Er komt gewoon een knopje komen waar mee je een topic aan je MyAT kunt toevoegen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja daar kan ik me nog wel iets van herinneren! Waarom hebben ze de bug opgelost. nu is het helemaal een halfbakken maatregel.![]()
Kijk halfbakken hoort bij Fok. Oplossen is iets dat mee naar achter genomen wordt. Verder weet ik 't ook niet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja daar kan ik me nog wel iets van herinneren! Waarom hebben ze de bug opgelost. nu is het helemaal een halfbakken maatregel.![]()
"Ik neem het mee naar achteren."quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk halfbakken hoort bij Fok. Oplossen is iets dat mee naar achter genomen wordt. Verder weet ik 't ook niet?
Dat ik is dan ook nog te vervangen door "We"quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
"Ik neem het mee naar achteren."
Die uitdrukking bezig zelf vaak ook.
Weet niet, denkd dat je dit beter in FB kan voorleggen aan mods en admins (of per mail, dan krijg je wat minder baggerreacties (zoals alle (oowww zo grappige) TVP's in dit topic).quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef FFnog het volgende:
[..]
Maar er blijven er zelfs na het verwijderen nog steeds een heleboel staan...
Ik begrijp uit jouw post dat de policy is dat het niet de bedoeling is, anders zouden ze ze niet verwijderen...
Ergo, waarom wordt er niets gedaan aan posters die de hele tijd aan het rondstrooien zijn met TVP-tjes...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zo enorm goedkoop, niet grappig. getuigt ook nog eens van weinig verstand.
Ja echt geinig, had jij niet aan gedacht natuurlijk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef Originele_Naam het volgende:
mensen die gaan tvpen in dit topic
Whahahahaha, en dan zo simpel zijn dat je gewoon dezelfde domme grap blijft maken...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:12 schreef leolinedance het volgende:
tvp
Sorry, maar ik heb een andere voorkeur...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:52 schreef leolinedance het volgende:
tijd voor piem0ls
Wow, dan heb ik nu wel een heel groot ego denk ik...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:24 schreef zquing het volgende:
Ik vind de tvp juist een intergraal deel van Fok, als user kan je dan laten zien aan de TS dat je interesse hebt in zijn topic, zonder zelf iets bij te hoeven dragen. Een tvp is eigenlijk een vorm van egostreling voor de TS
In de Bookmark-lijst kun je ook niet met '»' naar de eerste nieuwe reactie springen, en bovendien staan er geen paginanummers in de lijst. Klik je een topic aan, dan kom je bovenaan pagina 1 uit en dat is gewoon heel onhandig.quote:Op maandag 9 april 2007 18:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Redenen:
1) De gemiddelde FOK!ker snapt niet hoe bookmarks werken.
2) Hen die dit wel snappen willen niet 2 keer klikken (op My Active Topics en Bookmarks).
3) Tja, voor sommigen zal de postcount ook wel invloed hebben, al kan ik me dat niet voorstellen.....
! Wat hij zegt!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:03 schreef Igen het volgende:
[..]
In de Bookmark-lijst kun je ook niet met '»' naar de eerste nieuwe reactie springen, en bovendien staan er geen paginanummers in de lijst. Klik je een topic aan, dan kom je bovenaan pagina 1 uit en dat is gewoon heel onhandig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |