same herequote:Op zaterdag 21 april 2007 11:15 schreef ruud.nl het volgende:
Dat heb ik ook een tijdje gehad een aantal jaar terug, voor aan de onderkant.
Geen idee hoe het is gekomen en geen idee waarom ik er tegenwoordig geen last meer van heb.![]()
Ja het is 10/20 cm vanaf de onderkant aan de voorkant en bij een shirt van Levi's aan de zeikant. Ik kan d'r niet tegen ik koop een shirt van 65 euro(Armani) en dan zit er een gaatje inquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:15 schreef ruud.nl het volgende:
Geen idee hoe het is gekomen en geen idee waarom ik er tegenwoordig geen last meer van heb.![]()
Dat zou bij 2 t-shirts kunnen maar het shirt van AJ laat ik altijd met de hand wassen, dus dat kan het ook niet zijn!quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:13 schreef Schuifpui het volgende:
Wasmachine?
Dat was bij mij het probleem een paar jaar geleden iig. Of eventueel als je het tegelijk wast met iets met een rits, die rits dicht doen.
Dat zou kunnen maar dat denk ik niet ik let heel erg goed op mn t-shirts omdat ik er lang voor moet werkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Door de rits van je jas, dat je t-shirt ertussen komt?
Niet dat ik weet, ik zit nog op school...en ik let heel erg goed op. Ik ben radeloosquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:32 schreef R0elio het volgende:
til je zwaardere dingen? als je die dan laat rusten op je buik kan dat ook een oorzaak zijn ..
Heb ik ook last van, aande voorkant onderaan, ondertussen is het bijna bij al mn shirts. nieuwe moeten er na loop van tijd ook aan gelovenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:15 schreef ruud.nl het volgende:
Dat zou idd kunnenquote:Op maandag 23 april 2007 16:37 schreef Snotter het volgende:
Komt door 't alarm wat er zat. In 't begin is dat dan nog een onzichtbaar klein gaatje, maar wordt steeds groter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |