Da's toch voor 2ehands??quote:Op maandag 23 april 2007 22:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/8
Ik ben toch niet gek!quote:
Die heeft geen ontdooifunctie.quote:Op maandag 23 april 2007 22:23 schreef klipper het volgende:
Bij its momenteel een lg voor nog geen 40 euro.
Daar moet ik je volkomen gelijk in geven.quote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef Lips het volgende:
Over de Mediamarkt. Ze mogen dan wel goedkoop zijn maar ik vind het altijd wel prettig als de verkoper meer van een product weet dan ik. Dat heb ik daar helaas nog niet meegemaakt...
Wel van de aanbiedingen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:30 schreef Oosthoek het volgende:
Bij de It's staan geen prijzen op de website of ben ik nu gek?
Ik hoef trouwens geen ontdooifunctieHeb geen vriezer
Ik zie het ja. Eigenlijk een kuttaktiek. Als ze echt goedkoop zijn hadden ze hun prijzen wel op de site gezet namelijk.quote:
Haha, behoorlijke adder ook!quote:Op maandag 23 april 2007 22:45 schreef Oosthoek het volgende:
Ik geloof dat ik de adder gevonden heb
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257021006349EC.htm
Bovendien is de inhoud slechts 17 liter. Ook niet echt veel.
AFK heb ik juist goede ervaringen mee! Niet in magnetrons maar wel in broodbakmachines en stofzuigers. Ik ga dit weekend maar eens op magnetronjacht, eerder niet echt tijd en op internet word ik toch niet wijzer!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:13 schreef klipper het volgende:
White knight is eerder een C merk dan een B merk.
Vaak worden dat soort apparaten onder meerdere namen verkocht, denk aan AFK bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef Lips het volgende:
Over de Mediamarkt. Ze mogen dan wel goedkoop zijn maar ik vind het altijd wel prettig als de verkoper meer van een product weet dan ik. Dat heb ik daar helaas nog niet meegemaakt...
Omdat ze dat in de praktijk gewoon NIET doen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daarom! Waarom tig zaken aflopen als zij de laagste prijs bieden?
Dat is dus een misverstand die bij zeer veel consumenten heerst, mede door hun eigen toedoen.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef sanger het volgende:
BCC geeft trouwens ook de laagste prijsgarantie
Home Electronics...quote:Op maandag 23 april 2007 22:36 schreef Oosthoek het volgende:
Er staat bij de It's wel een hele mooie combimag te koop. Op kieskeurig vond ik dat hij ongeveer 90,- moet kosten en hij's nog van RVS ook! Niets voor jou of heb je al een oven?
[afbeelding]
http://www.itsonline.nl/winkel/productinfo/?Assortiment=337&ProdId=000000000000620624&ProdId2=Combi%20Magnetron%20%20DAEWOO%20%20KOC%20624Q%20RVS
Ik denk dat ik morgen even een bezoekje aan de It's ga brengen om te kijken of ze die daar hebben staan voor een zacht prijsje.
Dan zal je je wensen moeten bijstellen, en kiezen voor een goedkopere of toch de duurdere.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:11 schreef Lips het volgende:
vandaag even bij de it's binnengelopen. De goedkoopste magnetron die aan mijn wensen voldoet is een Samsung en kost 90 euro...![]()
vind ik niet echt goedkoop...
Jammer dat je in veldhoven woont. Ik heb hier nog een overbodige, maar functionele magnetron staan die weg mag voor weinig.quote:Op maandag 23 april 2007 22:07 schreef Lips het volgende:
Wie heeft tips waar ik zo goedkoop mogelijk een nieuw warm keukenmaatje op de kop kan tikken die dus kan verwarmen en ontdooien?
*denkt een spreekwoord met 'dooie mus'* maar toch bedanktquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Jammer dat je in veldhoven woont. Ik heb hier nog een overbodige, maar functionele magnetron staan die weg mag voor weinig.![]()
Tsk, in plaats van dat je denkt dat 't een ideaal moment is om de banden aan te halen met familie of kennissen in den haagquote:Op maandag 7 mei 2007 17:24 schreef Lips het volgende:
*denkt een spreekwoord met 'dooie mus'* maar toch bedankt
*denkt heel hard*quote:Op maandag 7 mei 2007 17:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Tsk, in plaats van dat je denkt dat 't een ideaal moment is om de banden aan te halen met familie of kennissen in den haag
Vind ik heel lief, dat je 'm aan mij wil verkopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef Cat22 het volgende:
Veldhoven, zei je?
Ik woon in Weert en heb nog een combimagnetron die ik al op Marktplaats wilde plempen. Maar ik wil hem best voor een leuk prijsje aan jou verkopen.![]()
Interesse?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |