Ik denk ook zo iets, Ik moet toevallig nog wat inleveren opquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Mijn voornemen is om veel te Fok!ken en om half één aan te geven dat ik wel iets eerder weg wil, en dan om half 2 de boel inpak![]()
mijn voornemen is om hoofdstuk 5 af te maken en dan om 12:30 uur naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Mijn voornemen is om veel te Fok!ken en om half één aan te geven dat ik wel iets eerder weg wil, en dan om half 2 de boel inpak![]()
Kan zondag toch ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Freshthinking het volgende:
Ik zit thuis, maar heb wel voldoende werk meegekregen om de dag mee door te komen
Ik ga even een programmatje afschrijven die ik gister weer heb opgepakt, die dan vrijgeven om te laten testen (spannendquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef denB het volgende:
maar wat gaan we vandaag voor productiefs doen @ stage?
Mijn voornemen is het installeren van XP pro op een pc en dan houd het ook gelijk weer op![]()
Hehequote:
whehehequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:05 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
HeheAltijd mooi als je dat van tevoren al weet
![]()
Klinkt als een planquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
dan lig ik dronken in amsterdam
P-I-C-Squote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehe
We krijgen hier een nieuwe collega, een jonge vrouwelijk persoon. Heb haar helaas nog niet gezien maar via insiders te weten gekomen dat t een topper is!
Gezelligquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehe
We krijgen hier een nieuwe collega, een jonge vrouwelijk persoon. Heb haar helaas nog niet gezien maar via insiders te weten gekomen dat t een topper is!
Wordt ook wel een keer tijd met 50 vrouwen op 1700 personenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehe
ik heb hier op het bedrijf ook genoeg leuke dames lopen.. 1 manager ong. 30 jaar, maar heerlijke benen, mooi kopje en een prachtig lichaam..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehe
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehe
Half/eind juni, dus nog genoeg tijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
GezelligHoe lang duurt je stage eigenlijk nog daar?
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Half/eind juni, dus nog genoeg tijd!
Volgende week dinsdag komt ze hier.. Zal haar thuis ff zoeken op hyves!
45 vrouwenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wordt ook wel een keer tijd met 50 vrouwen op 1700 personen![]()
Picca's??![]()
De inbox "freshthinking" is niet beschikbaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hoe heet ze?pm het anders maar ff
wel op sugababesquote:
Oh, nu wel als het goed isquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De inbox "freshthinking" is niet beschikbaar
![]()
quote:
Staat niet op de hyveskaartquote:
Breezah is zo 2004quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef Damzkieee het volgende:
Zonde.
Check anders het breezah topic om toch nog aan je trekken te komen
retro is hipquote:
Not interested in that ;pquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
How to shave a wife zegt iemand in het 3fm topc
Vette bak, daar rijd ik binnenkort een maand in rondquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:41 schreef PieterBas het volgende:
Stagebegeleider komt even met een nieuwe 5 serie langs.. proefritje
Fray - how to save a lifequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat over het nummer wat er net op was Sok!
Das een beste bedrijfsautoquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:43 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vette bak, daar rijd ik binnenkort een maand in rond
Connecties Cuckoo, Connecties!quote:
Dinsdagquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Zaterdag [afbeelding]
Zondag [afbeelding]
Maandag [afbeelding]
Sportief, maar mij niet gezien dit weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:46 schreef denB het volgende:
weinig bier voor mij! Liever mijn mountainbike :$
Hejquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiii
Zo ik ben er ook weer! Alles goed hier?
Gister uitgeweest.. ben echt gaarNet dus maar een supersimpele les gegeven: Fictie. Leuk samen verhaaltjes lezen!
![]()
Alleen leen ik 'm van m'n oom, die gaat namelijk een maand op vakantiequote:
Ook tofquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Alleen leen ik 'm van m'n oom, die gaat namelijk een maand op vakantie
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hej!
Waar ben je wezen stappen dan?
Juist welquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
Een vriend van me had eindexamenfeest.. Was erg gezellig, veel gezopen en laat gaan slapen. Geen goed idee als je dus de volgende dag om 8.30 uur weer les moet geven!!
/signedquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Juist wel!
Beter slecht in de baas zijn tijd dan in je eigen tijd![]()
Whahahah! Heb je een punt! Maar ik vind lesgeven veel te leuk om het dan te 'verpesten'. Bovendien vind ik het ook niet echt eerlijk tegenover de leerlingen (sjaggo tegen ze zijn dan hè, weinig doen vinden ze niet ergquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Juist wel!
Beter slecht in de baas zijn tijd dan in je eigen tijd![]()
De one-liners vliegen je om de orenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
Zolang de baas doet alsof ik veel betaald krijg, doe ik alsof ik hard aan het werk ben.
Mooi hequote:
Halloquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiii
Zo ik ben er ook weer! Alles goed hier?
Gister uitgeweest.. ben echt gaarNet dus maar een supersimpele les gegeven: Fictie. Leuk samen verhaaltjes lezen!
![]()
zo'n T-shirt zou ik wel willen hebben. En dat dan aantrekking op een sollic-gesprekquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
Zolang de baas doet alsof ik veel betaald krijg, doe ik alsof ik hard aan het werk ben.
weet iemand toevallig, waar zulke shirt te verkrijgen zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef denB het volgende:Zon shirt lijkt me masterlijk om te hebben
in positieve of negatieve zinquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Sok41 het volgende:
Er word over mij gepraat op stage ... ;O
Over de linker of rechtersok?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Sok41 het volgende:
Er word over mij gepraat op stage ... ;O
Gooi de doekoe's maar weer over de balkquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Gisteren ff wezen winkelen, nieuwe patta's nodig (jeweets). Denk haal mij ff paar sneakers, zaten niet echte toppers tussen (Quick vind ik al helemaal niks). Behalve van Asics (dat logo was donkerbruin en lichtbruin) vond ik wel vette.
Denk die haal ik mijzelf ff, GVD nergens meer 40,5 te vinden (Asics heeft alleen maar halve maten, 41,5 is mij te groot).
Wel paar Gaastra instappers gehaald (en een nieuwe witte TH polo, lekker voor de zomer)! Morgen nog ff naar andere stad om te kijken of ze ze daar wel in mijn maat hebben
![]()
![]()
kan me niet herinneren (ik was hier toen nog niet) Zorg je toch dat die mensen die problemen met jou hebben er door de directeur eruit gewerkt worden en kan hun baan over nemen. Heb je gelijk een baan en krijg je beter betaald dan nu het geval isquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:12 schreef Sok41 het volgende:
Weet niet of je kan herinneren 30-40 topics geleden over die directeur, lijkt alsof mensen niet zo blij zijn dat ik grote maten met hem ben..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kan me niet herinneren (ik was hier toen nog niet) Zorg je toch dat die mensen die problemen met jou hebben er door de directeur eruit gewerkt worden en kan hun baan over nemen. Heb je gelijk een baan en krijg je beter betaald dan nu het geval is![]()
mama was meequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Gooi de doekoe's maar weer over de balk![]()
Btw; toch geen Gaapstra bootschoenen??![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Weet je trouwens met welke reclame ik wakker werd..
" De printer vlekt een beetje"
![]()
Nederlands op de middelbare school, aan 1, 2 en 3 havo. Tekenen zit er dus niet in!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef denB het volgende:
waar geef je les in btw?
Als het de basisschool is, is het niet erg... Jongens we gaan tekeken!
gemiste kans!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nederlands op de middelbare school, aan 1, 2 en 3 havo. Tekenen zit er dus niet in!
Hahah, op m'n eigen opleiding nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
ZItten er nog leuke jongens in de klas dan Miss?
Ach dr mag wel meer nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahah, op m'n eigen opleiding nietZitten er maar twee, zijn twee nerds
En mijn leerlingen zijn ook niet echt spectaculairHaha, mag ook niet
![]()
Alles kanquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahah, op m'n eigen opleiding nietZitten er maar twee, zijn twee nerds
En mijn leerlingen zijn ook niet echt spectaculairHaha, mag ook niet
![]()
koffiekanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |