die hele klas heeft vooraan gestaan toen de oren werden uitgedeeldquote:Op zondag 25 februari 2007 00:25 schreef Wouser het volgende:
Check btw die achterste met die bril en die flaporen
[afbeelding]
Leedvermaaken balkenende ziet ook wel tof uit :p En je kunt wel zien dat Gullit al een winnaar was...
Net Pieter van Vollenhoven. Pierre Bokma was toen best aantrekkelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:25 schreef Wouser het volgende:
Check btw die achterste met die bril en die flaporen
[afbeelding]
Leedvermaaken balkenende ziet ook wel tof uit :p En je kunt wel zien dat Gullit al een winnaar was...
Hoeveel van jullie zijn ingeschreven bij schoolbank,ik wel heel leuk om je oud klasgenoten te zien.quote:
Serieus? Die met die neptieten? Ik dacht tot voorkort dat ze een lesbo was. Niet bepaald een aantrekkelijke vrouw wat mij betreft.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:32 schreef postmortum het volgende:
die floortje dessing zag er toen al goed uit![]()
het is hier de keuze tussen floortje dessing, irene moors en wendy van dijkquote:Op zondag 25 februari 2007 11:37 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Serieus? Die met die neptieten? Ik dacht tot voorkort dat ze een lesbo was. Niet bepaald een aantrekkelijke vrouw wat mij betreft.
Kijk al die hippiesquote:
Goede vondsten, dit zijn hun plaatjes:quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef Blue Thunder het volgende:
Sylvia millecam, Froukje de both
Die is dus niet veel veranderd in de loop der jaren.quote:Op maandag 26 februari 2007 06:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Die Birgitte was ja net n jochie
haha, moest ik ook aan denken jaquote:Op maandag 26 februari 2007 18:51 schreef Disorder het volgende:
Dat niemand iets zegt over Kluivert's Aussie
Standaard Ajax-supporters tenue uit die tijd.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:51 schreef Disorder het volgende:
Dat niemand iets zegt over Kluivert's Aussie
Zij zat bij mijn moeder op school toenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:39 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
HKH Prinses Christina van Oranje
Jullie moeten misschien ook even op de namen van je ouders, ooms en tantes zoeken, dat kan goed chantagemateriaal opleveren.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:39 schreef Vava het volgende:
Zij zat bij mijn moeder op school toenniet bij haar in de klas helaas...
Geen idee of je er voor moet betalen, maar het werkt wel ruk. Wat dat betreft is Hyves misschien wel een wat betere oplossing, al kun je je afvragen wat je er mee bereikt als je al je ouwe klasgenootjes terugvindt. We leven tenslotte in het heden, niet het verleden.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef Djeez het volgende:
Schoolbank is toch die kutsite met heel veel leden, maar toen je ineens flink in de buidel moest tasten om contact te zoeken, iedereen zich afmeldde ? Ik was ooit lid, veel oud-klasgenoten ontmoet, maar toen moest je ineens vijftig Euro dokken om contact te maken. Daaaag!Gelukkig hebben we nu Hyves, veel beter!
Wat een maffe kleren dan op die fotoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die is net 17 ofzo dus die foto hier is ook van 2 jaar terug
jaaaaaa die misschien niet maar die andere kun je dr wel allemaal uithalen, dusss net 1 misserquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Sommige foto's kloppen niet. Dat je de naam van een BN'er vindt op Schoolbank, wil niet zeggen dat het die BN'er ook ís.
Jochem van Gelder bijvoorbeeld. Die is nu al een jaar of 40 en die schoolfoto is uit 1985, dus dat klopt niet.
Wel ff erbij zitten dat het via fok is hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:28 schreef Razor21 het volgende:
Zo alle foto's ook even op mijn site gezet netjes onder elkaar vanmiddag doe ik de rest wel
Doe ik vanavond even met een link naar dit topic zit op mijn werk dus kan niet op mijn gemak het e.e.a. aanpassenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Wel ff erbij zitten dat het via fok is he
Dank! Ik twijfelde een beetje vanwege dat antieke Tatort-kapselquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Het is onmiskenbaar Rutger Hauer hoor.
Hij heeft een heel typerend gezicht, dus ik weet het 100 % zeker. Leuk gevonden trouwensquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef dvr het volgende:
[..]
Dank! Ik twijfelde een beetje vanwege dat antieke Tatort-kapsel
Dat had ze zelf denk ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef George_of_the_Jung... het volgende:
Ik had Sugar Lee Hooper echt niet herkend!![]()
Als iemand iets leuks vindt maar geen zin/tijd heeft om het plaatje in dit topic te zetten, kan die me desgewenst even een PM sturen met een linkje (of naam om naar te zoeken), dan doe ik het wel wanneer het even uitkomt. Ik heb er nu al zoveel gedaan dat ik mijn hand er niet meer voor omdraai.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
Hij heeft een heel typerend gezicht, dus ik weet het 100 % zeker. Leuk gevonden trouwens. Ik heb ook nog een paar, maar ik vind het zoveel werk om ze op te slaan, te uploaden etc. Heb flink wat foto's van Jack van Gelder gevonden
.
Hartstikke leuk topic !!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:17 schreef dvr het volgende:
Sinds je op Schoolbank niet alleen de profielen maar ook de klassenfoto's kunt doorzoeken, is het een makkie om foto's te vinden van bekende Nederlanders toen ze nog kleine en onschuldige kindertjes waren, cq. onaangepast langharig tuig. Plaats hier dat soort foto's!
<knipperdeknip>
[afbeelding]
Willem-Alexander
<knipperdeknip>
quote:Na de lagere school in Baarn te hebben gevolgd ging Willem Alexander naar het Baarns Lyceum. Nadat de familie naar Den Haag verhuisde vervolgde hij zijn opleiding aan het Eerste Vrijzinnig Christelijk Lyceum. Hij sloot zijn middelbare schoolopleiding af op het Atlantic College in Wales.
Aargh! Je hebt gelijk. Wat maf, ik had gezworen dat het hem was.. en zonde want het was een van de leukere foto's. Wel bedankt voor de correctie! Ik zal het plaatje even bijwerken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:42 schreef BeejEm het volgende:
Maar Willem-Alexander ging in Baarn naar de lagere school, niet in Breukelen.
Het betere '74-'75'-gevoelquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Dank je Guus Meeuwis, wat een old school avatar is et nu
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef Onverlaatje het volgende:
Rita Verdonk:
[afbeelding]zelfs een pissebed lijkt nog meer op verdonkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef Onverlaatje het volgende:
Rita Verdonk:
[afbeelding]Welke bedoel je nu, die rechtsonder of die met die krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
Soms is het een gok. Bij die klassenfoto's zijn de namen niet altijd aangegeven en als ze dat wel zijn, weet je nog steeds niet zeker of er geen tweede persoon is die dezelfde naam heeft als jouw bekende Nederlander. Aan de hand van andere gegevens (CV, biografie) kun je meer zekerheid krijgen. Mijn Verdonk bijvoorbeeld vond ik doordat in haar biografie stond dat ze in het betreffende jaar in de betreffende klas zat. Bij de bijbehorende klassenfoto waren geen namen vermeld, maar ik vond de overeenkomst zo duidelijk dat ik hem zeker genoeg vond om hem hier te plaatsen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:56 schreef Flyga het volgende:
maar is het een gok steeds? waar het rondje om heen word gezet? Of staat er een uitgebreide namenlijst bij?
Mjah.. Maar het zou nog veel gekker zijn als zou blijken dat alle Bekende Nederlanders op dezelfde school hebben gezetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:53 schreef Concordsky het volgende:
wel raar dat van al die BNers alleen Krajcheck en Boogerd bij elkaar in de klas hebben gezeten en de rest de enige uit zijn/haar klas is die bekend is geworden
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 05:18 schreef dvr het volgende:
[..]
Mjah.. Maar het zou nog veel gekker zijn als zou blijken dat alle Bekende Nederlanders op dezelfde school hebben gezeten
Bij wijze van uitzondering een niet-klassenfoto omdat ik hem zo leuk vind..:
[afbeelding]
Leontien Zijlaard-van Moorsel op haar eerste racefietsje.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:33 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Bettine Vriesekoop (2x Eur. kampioene tafeltennis, tegenwoordig China-correspondente voor NRC)
Gutquote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef DIJK het volgende:
[afbeelding]
Even de foto van Viking84 gejat. Naast Anky v Grunsven staat hier n.l. ook nog Theo Maassen op. Rechts en 1 rij naar beneden ten opzichte van Anky.
Hij staat idd een beetje raar op de foto (leerling op z'n schoudersquote:Op zondag 4 maart 2007 00:10 schreef Malahide het volgende:
Effe over Viggo Waas... die was in 1988 al 26. Of staat hij als docent op de foto? Hij is toch gymleraar geweest? Die goof op die foto ziet er niet echt uit als docent![]()
Heeft Theo Maassen dus toch Anky van Grunsven gevingerdquote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef DIJK het volgende:
Naast Anky v Grunsven staat hier n.l. ook nog Theo Maassen op. Rechts en 1 rij naar beneden ten opzichte van Anky.
Ik moest er ook gelijk aan denkenquote:Op zondag 4 maart 2007 12:32 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Heeft Theo Maassen dus toch Anky van Grunsven gevingerd
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:31 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Die gozem voorin het zijn boekie verkeerd om![]()
van wat? death metal?quote:
Leuke linkjes?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:50 schreef Malahide het volgende:
Nada van Nie
Horace Cohen
Martine Sandifort
Maria van der Hoeven (onderwijzeres)
Thomas Acda
Paul de Munnik
Brecht van Hulten
Sandra Reemer
Gerard Cox
Arie Koomen
Bastiaan Ragas
Renee Soutendijk
Marco Borsato
Rik van de Westelaken
Gerda Havertong (onderwijzeres)
Gijs Scholten van Aschat
Wat een heerlijk topic is dit. En nou ga ik pitten.
ik heb hetzelfde, kan iedereen aub ook zangeres/GTST/lama's/acteur/whatever erbij vermelden..?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:30 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie namen voorbij komen waarvan ik denk: "wie?"
Tot je dienst.. ongelooflijk trouwens hoeveel je er nog weet te vinden! (n.b. Floortje Dessing hadden we al, dus die heb ik overgeslagen)quote:Heb er weer een paar (met toelichting)... zet hem op dvr
Mijn interesse in bekende Nederlanders in nu eenmaal belachelijk grootquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:48 schreef dvr het volgende:
[..]
Tot je dienst.. ongelooflijk trouwens hoeveel je er nog weet te vinden! (n.b. Floortje Dessing hadden we al, dus die heb ik overgeslagen)
die is idd niks verander hoog uit kalerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:10 schreef MichielPH het volgende:
Die Henk Poort lijkt ook echt sprekend!
Precies, Henk Poort heb ik er dit weekend al bij gezetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef Vava het volgende:
Alleen die foto heeft al in dit topic gestaan
Je kunt ze zelf ook uploaden met photobucket. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:47 schreef Malahide het volgende:
Hopelijk heb je nog wat Gigs over want ik heb er nog geen genoeg van.
Kun je ze er niet gelijk ff met foto bij zetten??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:38 schreef Malahide het volgende:
En hier zijn er nog een paar:
Jorgen Raymann (komiek, presentator Raymann Is Laat
Selma van Dijk (presentatrice Hart van Nederland)
Ben van den Burg (voormalig schaatser)
Johan Remkes (ex-minister van Binnenlandse Zaken)
Henk Camp (ex-minister van Defensie)
Halina Reijn (actrice, o.a. Zwartboek)
Bonnie St. Claire (Bonnie Swart) (zangeres, nationaal drankorgel)
MIdas Dekkers (Wandert Dekkers) (bioloog, schrijver)
Adelheid Roosen (actrice)
George Kooymans (gitarist/zanger Golden Earring)
Bart Chabot (schrijver, dichter, televisiepersoonlijkheid)
Bert Visscher (cabaretier, Kopspijkers)
Boudewijn Zenden (voetballer)
Brenda Schultz-McCarthy (tennister)
Peter Tuinman (acteur. o.a. Unit 13, Schippers van de Kameleon)
Yvonne Kroonenberg (schrijfster, "alles went behalve een vent")
Eric van Tijn (muziekproducer, jurylid Idols)
Kees Jansma (sportjournalist, perschef Nederlands Elftal)
ja die foto klopt. mijn oude docent, die nog steeds lesgeeft, staat er ook op rechtsachterquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:33 schreef Ferdii het volgende:
katje schuurman, twijfel alleen of het haar is...
de foto komt van een school uit bunnik, zou opzich best kunnen dus
[afbeelding]
en jij weet van hem dat hij Katja Schuurman in de klas heeft gehad dus?quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:21 schreef s0k het volgende:
[..]
ja die foto klopt. mijn oude docent, die nog steeds lesgeeft, staat er ook op rechtsachter
jup. en d'r zusje ook. als je de afgelopen 25jaar op onze school zat, en je hebt niet van hem les gehad, dan heb je iets goed fout gedaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij weet van hem dat hij Katja Schuurman in de klas heeft gehad dus?
Grappig, helemaal over het hoofd gezienquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:04 schreef Viking84 het volgende:
Op die foto waar Gaston Starreveld op staat, staat ook Rick de Leeuw van de Tröckener Kecks.
Oh jee, daar gaat mijn vrije tijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:30 schreef Malahide het volgende:
More to come want ik ben verslaafd aan dit topic en heb de hele dag vrij!
toen met die foto van Anky v Grunsven en Theo Maassen vroeg iedereen zich af of hij haar gevingerd had, maar bij Rick en Gaston heeft men geen onzedelijke gedachten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef Malahide het volgende:
[..]
Grappig, helemaal over het hoofd gezien![]()
Zet maar neer of mail/PM ze even, misschien kom ik er vanavond nog wel aan toe. Ben benieuwd wie je dit keer gevonden hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef Malahide het volgende:
Heb nog een lijstje van 15. Zeg maar wanneer je ze wilt hebben.
Uit je post blijkt een grote mate van volwassenheidquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef BonJovi het volgende:
De bn'ers vind ik zo dom, alleen sommige zijn wel chill. Zoals van nistelrooy en de andere goede voetballers of schaatsers als Sven Kramer. Het niveau gaat echt achteruit, ik bedoel maar FONS de POEL???? who the fuck is dat nu weer.
Hieruit blijkt hoe dom het term BN'er is. Ben je 1 keer op tv geweest ben je gelijk een BN'er. In dit topic heb je al aantal bn'ers, en ik bedoel maar we wonen in een land van 16/17 miljoen mensen. Dus zijn wel duizenden BN'ers en op een schaal van 16/17 miljoen is dat weinig. Ik vind persoonlijk dat het BN'er gedeelte weinig uitmaakt, ik hoef er niet eens 1 te wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef Malahide het volgende:
[..]
Uit je post blijkt een grote mate van volwassenheid. En Sven Kramer staat er niet eens bij. Misschien moet je zelf eerst even een foto van een 'chille' BN'er zoeken.
Okay, maar dit is een topic waar foto's van Schoolbank in staan waar "bekende Nederlanders" op staan. Het gaat er hier echt niet om of ze naar jouw maatstaven "BN'er" zijn of niet. Dus waarom vertel je dit hier? Open dan een ander topicquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hieruit blijkt hoe dom het term BN'er is. Ben je 1 keer op tv geweest ben je gelijk een BN'er. In dit topic heb je al aantal bn'ers, en ik bedoel maar we wonen in een land van 16/17 miljoen mensen. Dus zijn wel duizenden BN'ers en op een schaal van 16/17 miljoen is dat weinig. Ik vind persoonlijk dat het BN'er gedeelte weinig uitmaakt, ik hoef er niet eens 1 te worden. Beetje commerciel kom je 1 keer op tv in Nederland, denk je dat je geweldig bent
. STERALLURES rot toch op man
. En over Sven Kramer, ik zei dat ik hem wel een goede bn'er vind. Dus dat betekend niet dat hij er tussen staat. En het heeft niks met "chil' te maken wie ik een BN'er vind, maar gewoon dat ik het belachelijk vind hoe snel mensen iemand een BN'er vinden.
ok mevrouwquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay, maar dit is een topic waar foto's van Schoolbank in staan waar "bekende Nederlanders" op staan. Het gaat er hier echt niet om of ze naar jouw maatstaven "BN'er" zijn of niet. Dus waarom vertel je dit hier? Open dan een ander topic
Maar die hoort ook in het andere rijtje BN'ers, met de "B" van "berucht" :quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:27 schreef dvr het volgende:
[...]
[afbeelding]
Volkert van der Graaf (helaas ook een BN'er)![]()
Edgar hadden we al gehad... maar dat geeft niks. Heb nu wel ontdekt dat de zoekfunctie van Schoolbank een beetje shabby is. Weet 100% zeker dat ik gisteren Bergkamp en Cocu gezocht heb en kreeg toen geen hits. Of ze moeten er vandaag opgezet zijn, dan kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef dvr het volgende:
Dank Pipo! Zo zie je maar weer dat we nog lang niet alle grote namen gehad hadden.
Wat een geniale foto!quote:
Denk nu toch dat deze niet klopt...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:54 schreef Cee het volgende:
Hmm.
[afbeelding]
Mart Smeets heeft er ooit best redelijk uit gezien.![]()
dat denk ik niet. aangezien hij geboren is in 1973 zou die foto van 1986 ofzo moeten zijn.quote:
Druk ventje niet? Zag hem laatst ook op een begrafenis. Babbelde er maar op los en vroeg de oren van m'n kop.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:35 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik pas wel eens op het zoontje van Pierre bokma
Oops, wat slordig van mij. Je hebt gelijk. Weg met Jannesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef Trizzle het volgende:
[..]
dat denk ik niet. aangezien hij geboren is in 1973 zou die foto van 1986 ofzo moeten zijn.
whahah wel grappigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:01 schreef dvr het volgende:
Die nep-Jannes heb ik ausradiert, over Mart twijfelen we nog even. Laten we maar liever geen 'broers-van' doen, anders zitten we straks naar de opa van Frans Bauer en het buurmeisje van André Rieu te kijken.
sodeju zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:57 schreef Dodecahedron het volgende:
[afbeelding]
Heleen van Royen, schrijfster
Er zijn mensen die ze wel kennen. Doe niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef Trizzle het volgende:
fred butter, hajo bruins en bies van ede![]()
![]()
![]()
ik ook nie hoor. Volgens mij was ik veel bekender op school dan dat hun waren in Nederlandquote:
Wat een ernstige gezichtjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Dodecahedron het volgende:
Bas van der Vlies (fractievoorzitter SGP)
Kan niet missen! Dat hoofd herken je uit duizendenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:11 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat ik Hans Otjes gevonden heb!
Voormalig acteur, in de jaren 70 alom tegenwoordig in kinderseries, aangever van André van Duin en tegenwoordig iets zweverigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |