abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48731467
Laats heb ik dus een tweede hands vriezertje gekocht, helaas hadden die mensen de handleiding niet meer. Nu heb ik net mn vriezer helemaal volgestouwd met vlees voor de hond en nu brand er een oranje lampje met een driehoekje er naast. Weet iemand wat dat betekend? Vriezer te vol oid?
Ik hoop niet dat de boel me gaat ontdooien want dan kan ik voor dik 80 euro aan hondevoer weggooien.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:58:58 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_48731535
Wat is het merk en type van de vriezer? Ik denk dat google je het antwoord namelijk wel kan geven.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_48731574
tis een Whirlpool afb 437/h maar ik heb via google (nog) niks kunnen vinden.
pi_48731641
Ik weet et, ik weet et!

Je hebt er net heel veel spullen ingedaan. dus hij heeft lang opengestaan!.
En dan is er veel warmte in gekomen (zeker met dit weer). en dus geeft hij aan dattie eigenlijk te warm is aan de binnenkant.
Niet druk om maken, over een uurtje is alles weer in orde, en je hondenvoer leid er niks van.
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_48731988
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, ben al helemaal aan het stressen, hij maakt nu namelijk ook van die rare gleuidne, deed ie eerst niet
  donderdag 26 april 2007 @ 11:13:29 #6
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48732039
Oranje betekend toch dat hij aan het ontdooien is
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_48732066
Gewoon even superfreeze aanzetten en hij is ook zo weer weg
pi_48732081
Werd de vriezer eerst koud? Of heb je 'm volgestouwd en toen pas aan gedaan. Sowieso duurt het ff voordat alles koud is en best mogelijk dat er dan een lampje gaat branden.

Oh ja en Whirlpool is een onbetrouwbaar kutmerk.
pi_48732118
bij mijn vriezer brand altijd een oranje lampje (hoort ook zo, issie aan)
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_48732156
De vriezer was gewoon in werking toen ik hem heb volgestouwd en het grootste gedeelte van het vlees was ook al bevroren dus waarom hij het nu dan zo warm heeft? Hoop maar dat het id komt door het lange open staan.
pi_48732173
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef the_jestert het volgende:
bij mijn vriezer brand altijd een oranje lampje (hoort ook zo, issie aan)
Groen = aan, oranje =(meestal) te koud
  donderdag 26 april 2007 @ 11:16:53 #12
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_48732178
je hebt net de vriezer gevuld. De inhoud is nog niet bevroren dus de vriezer moet hard werken om de inhoud te bevriezen. Als de inhoud bevroren is zal ie wel weer wat stiller worden en het lampje uitgaan
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_48732209
idd en dat rare geluid komt omdat de vriezer harder moet werken
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_48732362
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
je hebt net de vriezer gevuld. De inhoud is nog niet bevroren dus de vriezer moet hard werken om de inhoud te bevriezen. Als de inhoud bevroren is zal ie wel weer wat stiller worden en het lampje uitgaan
Inhoud is dus wel al bevroren.
pi_48733187
Je zou toch denken he dat als je een vraag hebt over je whirlpool apparaat je dan goed zit bij de klantenservice he? vooral als er dit bij staat:

Heeft u een vraag over de werking van uw Whirlpool apparaat? Wij helpen u graag verder. Neem contact op met onze Servicelijn 076-530 6 400.

Zegt die meid aan de lijn doodleuk dat dat eigenlijk geen vraag is voor hun maar voor de handelaar waar ik hem heb gekocht WTF?! Ze zou het ook zo 123 niet weten.

Na enig aandringen ging ze het navragen en gelukkig kan het (inderdaad) geen kwaad; tis tijdens het inladen gewoon te warm geworden en dat ding is nu gewoon extra hard aan het werken om weer koel te worden, zou over een paar u weer uit moeten zijn.

Jullie hadden dus gelijk
pi_48733560
Yoepie, ik had gelijk
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_48739006
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:56 schreef morgaine21 het volgende:
Laats heb ik dus een tweede hands vriezertje gekocht, helaas hadden die mensen de handleiding niet meer. Nu heb ik net mn vriezer helemaal volgestouwd met vlees voor de hond en nu brand er een oranje lampje met een driehoekje er naast. Weet iemand wat dat betekend? Vriezer te vol oid?
Ik hoop niet dat de boel me gaat ontdooien want dan kan ik voor dik 80 euro aan hondevoer weggooien.
versvoer voor de hond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')