdfoto van vinden? Wel benieuwd naar
Hij lijkt er ook op, die ogen althans. Volgens mij is het hem inderdaad!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:35 schreef Waris3 het volgende:
Ik heb er volgens mij ook een gevonden!
Kijk 'm HIER
Volgens mij is dit Rob Kemps, die meedeed aan Lama Gezocht en in de finale kwam... Het jaar klopt, en de school is in Oirschot, NB (Rob woont in Best) dus volgens mij is 't hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |