ik heb hetzelfde, kan iedereen aub ook zangeres/GTST/lama's/acteur/whatever erbij vermelden..?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:30 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie namen voorbij komen waarvan ik denk: "wie?"
Tot je dienst.. ongelooflijk trouwens hoeveel je er nog weet te vinden! (n.b. Floortje Dessing hadden we al, dus die heb ik overgeslagen)quote:Heb er weer een paar (met toelichting)... zet hem op dvr
Mijn interesse in bekende Nederlanders in nu eenmaal belachelijk grootquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:48 schreef dvr het volgende:
[..]
Tot je dienst.. ongelooflijk trouwens hoeveel je er nog weet te vinden! (n.b. Floortje Dessing hadden we al, dus die heb ik overgeslagen)
die is idd niks verander hoog uit kalerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:10 schreef MichielPH het volgende:
Die Henk Poort lijkt ook echt sprekend!
Precies, Henk Poort heb ik er dit weekend al bij gezetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef Vava het volgende:
Alleen die foto heeft al in dit topic gestaan
Je kunt ze zelf ook uploaden met photobucket. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:47 schreef Malahide het volgende:
Hopelijk heb je nog wat Gigs over want ik heb er nog geen genoeg van.
Kun je ze er niet gelijk ff met foto bij zetten??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:38 schreef Malahide het volgende:
En hier zijn er nog een paar:
Jorgen Raymann (komiek, presentator Raymann Is Laat
Selma van Dijk (presentatrice Hart van Nederland)
Ben van den Burg (voormalig schaatser)
Johan Remkes (ex-minister van Binnenlandse Zaken)
Henk Camp (ex-minister van Defensie)
Halina Reijn (actrice, o.a. Zwartboek)
Bonnie St. Claire (Bonnie Swart) (zangeres, nationaal drankorgel)
MIdas Dekkers (Wandert Dekkers) (bioloog, schrijver)
Adelheid Roosen (actrice)
George Kooymans (gitarist/zanger Golden Earring)
Bart Chabot (schrijver, dichter, televisiepersoonlijkheid)
Bert Visscher (cabaretier, Kopspijkers)
Boudewijn Zenden (voetballer)
Brenda Schultz-McCarthy (tennister)
Peter Tuinman (acteur. o.a. Unit 13, Schippers van de Kameleon)
Yvonne Kroonenberg (schrijfster, "alles went behalve een vent")
Eric van Tijn (muziekproducer, jurylid Idols)
Kees Jansma (sportjournalist, perschef Nederlands Elftal)
ja die foto klopt. mijn oude docent, die nog steeds lesgeeft, staat er ook op rechtsachterquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:33 schreef Ferdii het volgende:
katje schuurman, twijfel alleen of het haar is...
de foto komt van een school uit bunnik, zou opzich best kunnen dus
[afbeelding]
en jij weet van hem dat hij Katja Schuurman in de klas heeft gehad dus?quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:21 schreef s0k het volgende:
[..]
ja die foto klopt. mijn oude docent, die nog steeds lesgeeft, staat er ook op rechtsachter
jup. en d'r zusje ook. als je de afgelopen 25jaar op onze school zat, en je hebt niet van hem les gehad, dan heb je iets goed fout gedaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij weet van hem dat hij Katja Schuurman in de klas heeft gehad dus?
Grappig, helemaal over het hoofd gezienquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:04 schreef Viking84 het volgende:
Op die foto waar Gaston Starreveld op staat, staat ook Rick de Leeuw van de Tröckener Kecks.
Oh jee, daar gaat mijn vrije tijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:30 schreef Malahide het volgende:
More to come want ik ben verslaafd aan dit topic en heb de hele dag vrij!
toen met die foto van Anky v Grunsven en Theo Maassen vroeg iedereen zich af of hij haar gevingerd had, maar bij Rick en Gaston heeft men geen onzedelijke gedachten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef Malahide het volgende:
[..]
Grappig, helemaal over het hoofd gezien![]()
Zet maar neer of mail/PM ze even, misschien kom ik er vanavond nog wel aan toe. Ben benieuwd wie je dit keer gevonden hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef Malahide het volgende:
Heb nog een lijstje van 15. Zeg maar wanneer je ze wilt hebben.
Uit je post blijkt een grote mate van volwassenheidquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef BonJovi het volgende:
De bn'ers vind ik zo dom, alleen sommige zijn wel chill. Zoals van nistelrooy en de andere goede voetballers of schaatsers als Sven Kramer. Het niveau gaat echt achteruit, ik bedoel maar FONS de POEL???? who the fuck is dat nu weer.
Hieruit blijkt hoe dom het term BN'er is. Ben je 1 keer op tv geweest ben je gelijk een BN'er. In dit topic heb je al aantal bn'ers, en ik bedoel maar we wonen in een land van 16/17 miljoen mensen. Dus zijn wel duizenden BN'ers en op een schaal van 16/17 miljoen is dat weinig. Ik vind persoonlijk dat het BN'er gedeelte weinig uitmaakt, ik hoef er niet eens 1 te wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef Malahide het volgende:
[..]
Uit je post blijkt een grote mate van volwassenheid. En Sven Kramer staat er niet eens bij. Misschien moet je zelf eerst even een foto van een 'chille' BN'er zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |