abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48633283
Eerst willen ze voor 2 miljoen Dihno naar Napoli halen. Dan vraag je je toch af 'what's next'? Nou ze willen Maradonna terug, niet Maradonna zelf maar de nieuwe wereldspeler, Messi!
quote:
‘Operazione Lionel Messi a Napoli’

De afgelopen dagen gingen de beelden van de wonderschone treffer van Lionel Messi in het bekerduel van Barcelona tegen Getafe (5-2) de hele wereld over. In Argentinië werd de Argentijn al vergeleken met Diego Armando Maradona, maar nu is dit sinds zijn treffer, die vrijwel identiek is aan die van El Pelusa op het WK van 1986, alléén maar toegenomen.

In Napels, waar Maradona eind jaren tachtig vreugde bracht in de huiskamers, heeft een inventieve supporter een plan bedacht om Messi de komende jaren in het Stadio San Paolo te laten spelen. Het is de bedoeling dat drie miljoen supporters van de Azzurri een bedrag van 35 euro voor een actie-pakket neerleggen, om zo de ontsnappingsclausule van Messi te kunnen betalen.

Dit pakket bestaat uit het officiële shirt van Napoli, een sjaal en een sleutelhanger. De kosten van het pakket zouden dan voor de rekening moeten komen van enkele sponsors, die maar al te graag weer zouden zien hoe net als in de roemruchte jaren tachtig de Scudetto of de UEFA Cup in de wacht worden gesleept.

Onder de slogan van ‘Tien jaar lang een ster voor 0,0095 euro per dag’ moet de actie op radio, televisie en internet in Napels gepromoot worden. De supporter is ervan overtuigd dat binnen zestig dagen het gewenste bedrag binnen is en dat het wellicht beter is om vier miljoen pakketten klaar te hebben, indien de club wordt overspoeld met aanvragen.

Het is nog maar de vraag of Messi ook daadwerkelijk in Campanië aan de slag wil. De Argentijn staat nog tot medio 2014 onder contract en heeft een ontsnappingsclausule tussen de 100 en 150 miljoen euro. Napoli staat momenteel tweede in de Serie B en het heeft er aller schijn van dat het volgend seizoen weer op het hoogste Italiaanse podium actief zal zijn.
Ik geef ze overigens geen kans.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_48633479
Ben benieuwd wat die supporter dadelijk met die miljoenen niet verkochte pakketten gaat doen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48633610
Humor hebben ze wel..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_48633729
Zal wel weer een verzonnen verhaal zijn.
  maandag 23 april 2007 @ 15:08:20 #5
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_48633793
Messi is Maradonna niet
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 23 april 2007 @ 15:10:24 #6
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_48633877
Dat geld kan je beter uitgeven aan een paar wat minder dure spelers. De reputatie van Napoli is nog steeds best goed lijkt me.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  maandag 23 april 2007 @ 15:11:43 #7
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48633921
Napolitanen is het toch?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48636496
Hoe mooi is die goal dan?
Filmpje?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48636632
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:11 schreef PyTh het volgende:
Napolitanen is het toch?
pi_48636742
Zelfde soort supporters grap als met Ronaldinho een tijdje terug lijkt me.
pi_48636874
Net alsof ze die 35 euro per persoon kunnen betalen.

Misschien dat een gast wel 8 aandelen gaat kopen van het geld dat in mijn portemonnee zat toen ik de laatste keer in Napoli was.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_48637623
Laat ze zelf eens zo'n talent scouten.
That's all folks!
pi_48637657
!
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe mooi is die goal dan?
Filmpje?
http://www.dailymotion.co(...)ik_messi-es-maradona
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48637798
Wat zijn napolianen?
Volgelingen van Napoleon?
pi_48638899
Van die dingen waar Tarzan aan slingert, sjimz.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_48639263
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van die dingen waar Tarzan aan slingert, sjimz.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48639697
Moeten ze eerst maar eens een paar jaartje in de Serie A spelen .
pi_48640976
Ze houden de media wel bezig met deze onzin-verhalen

TT aangepast naar Napolitanen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')