waarom zijn er hier bij de provincie dan geen negers? als dat toch zo goed samen gaatquote:
Ze verstoppen ze zich achter kliko's en in de rioleringquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom zijn er hier bij de provincie dan geen negers? als dat toch zo goed samen gaat
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:34 schreef Cuckoo het volgende:
GoedemorgenVandaag lekker door het Twente landschap gefietst naar m'n werk
![]()
En nee, dit kwam niet zomaar in me op, ik had namelijk de trein gemist![]()
Nou het was mijn bedoeling om precies op tijd te komen, zodat ik jou niet tegen zou komenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zocht je al op het station kroepoek.
hahahhaaaquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:34 schreef Cuckoo het volgende:
GoedemorgenVandaag lekker door het Twentse landschap gefietst naar m'n werk
![]()
En nee, dit kwam niet zomaar in me op, ik had namelijk de trein gemist![]()
Sjezus, slechte zaak!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
Kreeg gisteren een brief van school dat mijn inschrijving voor de differentiatieminor is geannuleerd.. Een vriend van mij had dus een mailtje gestuurd dat hij en ik gaan studeren in het buitenland, dus ze hebben meteen mijn inschrijving voor de minor geannuleerd..
Dus... je kan door een simpel mailtje al je klasgenoten naaien door de zeggen dat ze ook gaan studeren in het buitenland.
Inholland![]()
![]()
id say; pwnd!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
Kreeg gisteren een brief van school dat mijn inschrijving voor de differentiatieminor is geannuleerd.. Een vriend van mij had dus een mailtje gestuurd dat hij en ik gaan studeren in het buitenland, dus ze hebben meteen mijn inschrijving voor de minor geannuleerd..
Dus... je kan door een simpel mailtje al je klasgenoten naaien door de zeggen dat ze ook gaan studeren in het buitenland.
Inholland![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:38 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou het was mijn bedoeling om precies op tijd te komen, zodat ik jou niet tegen zou komen![]()
dan fiets ik nog liever naar Vlissingen. Maar ik vind het lekkerder om ff een stukjje te fietsen. En ik heb een weekend-OV, is dus nog goedkoper ook om gewoon te fietsenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
Je kunt toch naar Goes fietsen Luctor en de trein nemen?
Moet je niet zeggen dat het niet te doen is per trein
gepwnd, nee.. wat ik had me nog geen eens ingeschreven voor een minor.. omdat ik wist dat ik naar het buitenland zo gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef denB het volgende:
[..]
id say; pwnd!
Dat noem ik nog eens balen
Precies op tijd komen ben je nooit goed in geweest. Behalve toen je pa voor je kamerdeur stond toen jij 5-1 speeldequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:38 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou het was mijn bedoeling om precies op tijd te komen, zodat ik jou niet tegen zou komen![]()
altijd makkelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
Inholland![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Precies op tijd komen ben je nooit goed in geweest. Behalve toen je pa voor je kamerdeur stond toen jij 5-1 speelde
Mijn voornemen is om veel te Fok!ken en om half één aan te geven dat ik wel iets eerder weg wil, en dan om half 2 de boel inpakquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef denB het volgende:
maar wat gaan we vandaag voor productiefs doen @ stage?
Mijn voornemen is het installeren van XP pro op een pc en dan houd het ook gelijk weer op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |