800 rpm voor de 4A-FE uit de Celica/Carina IIquote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef MikeyMan het volgende:
No way... Misschien met airco aan...
950 is veelste hoog... In de carina hoort de 4a-fe 750 +/- 50 toeren te draaien, zal in een celica niet veel anders zijn...
Maar lager is niet vreemd...
Ik heb niks te klagen over mijn MTX composet andersquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Jij loopt nog niet lang mee of wel.
Ik heb meer auto's gehad dan jij velgen.
Goede compressie is sowieso al bizar met een blok van 4tonquote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
800 rpm voor de 4A-FE uit de Celica/Carina II
kleppen stellen kan wel kloppen, waarom staat in dat vorige topic
Die 4A'tjes lopen wel vaker 4 tonquote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Goede compressie is sowieso al bizar met een blok van 4ton
Goed idee...quote:Op maandag 23 april 2007 10:04 schreef Asmooh het volgende:
ik ben net naar de locale boer geweest.
85 euro om kleppen te stellen en dan vervangen ze gelijk alle filters en de olie.
Dus dat valt wel mee toch?
laat ik morgen of woensdag ff doen
nou als deze goed is dan mag dat nieuwe blok momenteel nog even wachten hequote:Op maandag 23 april 2007 10:19 schreef Mr_Moon het volgende:
en al een nieuw blok op het oog?
Gelukkig verander je nooit van gedachtenquote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nou als deze goed is dan mag dat nieuwe blok momenteel nog even wachten he
anders is het "onzinnig" geld uitgeven.
Dus ik kijk eerst of het na dat het bij de garage is geweest is opgelost.
Is het niet opgelost, of werkt het niet zoals ik wil dan ga ik nieuw blok halen.
Werkt het wel, dan spaar ik gelijk door voor een groter / beter blok.
maar dan begin ik met binnen / buitenkand.
Omdat het blok dan toch goed is.
ik wil en ga ook zeker een nieuw blok halen hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Gelukkig verander je nooit van gedachten
Dus toch deze motor vervangen voor een 1600?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef Asmooh het volgende:
en ff vragen wat iemand voor deze motor wil hebben.
Motor Toyota Celica, 1600 st-i 1992 , 87000 km!!!
> Perfecte motor met 87000 km, weg wegens accident, motor niet geraakt. Zeer goed onderhouden!
ff prijs invermeren johquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:08 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Dus toch deze motor vervangen voor een 1600?
Dacht dat je met deze bleef rondrijden?![]()
Maar nog geen concrete resultaten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef MikeyMan het volgende:
Hoop geld uitgegeven aan audio...
* afspraak gemaakt voor kleppen / Olie edquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
maar maar maar, wat heb je tot nu toe gedaan TS?
Maar al die fantastische verhalen over bodykits, spoilers, velgen, einddempers en niet te vergeten een andere motor dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef Asmooh het volgende:
[..]
* afspraak gemaakt voor kleppen / Olie ed
* Open luchtfilter geplaatst
* Subwoofer gekocht
* Spul gekocht om al het leder te "poetsen"
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:47 schreef j22flyingdownwind het volgende:
D'r zit toch geen leer in? Of heb ik wat gemist?
waaar staat dat het allemaal in een paar dagen is?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar al die fantastische verhalen over bodykits, spoilers, velgen, einddempers en niet te vergeten een andere motor dan?
alles is leder, behalve de stoelen die er nu in zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:47 schreef j22flyingdownwind het volgende:
D'r zit toch geen leer in? Of heb ik wat gemist?
We zijn al een week of 2 verder.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waaar staat dat het allemaal in een paar dagen is?
deuren, desh, stuurquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:10 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Het dashboard in leer? Vergeet het maar dat is gewoon skai.
ik ga uiteindelijk de hele auto de orginele kleur laten spuiten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Wanneer heb je de kit thuis?
En als je de kit laat spuiten, hoe zorg je dan dat je de goede kleur krijgt? Een auto met 400.000km is gigantisch verkleurd dus als je de originele kleur gaat gebruiken krijg je een kleurverschil waar dubbel-vla wat van kan leren
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:10 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Het dashboard in leer? Vergeet het maar dat is gewoon skai. plastic
Zal wel komen door dat 'leer' profieltje wat er altijd op gedrukt zitquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef MikeyMan het volgende:
Dude, geloof me nou, dat is geen leer...
Het dash is echt van plastic... Zacht plastic, dat wel, maar tis echt plastic...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Zal wel komen door dat 'leer' profieltje wat er altijd op gedrukt zit![]()
hmmmm weet nog niet, denk nog ff overnaquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
De "leverancier" heeft alleen nog een 3S-GE te koop, de rest is al verkocht, interesse?
en een hele oude 4A-GE maar die had slechte compressie op cil 4.
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:29 schreef Tjabbo het volgende:
tjezeus wat een vaginaal topique.
is die celica al naar de tief of is dat nog niet gelukt
Ik wacht er ook opquote:Op donderdag 26 april 2007 20:29 schreef Tjabbo het volgende:
tjezeus wat een vaginaal topique.
is die celica al naar de tief of is dat nog niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |