Ik weet niet of ie hier moet maar ik zag ergens het woord 'witgoed' bij dit forum staan dus ik dacht ik plant 'm hier.
Helaas is na 10 tot 15 jaar trouwe dienst mijn magnetron flink aan het dementeren. Bij mijn ouders heeft 'ie 't altijd prima gedaan en de afgelopen 2 jaar heeft 'ie bij mij thuis trouwe dienst gedaan.
Maar de jaren beginnen te tellen en hij wordt wat vergeetachtig. Nou zou dat opzich nog niet zo erg hoeven zijn als 'ie bijvoorbeeld vergat om het lampje aan te doen of vergat te draaien...
De ellende is dus dat het plateau nog draait, het lampje gaat branden, hij maakt zelfs nog een tevreden zoemend geluid. Alleen het kreng verwarmt dus niet meer
Omdat dat toch wel voornaam is bij een magnetron moet er toch maar een nieuwe komen. Ik ben niet veeleisend. Hij moet gewoon verwarmen en hij moet kunnen ontdooien. Ik wil graag een nieuwe dus niet zoeken op marktplaats.nl ofzo.
Wie heeft tips waar ik zo goedkoop mogelijk een nieuw warm keukenmaatje op de kop kan tikken die dus kan verwarmen en ontdooien?
Miauw
Op
dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.