Okay, maar dit is een topic waar foto's van Schoolbank in staan waar "bekende Nederlanders" op staan. Het gaat er hier echt niet om of ze naar jouw maatstaven "BN'er" zijn of niet. Dus waarom vertel je dit hier? Open dan een ander topicquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hieruit blijkt hoe dom het term BN'er is. Ben je 1 keer op tv geweest ben je gelijk een BN'er. In dit topic heb je al aantal bn'ers, en ik bedoel maar we wonen in een land van 16/17 miljoen mensen. Dus zijn wel duizenden BN'ers en op een schaal van 16/17 miljoen is dat weinig. Ik vind persoonlijk dat het BN'er gedeelte weinig uitmaakt, ik hoef er niet eens 1 te worden. Beetje commerciel kom je 1 keer op tv in Nederland, denk je dat je geweldig bent
. STERALLURES rot toch op man
. En over Sven Kramer, ik zei dat ik hem wel een goede bn'er vind. Dus dat betekend niet dat hij er tussen staat. En het heeft niks met "chil' te maken wie ik een BN'er vind, maar gewoon dat ik het belachelijk vind hoe snel mensen iemand een BN'er vinden.
ok mevrouwquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay, maar dit is een topic waar foto's van Schoolbank in staan waar "bekende Nederlanders" op staan. Het gaat er hier echt niet om of ze naar jouw maatstaven "BN'er" zijn of niet. Dus waarom vertel je dit hier? Open dan een ander topic
Maar die hoort ook in het andere rijtje BN'ers, met de "B" van "berucht" :quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:27 schreef dvr het volgende:
[...]
[afbeelding]
Volkert van der Graaf (helaas ook een BN'er)![]()
Edgar hadden we al gehad... maar dat geeft niks. Heb nu wel ontdekt dat de zoekfunctie van Schoolbank een beetje shabby is. Weet 100% zeker dat ik gisteren Bergkamp en Cocu gezocht heb en kreeg toen geen hits. Of ze moeten er vandaag opgezet zijn, dan kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef dvr het volgende:
Dank Pipo! Zo zie je maar weer dat we nog lang niet alle grote namen gehad hadden.
Wat een geniale foto!quote:
Denk nu toch dat deze niet klopt...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:54 schreef Cee het volgende:
Hmm.
[afbeelding]
Mart Smeets heeft er ooit best redelijk uit gezien.![]()
dat denk ik niet. aangezien hij geboren is in 1973 zou die foto van 1986 ofzo moeten zijn.quote:
Druk ventje niet? Zag hem laatst ook op een begrafenis. Babbelde er maar op los en vroeg de oren van m'n kop.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:35 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik pas wel eens op het zoontje van Pierre bokma
Oops, wat slordig van mij. Je hebt gelijk. Weg met Jannesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef Trizzle het volgende:
[..]
dat denk ik niet. aangezien hij geboren is in 1973 zou die foto van 1986 ofzo moeten zijn.
whahah wel grappigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:01 schreef dvr het volgende:
Die nep-Jannes heb ik ausradiert, over Mart twijfelen we nog even. Laten we maar liever geen 'broers-van' doen, anders zitten we straks naar de opa van Frans Bauer en het buurmeisje van André Rieu te kijken.
sodeju zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:57 schreef Dodecahedron het volgende:
[afbeelding]
Heleen van Royen, schrijfster
Er zijn mensen die ze wel kennen. Doe niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef Trizzle het volgende:
fred butter, hajo bruins en bies van ede![]()
![]()
![]()
ik ook nie hoor. Volgens mij was ik veel bekender op school dan dat hun waren in Nederlandquote:
Wat een ernstige gezichtjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Dodecahedron het volgende:
Bas van der Vlies (fractievoorzitter SGP)
Kan niet missen! Dat hoofd herken je uit duizendenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:11 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat ik Hans Otjes gevonden heb!
Voormalig acteur, in de jaren 70 alom tegenwoordig in kinderseries, aangever van André van Duin en tegenwoordig iets zweverigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |