Das een beste bedrijfsautoquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:43 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vette bak, daar rijd ik binnenkort een maand in rond
Connecties Cuckoo, Connecties!quote:
Dinsdagquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Zaterdag [afbeelding]
Zondag [afbeelding]
Maandag [afbeelding]
Sportief, maar mij niet gezien dit weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:46 schreef denB het volgende:
weinig bier voor mij! Liever mijn mountainbike :$
Hejquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiii
Zo ik ben er ook weer! Alles goed hier?
Gister uitgeweest.. ben echt gaarNet dus maar een supersimpele les gegeven: Fictie. Leuk samen verhaaltjes lezen!
![]()
Alleen leen ik 'm van m'n oom, die gaat namelijk een maand op vakantiequote:
Ook tofquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Alleen leen ik 'm van m'n oom, die gaat namelijk een maand op vakantie
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hej!
Waar ben je wezen stappen dan?
Juist welquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
Een vriend van me had eindexamenfeest.. Was erg gezellig, veel gezopen en laat gaan slapen. Geen goed idee als je dus de volgende dag om 8.30 uur weer les moet geven!!
/signedquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Juist wel!
Beter slecht in de baas zijn tijd dan in je eigen tijd![]()
Whahahah! Heb je een punt! Maar ik vind lesgeven veel te leuk om het dan te 'verpesten'. Bovendien vind ik het ook niet echt eerlijk tegenover de leerlingen (sjaggo tegen ze zijn dan hè, weinig doen vinden ze niet ergquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Juist wel!
Beter slecht in de baas zijn tijd dan in je eigen tijd![]()
De one-liners vliegen je om de orenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
Zolang de baas doet alsof ik veel betaald krijg, doe ik alsof ik hard aan het werk ben.
Mooi hequote:
Halloquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiii
Zo ik ben er ook weer! Alles goed hier?
Gister uitgeweest.. ben echt gaarNet dus maar een supersimpele les gegeven: Fictie. Leuk samen verhaaltjes lezen!
![]()
zo'n T-shirt zou ik wel willen hebben. En dat dan aantrekking op een sollic-gesprekquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
Zolang de baas doet alsof ik veel betaald krijg, doe ik alsof ik hard aan het werk ben.
weet iemand toevallig, waar zulke shirt te verkrijgen zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef denB het volgende:Zon shirt lijkt me masterlijk om te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |