in positieve of negatieve zinquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Sok41 het volgende:
Er word over mij gepraat op stage ... ;O
Over de linker of rechtersok?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Sok41 het volgende:
Er word over mij gepraat op stage ... ;O
Gooi de doekoe's maar weer over de balkquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Gisteren ff wezen winkelen, nieuwe patta's nodig (jeweets). Denk haal mij ff paar sneakers, zaten niet echte toppers tussen (Quick vind ik al helemaal niks). Behalve van Asics (dat logo was donkerbruin en lichtbruin) vond ik wel vette.
Denk die haal ik mijzelf ff, GVD nergens meer 40,5 te vinden (Asics heeft alleen maar halve maten, 41,5 is mij te groot).
Wel paar Gaastra instappers gehaald (en een nieuwe witte TH polo, lekker voor de zomer)! Morgen nog ff naar andere stad om te kijken of ze ze daar wel in mijn maat hebben
![]()
![]()
kan me niet herinneren (ik was hier toen nog niet) Zorg je toch dat die mensen die problemen met jou hebben er door de directeur eruit gewerkt worden en kan hun baan over nemen. Heb je gelijk een baan en krijg je beter betaald dan nu het geval isquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:12 schreef Sok41 het volgende:
Weet niet of je kan herinneren 30-40 topics geleden over die directeur, lijkt alsof mensen niet zo blij zijn dat ik grote maten met hem ben..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kan me niet herinneren (ik was hier toen nog niet) Zorg je toch dat die mensen die problemen met jou hebben er door de directeur eruit gewerkt worden en kan hun baan over nemen. Heb je gelijk een baan en krijg je beter betaald dan nu het geval is![]()
mama was meequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Gooi de doekoe's maar weer over de balk![]()
Btw; toch geen Gaapstra bootschoenen??![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Weet je trouwens met welke reclame ik wakker werd..
" De printer vlekt een beetje"
![]()
Nederlands op de middelbare school, aan 1, 2 en 3 havo. Tekenen zit er dus niet in!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef denB het volgende:
waar geef je les in btw?
Als het de basisschool is, is het niet erg... Jongens we gaan tekeken!
gemiste kans!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nederlands op de middelbare school, aan 1, 2 en 3 havo. Tekenen zit er dus niet in!
Hahah, op m'n eigen opleiding nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
ZItten er nog leuke jongens in de klas dan Miss?
Ach dr mag wel meer nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahah, op m'n eigen opleiding nietZitten er maar twee, zijn twee nerds
En mijn leerlingen zijn ook niet echt spectaculairHaha, mag ook niet
![]()
Alles kanquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahah, op m'n eigen opleiding nietZitten er maar twee, zijn twee nerds
En mijn leerlingen zijn ook niet echt spectaculairHaha, mag ook niet
![]()
koffiekanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |