Slechte tvpquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef Urnie het volgende:
Dan was je vorige kat bijzonderder dan deze 2.
'N zeer professioneel opgestelde webcam?quote:Hen trouwens net ff de webcam van boven gehaald en op proffesorische manier geinstalleerd zodat jullie mee kunnn genieten als ze bevalt (laptop)
Je bent te laatquote:Op maandag 23 april 2007 11:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
'N zeer professioneel opgestelde webcam?
Ik hou 't maar op baringsstress
Niet eens de naam van je eigen school goed kunnen spellen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:05 schreef eernie het volgende:
hallo,
wij zijn leerlingen van het Honsrug College in emmen. we hebben een Examen project waar voor wij een beeldchat cursus moeten maken voor ouderen en mensen die geen verstand hebben van de pc.
Daarvoor moeten wij minimaal van 15 mensen de mening hebben over een paar verschillende vragen.
Ik hoop dat er somigen zijn die hier even hun andwoorden en meningen neer zetten. het zou ons heel erg helpen.
Beeldchat is Praten via de computer met een ander persoon. Je kunt elkaar horen en zien.
Wij zouden graag andwoorden willen hebben op de volgende vragen:
1.
[..]
2.
[..]
3.
[..]
als u mee wilt doen, wilt u dan het bericht + andwoorden in een post hier plaatsen?
U word vriendelijk bedankt voor uw medewerking
Mvg, Erwin Oldenkamp en Kevin Klassen
Die is wel echt erg.quote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Niet eens de naam van je eigen school goed kunnen spellen.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef rishi120 het volgende:
Alsof mijn diploma uit de lucht komt vallen... Had je maar moeten leren, Eigen schuld dikke buld!
Doet me denken aan de basisschool. De meeste kinderen hadden in groep 8 nog moeite met het spellen van de naam van de school...quote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Niet eens de naam van je eigen school goed kunnen spellen.
LOL, ik had die reactie nog niet gezien.quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef Biancavia het volgende:
We eindigden deel 13 met een verbijsterde dubidub die de volgende zin in Frollo's ondertitel zag staan:
Wat vindt je in de huis kamer
quote:Opleiding: Nederlandse Taal en Cultuur
Beroep: bureauredacteur/proeflezer
GrootsT nog welquote:Op maandag 23 april 2007 14:58 schreef EdAtTheBar het volgende:
Wat de place 2 be als je koninginnenacht grootst wil aanpakken in Amsterdam??
Dij Voorbaat Bank?quote:dvb,
quote:Op maandag 23 april 2007 15:08 schreef saban het volgende:
Ik heb een aquarium, vanzelfspreken, is het van glas.
1 van de zijdes moet ik los hebben, ik wil het ombouwen naar iets anders, alleen ik krijg hoe dan ook geen hobby-mes tussen de 2 ramen, om het lijn door te snijden.
Hebben jullie andere manieren om gelijmde glas los te krijgen?
Ik heb 4 zijdes en 1 onderkant.
1 van de zijdes moet los.
quote:Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef Michellll het volgende:
aangezien hun hem kwijt zijn zou ik ze verplichten om er 1 met spoed aan te vragen en ik zou zeker niet voor dat tijdelijke paspoort gaan betalen
quote:Op maandag 23 april 2007 14:16 schreef FredvZ het volgende:
Uit mijn vorige appartement heb ik een boekenwandrek gesloopt met het idee om het op te knappen en op te hangen. Dat is er echter niet van gekomen en het ligt nu alleen maar in de weg te liggen.
Het zijn 5 (of 6) van origine zwarte (nu roze-geverfde (niet mijn idee)) railsen om verticaal tegen de muur aan te hangen. Daarbij een aantal zwarte hangers om in de rails te hangen waarom een plank te bevestigen is. Sommige zijn nog voorzien van een plankje.
Foto heb ik helaas niet bij de hand, maar de kwaliteit van de planken zelf is belabberd. De railsen zijn geverfd met verf op waterbasis, dus die zijn vrij eenvoudig schoon te maken.
Op te halen in Rotterdam-Zuid.
quote:Op maandag 23 april 2007 21:20 schreef Bink902 het volgende:
Als ik me kudt voel is dat gevoel weg na het drinken van alcohol. Hebben meer mensen dat? Ik vind 't wel fijn eigenlijk.
quote:Op maandag 23 april 2007 22:07 schreef Windsurfbart het volgende:
3) Wat zijn de gevolgen als ik het geld storneert, ik blijf verzekerd van mijn eigen zorgverzekeraar.
Heeft iemand antwoord op mijn vragen, alvast bedankt.
Okee, 't is BHFH maar zelfs die wordt nog weleens origineelquote:Op maandag 23 april 2007 22:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb een visa card en heb daar net een pincode voor gekregen. Ik heb nog nooit een pincode voor een creditard gehad en vind het maar niks eigenlijk, nog meer van die kuttige codes onthouden.. Maargoed, nu zie ik dus zo;n zwart stripje op het blaadje in de envelope en ik denk " krassen!" , Dus ik krassen en er komt niks gene code onder het zwart vandaan.
Toen zag ik ineens dat je heb blaadje kon openmaken en dat daar de code zou moeten zijn.... ware het niet dat het carbon dat ik net aan de andere kant had proberen open te krassen nu over de pincode heen zafIk krijg ook met een vkakgom de pincode nu niet meer leesbaar.
Heeft iemand nog tips om het leesbaar te krijgen, of moet ik een nieuwe pincode aanvragen.??? wie heeft hier ervaring mee en hoe vaak moet je die pincode eigenlijk gebruiken?? Ik gebruik vaak een crdit card, maar heb nog nooit een pincode moeten invoeren!!!
quote:Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef Lips het volgende:
Ik had namelijk een combi maar die heb ik gerolen op de gewone magnetron van m'n ouders![]()
Al z'n topics staan vol met fouten die zelfs ik nog herken als fout. Maar deze is wel heel erg.quote:
Ik heb wel eens last gehad van jetlag, maar nooit van slappe lag.quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:19 schreef teh_m0nkey het volgende:
Slappe lag krijgen op bij situaties zoals het verlies van iemand is trouwens niet ongewoon, schijnt dat je je niet goed kan uiten dus inplaats van huilen begint te lachen. De mensen die dat doen schijnen trouwens wel het meest onder het verlies te lijden.
quote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef jacqueline1969 het volgende:
hoi mensen wil even iets kwijt voor mensen die net als ik niet zo ervaren zijn in chat rooms en site dus wil mensen waarschuwen met mijn ervaring hoop dat het helpt.
ik was nl gouden kooi fan en kreeg via msn van iemand de link naar een site waar ze het over de gouden kooi hadden.
Ik er heen en begon leuk en was best een mooie site dacht ik en genoot van de nieuwtjes die er daar stonden. op een gegeven moment wou de beheerder de site plat gooien het kost hem nl te veel maar was wel een optie om de site te behouden nl dat de leden geld konden storten nou ben ik niet achterlijk en dacht ik betaal al voor me inetnet dus dan maar geen site maar veel mensen storrte geld sommigen echt veel geld. steeds vaker ging de beheerder om geld vragen dan weer voor cadeau voor bewoners dan weer voor verjaardag enz noem maar . tot dat er mensen waren waaronder ik die naar het geld gingen vragen,enz nou de beheerder was er niet blij mee,want o ja hij was betrouwbaar en daar aan twijfelen mocht niet de sfeer van hem naar bepaalde mensen werd grimmiger ook vond ik d
at hij wel erg vaak op de voor grond treede terwijl niet alles door hem gedaan of op gezet was als je daar iets over zei kon je grote bek krijgen anders donderde je maar op.
nou in chat box werd de sfeer ook vaak erg vreemd kreeg ik vaak van beheerder prive berichten met minder leuke teksten als ik vroeg waarom dat zo was kreeg ik als antwoord iedereen die mij maar op 1 manier dwars boom pak ik. ik schrok me wild waar gaat dit over later hoorde ik van meer mensen dat hij mensen chanteerde of bedreigde ik zei er wat van en ja hoor kreeg een ban . nou vond ik dat geen probleem wat ik wel minder vond dat ik daarna door hem gebeld werd met echte seriuese bedreigingen naar mijn kant meerdere malen ook hackte hij me msn via zijn database de bedreigingen waren niet mis en wat bleek hij had zelfs me adres achter haalt zou me wel even komen op zoeken. steeds meer mensen hoorde ik erover klagen dat hij erg driftig getrest en vaak dreigend over kwam als je maar vroeg om waar het geld bleef enz ik heb het nl niet over 100 euro maar hij had bijna 1000 euro binnen dit dateert van 2 mnd geleden. helaas warewn ze met twee beheerders en ja die andere had ook een fout gemaakt maar die was eerlijk en heeft het opgelost dat stond nl los van de binnen komsten van de beheerder die mensen bedreigde enz ik heb mijn verhaal gedaan bij me fam en die plaatste een topic op die site nou die was natuurlijk binnen 1 minuut weg want ja slechte reclame was wel erg en ja hoor werd ik weer telefonisch bedreigt ,en maar zeggen ik ben de beste ga met tien samen werken enz nou neem van mij aan tien wil niets van hem zijn ban lijst is net zo lang onderhand als zijn leden lijst die ook niet klopt veel mensen zijn nl geband maar hij laat ze als lid staan en mensen zijn vaak meerdere keren ingeschreven alles voor de aan tallen he lijkt net echt zijn er mischien 50 die seriues actief zijn daar maar om mijn verhaal te eindigen mensen kijk aub uit waar je inlogt sommigen zijn nl nog gevaarlijker als jaap hihi en doen leuk en aardig maar zijn in werkelijk heid monsters en ik hoop dat hij stopt met mensen te bedreigen te bellen enz want ja hij heeft nl zelf het geld achterover gedrukt en wil nu een ander de schuld geven helaas voor hem staat het bewijs op zijn eigen site zijn banknr nl dus ja domme actie van hem en waarom ik me verhaal pas na twee mnd vertel ik dacht nl dat ik de enige was die hij bedreigde maar het zijn er veel en veel meer dus .voor mensen die willen weten over wie het gaat en waarvoor ik wil waarschuwen is nl de site www.nowlive.eu beheerder de big boss zelf ewald nou mensen neem aub me waarschuwing ter harte want wil niet nog meer s;lacht offers door hem want ik heb nl aan gifte tegen hem gedaan want heb bewijzen zat het gaat jullie goed jacqueline
Dat vind ik nog knapquote:
Ehhhh... ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef ymme het volgende:
Oh mijn oog, dat was na 2 dagen al over
Ik heb waarschijnlijk, een snel herstelend gesteld ofzo
Langste quote bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Mijn langste tvp ooit: mijn verhaal wat mi de nder leuk was
[..]
Ik vind het een prachtig pleidooi voor interpunctiequote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef lienelien het volgende:
Langste quote bedoel je?
Apart verhaal wel
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Mijn langste tvp ooit: mijn verhaal wat mi de nder leuk was
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:11 schreef restafval het volgende:
Op zoek naar iets unieks, of gewoon geïntereseerd in gemuteerde levensvormen?
DAN IS DIT IETS VOOR JOUW!
![]()
Deze paardebloem mag dan gemuteerd zijn, hij is 100% zeker in staad geweest zaad te produceren!
Deze afwijking is hoogstwaarschijnlijk genetisch bepaald, wat betekend dat jij eenzelfde plant kan krijgen, die honderden zaden geeft die allen ook misvormd zijn!
ZIE DE FOTOS ALS JE ME NIET GELOOFD...
[[url=http://img291.imageshack.us/img291/9803/dscn1327bc9.jpg" border="0" alt="Image Hosted by
ik zat te denken aan 5euro voor de zaden, een koopje aangezien je dit nooit meer in je leven tegenkomt!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef Viswijfje het volgende:
ik dacht dat fok het land wel redelijk weer spiegelde! waarom is iedereen dan tegen mavo? alsof het hele land profesors is!!
Het hangt van de school af hoe erg dat is. Ik heb zelf op de St.-Aloysiusschool gezeten. Dat werd niet altijd goed geschreven.quote:Op maandag 23 april 2007 13:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan de basisschool. De meeste kinderen hadden in groep 8 nog moeite met het spellen van de naam van de school...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:29 schreef Charisma het volgende:
super gaaf, maar het regemet er wel doorheen toch? en hoe heb je balken vastgemaakt aan de grond? ik zie wel een soort staalwaar ze inzitten wat men ook in de tuine gebruikt voor de schuttingen..
als je het staaldraad aan de balk hebt avstgemaakt en eentje aan de vast muur, trekt die niet aan de balk dan?
jij bent een knustenaar zeg![]()
Mijn rokers zijn er nog over in conclaaf.quote:Op zondag 22 april 2007 15:25 schreef Koenz0r het volgende:
(...) Of herkennen jullie rokers dit ook?
Wat is daar fout aan?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn rokers zijn er nog over in conclaaf.
Ik vind het eigenlijk meer een ruggespraak, of ik moet ook iets over het hoofd zien.quote:
quote:Een 49-jarige man uit Hulst is vandaag om het leven gekomen toen hij terecht kwam in een plantmachine. Dat gebeurde bij een landbouwbedrijf aan de Van Wuijckhuiseweg in het Zeeuwse dorp Hoek.
De man was bezig iets te reparen aan de machine toen hij door het enorme apparaat werd gegrepen. Waarschijnlijk viel hij in de vermaalder van het machine. Toen de hulpdiensten aankwamen was de man al dood. Eerder deze week kwam ook al een Zeeuw om het leven toen hij werd geplet door zijn eigen tractor.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:11 schreef Dokay het volgende:
Aangeboden, Lacoste bag, heb ik afgelopen zomer in een opvlieging gekocht, maar nooit gedragen, kwam 'm zojuist weer tegen in een kast. Bieden excl. verzendkosten. Startbod: 25 euro.
[afbeelding]
quote:
Jij bent meer een klustenaarquote:Op woensdag 25 april 2007 08:29 schreef Automatic_Rock het volgende:Nu weet ik eindelijk wat ik in m'n profiel kan zetten
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:25 schreef m4yall het volgende:
De kast is mij net iets te voerkant en je mag volgens mij weer onderarmen hebben als Zwarzenegger want ze zijn weer lekker huge!
Maar ze hebben wel iets wat ze ook wel weer stijlvol maakt.... U-boat vind ik trouwens mooier.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
En gewoon scheinheilig. Het is al bekend dat ze gewoon niet meer willen samenwerken maar dat wel moet omdat ze onder contract staan aachik zie wel hoe het is geworden vanavond.
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:00 schreef Dark_Neve het volgende:
Rayban zonnebril te koop zonder gebruikssporen. Verkeerd in nieuwstaat. Op te halen in Rotterdam.
[afbeelding]
Ik vraag me alleen af of het een leuke fout of een leuke woordspeling is.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef Ultralaser het volgende:
Uhhh volgens mij een crap jaar. Ze ging zelfs mijn huidige vriendin lastig vallen de bitch.
Noemt men zoiets niet een hypercorrectie?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef henkSX het volgende:
Te koop:
Zonnenbril van SPY. Super gave bril, alleen staat ie me bij nader inzien toch niet echt.
Incl etui, doos en oningevuld garantiegevalletje.
Misschien niet het meest origineel, maar waardig genoeg voor een tvp.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:02 schreef leroytje het volgende:
Ik weet et, ik weet et!
Je hebt er net heel veel spullen ingedaan. dus hij heeft lang opengestaan!.
En dan is er veel warmte in gekomen (zeker met dit weer). en dus geeft hij aan dattie eigenlijk te warm is aan de binnenkant.
Niet druk om maken, over een uurtje is alles weer in orde, en je hondenvoer leid er niks van.
Of is het wigwammerig?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef MASD het volgende:
[..]
De reactie van de vader is wel weer tipisch
of dat laatste een goede reden is, waag ik te betwijfelenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef SunChaser het volgende:
mijn laptop flipt vanuit t nits,vnl. mijn toetsenbrd.
exerne tb doet l niks meer, laptop tb oent alleaal rare dingen, niuwe schermen , kan niks meer typen.
help![]()
getypt op t schermtoetsenbord
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:50 schreef Etcetera het volgende:
of het origineel is, denk het nietmaar ik las eerst iets als 'het weer dat spiegelde'
[..]
Ik denk dat 99% van jouw fouten hier niet terecht komenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:27 schreef Viswijfje het volgende:
jullie lezen ook elke fout die ik maak hee!
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van jouw fouten hier niet terecht komen![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:27 schreef Viswijfje het volgende:
jullie lezen ook elke fout die ik maak hee!
Dat moet een poes met houten pootjes zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[afbeelding]
zijn dit vriendjens of heeft poes het fretje in een soort van houtgreep?
Het is niet fout, maar erg onhandig geformuleerd. Ikzelf althans las dat eerst twee keer verkeerd voordat ik het begreep. Ik vond het grappig genoeg om te delen.quote:
Als dat maar geen pijn doetquote:Tijd dus om deze dame eens aan de tanden te voelen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef Killer_Mom het volgende:
lampionplant, decoratief , en niet uit te roeien. een paar planten in de tuin is wel leuk. de rest trek je er gewoon uit, no brob....
Eh jaquote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef W8ezel het volgende:
Ja maah dadte wase dan ook topice van niks![]()
En dat het uitzetten van een beplaad virus een klein beetje uit de hand loopt en een redelijk deel van de wereldbevolking door een jammerlijk foutje ook besmet raakt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo'n T-shirt zou ik wel willen hebben. En dat dan aantrekking op een sollic-gesprek
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las net dat epoxyhars dat ook heeft. En als je het dikker dan 1 a 2cm giet dan kan het oplopen tot boven de 100C
Maar dat is niet zo'n probleem want er stond ook bij dat je dat op kunt lossen door vulmiddel te gebruiken zoals bijvoorbeeld zaagsel of zand
Zaagsel komt dan ook nog eens de hardheid tegemoet
Gelukkig was het geen taal-testquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef Freak187 het volgende:
Ha, ik heb dat GVSS boekje nog steeds thuisliggen. Heb ooit de eerste 2 testdagen doorstaan. Eerste testdag was gehoortest en een spelletje op de computer, je moest met je joystick en rudder een balletje in het midden van het assenstelsel houden. Daarna een psycholische test, nou ja.. was ook peanuts. En toen werd ik uitgenodigd voor die 3 dagen in het hotel, maar ik was die afspraak vergeten........................... En toen lag ik eruitGeen spijt van trouwens...
Vreemde vertypingquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:11 schreef Marloes het volgende:
Je komt echt niet aan van 2 glaasjes vruchtensap per dag hoor, je moet ook denken aan vitamines en niet alleen calorien vind ik... Ik nam eerder 's ochtends ook altijd vers geperste sinaasappelsap bij m'n ontbijt, heerlijkTegenordigit meer omdat het teveel tijd kost 's ochtends
Telt er even iemand mee?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:01 schreef tandwiel het volgende:
Belspelletjes je kent het wel ze doen zichvoor net alsof ze je beste vreidn zijn maar ondertussen ze nemen je hard in de maling ,nu willen ze dat je een woord maakt van minder dan 10 letters maar wat nou het lullige is dat ze zelf de controle hebben over het antwoord! wat ze dan doen is dat de computer een antwoord registreerd maar ook al als iemand een goed antwoord zegt kan de computer de vraag fout beantwoorden en een ander antwoord instellen volgende zogenaamde geluksvogel. ik vind dit best genaaid eigenlijk en heel sneu voor die mensen die erheen bellen. er kan wel een winnaar komen maar hun hebben er de controle over en daarnaast doen ze net alsof je heel veel kans heb erg ik me ook zo mateloos aan
Au!quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:21 schreef bart1977 het volgende:
Heb ik dichtgesmeerd met sneldrogend gipscement van Alabastine. Makkelijk te verwerken: poeder in afwasteiltje, water erbij, met een truffeltje mengen en muur dichtsmeren.
Iemand op MSN 'zij'?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:31 schreef Lakai het volgende:
iemand die ooit op msn zij
blablablabla....na de rant .... blablablabla
(ik weet de zin niet meer letterlijk)
waar hij naderhand bedoelde
zitten meerdere in dat topic trouwensquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:45 schreef Ravii het volgende:
Serieus, ik krijg hele andere antwoorden dan wat de bedoeling was...!
Anyone heeft uberhoud gelezen wat ik vroeg!?
symptoom, hormoon..quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:55 schreef staticdata het volgende:
Sex hebbenBij mannen wordt na de sex een symptoon aangemaakt waardoor ze moe worden
(tijdelijk dan)
Nou ja, als je de tijd hebt...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:03 schreef BushRanger het volgende:
Ik rijd graag auto en vind het leuk om door verlate gebieden te rijden.
quote:Op zondag 29 april 2007 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ik moet echt leren om me socialer op te stellen. Als ik een paar dagen bevobbeld bij m'n vriendje ben geweest en dan nog wat gedaan met vrienden, moet ik echt een dag voor mezelf hebben. Aan het eind van sociale bezigheden word ik ook echt chagrijnig en moe
.
Wilt u nog wat nektar, meneer wesp?quote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef T1andonly het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graafwespen
Graagwesp
Overdadig mistig?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef DS4 het volgende:
Wat je hieruit kan afleiden is dat links extremisme meer van de (terroristische) daden is dan rechts extremistme.
Dat is overigens al lang bekend.
Het zegt verder niets over links vs rechts.
*krak*?quote:Op zondag 29 april 2007 02:33 schreef kevin85 het volgende:
M'n vriendelijkste blik![]()
[afbeelding][
In blote barst, wat toch wel gewaagd is
quote:Op zondag 29 april 2007 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb voor, tijdens en na mijn studie in de hoereca gewerkt, en ben een foodie
[..]
Nederlandse spreekwoorden en gezegden is blijkbaar ook niet eenieder semantisch uit de klei getrokken.quote:Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef StefanP het volgende:
Rationeel redeneren is blijkbaar niet voor iedereen in de weg gelegd.
quote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef marjo84 het volgende:
Groezrock was echt te m/. Het weer was goed, het bier te zuipen, de pannenkoeken te versmaden ( echt te lekker, met een berg suiker, yeah! ) en bands killerliet! Strung Out was leuk om weer te zien maar jongejonge, wat zong ie vals af en toe! Mad Caddies was liet, jammer van Shifto z'n vest, dat wel XD
En Hatebreed, mijn lievelingtje van het festival, was te verschrikkelijk bruut en lomp, net zoals het hoort. Stampen, zuipen, met je pink en je wijsvinger in de lucht als een debiel staan headbangen: Groezrock 2007 kicked ass!
You lik it?quote:Op zondag 29 april 2007 20:55 schreef JoeDank het volgende:
Dat is geen spelfout maar spelen met taal (and I lik it )![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef rashudo het volgende:
De keerzijde van uitmuntendheid is gemiddeldheid of zelfs slechtheid.
tongbrekerquote:Op maandag 30 april 2007 18:50 schreef HenkFrietTent het volgende:
Onze buurvrouw die heeft 2 kinderen en een ex (zo'n lidl sjonnie). Nu wilt dat wijf der kinderen niet meer naar der ex sturen, omdat die ex zijn nieuwe vriendin die kinderen slaat (geef ze wat dat betreft wel gelijk). Nu smeert dat wijf hem (buurvrouw) met die kinderen naar de biebltiotheek, omdat het die ex zijn week is ofzo. Nu krijgt die schoft die kinderen niet mee, dus word er ruzie gemaakt. Wouten erbij enzo, bijna slaan (wel leuk) maar nu mijn klacht:
quote:Op maandag 30 april 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zet je je topic expres vol met taalfouten ?
quote:
Deze user bedoelt natuurlijk dat nog nooit iemand met een hoofddoekje hem heeft proberen te slaan.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:39 schreef Victor_Eremita het volgende:
-knip-
Tevens heeft nog nooit iemand me proberen te slaan met een hoofddoekje.
-knip-
quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef Maanvis het volgende:
Dat heeft Danny ruimtelijk toegegeven.
Misschien moet ie z'n Nederlandse uitdrukkingen ook wat opspijkerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:23 schreef Keiichi het volgende:
[..]
O.K.![]()
Ik ga denk m'n wiskunde en natuurkunde maar een bijvijzelen![]()
Hoe en hoe? Deze vorm van sowieso had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 30 april 2007 21:10 schreef TaLoN.NL het volgende:
...Jah, m'n beste maat gaat zo en zo in 2011 wel mee...
Nee, dat dacht ik eerst ook maar hij bedoeld wel degelijk dat niemand hem ooit heeft proberen te slaan met een hoofddoekje.quote:Op maandag 30 april 2007 22:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Deze user bedoelt natuurlijk dat nog nooit iemand met een hoofddoekje hem heeft proberen te slaan.
En ook als je in het Engels schrijft kunnen spelfouten optreden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de dag dat ik northern star een PM stuur zal nooit komen, thrust me
verder blijf ik erbij dat ik mijn mening mag uiten, ook als het een modje betreft!
en zonder je "collega" het handje boven het hoofd te houden, zeg eens eerlijk mutant is het standaard procedure om een bericht te editen en niet te deleten JA of NEE???
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef Bar_en_Boog het volgende:
die groene platen is vast watervast underlayment (grenen multiplex) de groene kleur is er in gekoem door het te impregneren met zouten. mogelijk zijn die zouten er toch een beejte uitgespoeld door leccage of condens. de Zouten zijn niet geheel onschadelijk, ze zitten er in om micororganismes te laten sterven.
Of hij wil graag neergestoken worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef freako het volgende:
En ook als je in het Engels schrijft kunnen spelfouten optreden..
Waar zal ik beginnnen? Ojah, en hij studeertquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:45 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ik voel mij godverdomme de k&**nker t%&*fus beledigd.
[b]Ik ben 21, ik studeer, ik werk, ik sport, ik heb het druk, in dat ene moment dat ik s'avonds een flesje water haal en een ouwe vriend tegen kom waarmee ik even 2 meter voor de videotheek stil met hem sta om te babbelen, over zijn voetbal carriëre komen die klootmongolen maar even naar ons toe.
Ze willen onze ID checken, als je vraagt waarom krijg je als antwoord "we doen er niks mee", vervolgens vraag je waarom noteer je het dan? Met als antwoord waarom we zo "recalcitrant" gedragen!
Dat noem ik nou "nigger-pesten" ! Ik heb dan weliswaar geen bruine huidskleur of zulu lippies.
btw, Ik ben turks maar dat zie je niet altijd aan mijn uiterlijk af, de meeste willen nog weleens gaan voor latino.
Dan zit er tussen die vier agenten altijd ook een allochtoonse agentje bij. die krijgt totaal geen respect
Inmiddels is z'n beetje de hele buurt gecheckt, correctie.. elke allochtoon, want geen enkel autochtoon of wat daar ook maar op lijkt is gecontroleerd en nee dit was geen allochtonen buurt.
wat een fucking approach van die eikels!
Met z'n tweetjes staan en een gesprek voeren is dus HANGEN
Er zijn mensen op de bon geslingerd omdat ze niet op een bankje normaal zaten maar op dat randje. Jezus zeg! Waarschuwing tot daar aan toe maar op de bon geslingerd worden.
Het leuke is nog nog geen 100meter van ons vandaan is er een cafe. In dat cafe kan ik op elk gewenst tijdstip inlopen en 4 criminelen aanwijzen. Niet dat ik dat ooit zou doen... kom op die groeten mij vriendelijk en respecteren mij hehe
en dan hebben we het ook niet over dieven oid dergelijks.. high in the food chain criminelen van het type wittenborden...
MAAR HET ERGSTE IS NOG WEL DAT IK ALS HANGJONGER GEREGISTREERD STAAT !.
Niet dat ik ergens voor vrees, ik vind het beledigend bovendien zodra er wat is gebeurd zullen als eerst die namen tevoorschijn gehaald worden met alle irritatie ten gevolgen.
je kan me een jankert vinden, je kan me zeggen dat het aan "mijn soort" ligt... dat zou mij een fucking worst wezen want hoe je het went of keert ik kom in jou buurt te wonen.. daarvoor studeer ik hard genoeg geloof mij.
owja het zijn ook nog van die jonkie agenten... sukkels met guns nothing more or lesss.. . vmbo'erssss met een basis conditie..
pff
ik had nooit mot met de politie.. ik respecteer ieder mens die zn leven waagt voor anderen, maar dit soort acties door dit soort mongolen irriteert mij zo mateloos dat ik het bijna niet kan helpen haatdragend jegens politieagenten te zijn...
wat mijn 2e beklaag is... het is immers een zwak punt
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:41 schreef de_verlosser het volgende:
Hey!
Wil jij even niet met feiten komen aub?? We hebben met zijn allen besloten tot collectieve zelfhaat als het over WO2 gaat, kom dat dus niet met feiten verstoren, dat is te verwarrend.
[quote]
En dat met het onderschrift " 100% pro Israel "
Sorry maar daar moet je je echt voor schamen!!!! Na zoveel elende en je dan zo gedragen tegen de Palasteinen
Maar ja de joden noemen zich zelf dan ook het uitverkoren ras
Vanaf de vroegste tijden beschouwen de joden zich als een volk dat op een uitzonderlijke manier door God werd geroepen en dus uitverkoren, zoals omschreven in de christelijke Bijbel en de joodse Thora.
Godsdienst en geschiedenis van de joden staan opgeschreven in het Oude Testament (christelijke benaming, oftewel de Tenach (joodse benaming).
Tenach betekent de letter T van Thora (wet), de N van de Nebiim (profeten) en de C van Chetoebim (geschriften).
Een opmerkelijk verschijnsel in het jodendom is het geloof in de komst van de Messias; hij zal het Koninkrijk Gods op aarde brengen. De rechtschapenen zullen beloond worden; de zondaars gestraft. Het joodse volk zal in een land bijeen gebracht worden en er zal een tijdperk van vrede en geluk aanbreken voor alle mensen
en die zondaars zijn zeker de Palasteinen???? Elk volk die zich uitverkoren voelt, noemt of zich e na gedraagt brengt elende oorlog en onderdrukking.....maar na mijn weten zijjn dit alleen de joden...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:06 schreef FlitsFrits het volgende:
En dan gewoon de heletijd de telefoon van de hoorn laten en gewoon doorgaan met wat je deed. Dit kost het minste tijd in beslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |