Hmmm geen gek idee!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Huubke hadden we ook al...![]()
Wil best een lijst plaatsen van wie we al gehad hebben (ja, ja , ik heb het bijgehouden). Maar het zijn er al tegen de 300 geloof ik.
jp wie is dat? en ja wel chillquote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef dvr het volgende:
SunChaser vond dit topic leuk genoeg voor een frontpagebericht en raadde me aan om Veerboot (Ferry) daarover aan zijn jasje te trekken. De Frontpage wordt door allerlei nieuwsredacties in de gaten gehouden, waaronder blijkbaar die van NOS-Teletekst.
Door het Frontpagebericht is het eerste deel van dit topic vandaag al door meer dan 12.500 mensen bekeken! Waaronder misschien wel door de getroffen BN-ers zelf. "Hoi JP!"
Die leraar.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:37 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Jeroen Overbeek (presentator NOS Journaal)
Ware het niet dat Henk Westbroek in 1978 al 26 was en waarschijnlijk nooit in Krimpen a/d IJssel heeft gewoond als rasechte Utrechter (Utrechtenaar?). 't Is hem dus niet.quote:
Yvonne staat er ook opquote:Op maandag 12 maart 2007 16:44 schreef Thice het volgende:
[afbeelding]
Willem Endstra (OnderwereldBankier, vermoord)
Patriek Lodiersquote:Op maandag 12 maart 2007 19:35 schreef Waris3 het volgende:
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=264698&_gid=de2aef252e6aca54c6e2977390866ddd <-- dit zou weleens Ruben van der Meer (acteur, Lama) kunnen zijn, aan het jaartal te zien, maar ik ben niet helemaal zeker...
LOL, ik had niet eens gezien dat Wijhe in Overijssel ligt... Er is ook wel een Ruben van der Meer op de Burchtschool in Amsterdam, maar die lijkt er juist minder op vind ik... kijk 'm hier Maarja, deze is ook wel uit de kleuterklas, en een slechte foto bovendienquote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef Malahide het volgende:
[..]
Patriek Lodiers. Netjes!
Ruben weet ik niet hoor, volgens mij is dat een ras-Amsterdammer, kan me niet voorstellen dat hij in Overijssel heeft gewoond.
Dat zeg ik... XDquote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef Lemjur het volgende:
Ik vindt Ruben eranders wel erg op lijken, een typische RvdM blik.
Ja, die had ik ook al gezien en was ik ook niet zeker genoeg van. We weten zijn haarkleur ook niet hequote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef Waris3 het volgende:
Er is ook wel een Ruben van der Meer op de Burchtschool in Amsterdam, maar die lijkt er juist minder op vind ik... kijk 'm hier Maarja, deze is ook wel uit de kleuterklas, en een slechte foto bovendien
Als hij gewonnen had zou ik hem er tussen zettenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:35 schreef Waris3 het volgende:
Volgens mij is dit Rob Kemps, die meedeed aan Lama Gezocht en in de finale kwam...
Wie kan daar een jeugdfoto van vinden? Wel benieuwd naarquote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef Malahide het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Heb al meerdere pogingen gedaan, maar helaasquote:Op maandag 12 maart 2007 22:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wie kan daar een jeugdfoto van vinden? Wel benieuwd naar
Hij lijkt er ook op, die ogen althans. Volgens mij is het hem inderdaad!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:35 schreef Waris3 het volgende:
Ik heb er volgens mij ook een gevonden!
Kijk 'm HIER
Volgens mij is dit Rob Kemps, die meedeed aan Lama Gezocht en in de finale kwam... Het jaar klopt, en de school is in Oirschot, NB (Rob woont in Best) dus volgens mij is 't hem![]()
Het is hem wel degelijk met dat lolle koppiequote:Op maandag 12 maart 2007 22:22 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook op, die ogen althans. Volgens mij is het hem inderdaad!
Is hem niet... Henk van Dorp is vanaf de jaren zestig journalist, die was in 1971 geen schoolmeester. Het is dat hij een baard heeft, maar verder lijkt hij er toch ook helemaal niet op. Zou wel handig zijn dat je alleen foto's plaatst als je zeker weet dat het om de juiste persoon gaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Henk van Dorp
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=270221&_gid=24c4811dce45e1744ab774206f0add72
Hij is wel bekend, maar ik ben gewoon bang dat je met die Overijsselse Ruben van der Meer niet de juiste hebt. Heb je al naar een biografie gezocht? Die kan misschien uitkomst bieden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:27 schreef Waris3 het volgende:
Het is hem wel degelijk met dat lolle koppieMaar dvr vindt hem niet bekend genoeg om te plaatsen XD
Om maar even in schooltermen te blijven:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:02 schreef dvr het volgende:
[..]
Daverz: veel dank voor je bijdragen en goed dat het nu wel lukt, maar zie s.v.p. het lijstje van wie we al hebben (zoals Jeroen PauwRuud Hendriks was trouwens goed!)
Ik denk dat hij die jongen bedoelt die bijna de nieuwe Lama was geworden...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:02 schreef dvr het volgende:
Hij is wel bekend, maar ik ben gewoon bang dat je met die Overijsselse Ruben van der Meer niet de juiste hebt. Heb je al naar een biografie gezocht? Die kan misschien uitkomst bieden.
Ja, dat vind ik te weinig, dan krijgen we klachten dat we allemaal 3e garnituur BNers verzamelen. Het moeten wel echt bekende gezichten zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:11 schreef Malahide het volgende:
Ik denk dat hij die jongen bedoelt die bijna de nieuwe Lama was geworden...
da's het probleem, ik begon met hem, maar hij is niet te vindenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:24 schreef dvr het volgende:
KvD: voor de muzikanten van Van Dik Hout geldt denk ik eigenlijk hetzelfde. Martin Buitenhuis heeft als frontman wel een heel bekende kop, is die niet te vinden?
Ernst Jansz is prachtig, maar dit is geen schoolfoto, eerder een reuniefoto. Dus geen jeugdfoto (zie topictitel).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
mijn ernst jansz is toch mooi?
Toegegeven, zijn haar is nu alweer een stuk dunner, maar dat was een soort reuniefoto waarop hij al volwassen was. Liefst oudere foto's dus, dat 'ie nog in een korte broek liep bijvoorbeeld. Hij is natuurlijk wel bekend genoeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
mijn ernst jansz is toch mooi?
lol....maar 102 namen, ik ben nog even bezig ;-)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:37 schreef dvr het volgende:
[..]
kvd: Heb je al naar alle Martins in Den Helder van 1973-1987 gezocht? Daar zou hij nog tussen kunnen zitten als iemand alleen zijn voornaam opgegeven heeft.
Vind ik ook. Ik zou die jongens van Van Dik Hout straal voorbij lopen op straat, net zoals dat laatste rijtje voetballers. Aan de andere kant... bij mijn rijtjes zal ook een enkeling zitten die veel mensen niet kennen, al probeer ik dat enigszins in te schatten en te vermijden. Trouwens dvr, Pe Daalemmer en Rooie Rinusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:24 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik te weinig, dan krijgen we klachten dat we allemaal 3e garnituur BNers verzamelen. Het moeten wel echt bekende gezichten zijn.
KvD: voor de muzikanten van Van Dik Hout geldt denk ik eigenlijk hetzelfde. Martin Buitenhuis heeft als frontman wel een heel bekende kop, is die niet te vinden?
Dat zijn voor Groningers erg bekende namen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik zou die jongens van Van Dik Hout straal voorbij lopen op straat, net zoals dat laatste rijtje voetballers. Aan de andere kant... bij mijn rijtjes zal ook een enkeling zitten die veel mensen niet kennen, al probeer ik dat enigszins in te schatten en te vermijden. Trouwens dvr, Pe Daalemmer en Rooie Rinus![]()
?
En nu ga ik piiten, morgen weer een nieuwe speurdag!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:11 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Een jack met Albert Verlinde erin
Tarik oulida ook op die picquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef Lady-Miekie het volgende:
Een duidelijke Inge de Bruijn (zwemster)!
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=333088&_gid=8cadb20f90aa24b62857eef2b88890ad
Leuke topic btw, kga d'r spontaan van meezoeken![]()
Jan Wouters en Boudewijn Zenden hadden we al, zie lijst.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:55 schreef Suijk het volgende:
Jan Wouters (Niet helemaal zeker, tijd en plaats etc. klopt, maar hij lijkt een dikkerdje)
Boudewijn Zenden
Gerald Vanenburg
Sinds wanneer heet Anouk Noppen met haar achternaam? Leg uit...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:10 schreef firestorm_99 het volgende:
Anouk (de zangeres)
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=183629&_gid=2835ad4fdc990378c9f8547db406e80d
wie herkent mij op deze foto?
(hopelijk niemand)
ik weet zeker dat ze teeuwe heetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet Anouk Noppen met haar achternaam? Leg uit...
Je kunt degene die de foto op Schoolbank geplaatst heeft een berichtje sturen. Weet echter niet of je daar volwaardig (lees betalend) lid voor moet zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ze teeuwe heet
ik heb deze foto ook niet geplaatst en ik weet niet hoe je dit aan kunt passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |