quote:Op maandag 23 april 2007 15:19 schreef chromosoompje het volgende:
:") 3 maandenwat voor gehucht is weert
Hier duurt het 3 weken en ik weet ook niet of ze dit wel kunnen maken en of jij die kosten wel moet betalen
ga maarquote:
hou op of ik kom je in elkaar rammenquote:
Ik had em in 3 dagenquote:Op maandag 23 april 2007 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
Hier ook. Binnen 2 weken kon ik een afspraak maken om em op te halenMaar ik woon dan ook niet in een gehucht.
het is iets anders dan je denkt, en daarbij, misschien ga ik wel voor een jaar.quote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof geen flikker van dit topic.
Daarbij zijn tijdelijke paspoorten allen geldig voor de duur van je reis + een paar dagen. Ze vragen daarbij gelijk een nieuwe voor je aan.
En dat ga je niet anders had je het niet beredeneerd met "misschien ga ik wel". Dat gebruiken mensen alleen maar als argument als het niet zo isquote:Op maandag 23 april 2007 15:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is iets anders dan je denkt, en daarbij, misschien ga ik wel voor een jaar.
wat jij wiltquote:Op maandag 23 april 2007 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat ga je niet anders had je het niet beredeneerd met "misschien ga ik wel". Dat gebruiken mensen alleen maar als argument als het niet zo is
3 maanden
ja fuckquote:Op maandag 23 april 2007 15:38 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Spoed aanvraag 24 uur...dubble kosten, Maarja das 3 jaar geleden ofzo voor mij
Deden ze dat maar.quote:Op maandag 23 april 2007 15:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja fuckze hangen me steeds op als ik bel nu
![]()
doodsverwensing!quote:
niet zo overgevoelig...... missy!!!quote:
En dan maar hopen dat ze de vaseline niet vergetenquote:Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef rashudo het volgende:
Met als extra bonus dat de douane van elk land zulke tijdelijke paspoorten extra interessant vinden en een gehandschoende vaselinevinger in je hol gaan steken.
[afbeelding]
ah dat is toch de avatar van die die Dribbel in elkaar wou slaanquote:Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef rashudo het volgende:
Met als extra bonus dat de douane van elk land zulke tijdelijke paspoorten extra interessant vinden en een gehandschoende vaselinevinger in je hol gaan steken.
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef rashudo het volgende:
[afbeelding]
Niet dusquote:
nee niet echt, maar het is wel liefquote:
Maar hij was zo origineel, hij was de derde , das toch scheepsrechtquote:Op maandag 23 april 2007 22:11 schreef fraubitch het volgende:
je bent erg grappig ruud_fr, ik lig werkelijk dubbel. omg hoe origineel van je. held. dat je erop bent gekomen op het te posten zeg! had ik nooit gedacht.
de 5e alquote:Op maandag 23 april 2007 22:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar hij was zo origineel, hij was de derde , das toch scheepsrecht![]()
![]()
dank jequote:Op maandag 23 april 2007 22:11 schreef fraubitch het volgende:
je bent erg grappig ruud_fr, ik lig werkelijk dubbel. omg hoe origineel van je. held. dat je erop bent gekomen op het te posten zeg! had ik nooit gedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |