abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48891329
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij was van meki en het gaat over israel, dat moet toch al wel iets zeggen?
Gooh kan meneer er niet tegen.
Waarom worden de filmpjes weggehaald ??. is hier soms geen vrijheid meer.
of bestaat er geen vrijheid als het over Israel gaat
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:20:25 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48893015
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Gooh kan meneer er niet tegen.
Waarom worden de filmpjes weggehaald ??. is hier soms geen vrijheid meer.
of bestaat er geen vrijheid als het over Israel gaat
meneer kan er wel tegen. maar het wordt dan zo met twee maten meten he, als andere topics gesloten worden uit angst voor moslimbashen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48893234
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

meneer kan er wel tegen. maar het wordt dan zo met twee maten meten he, als andere topics gesloten worden uit angst voor moslimbashen.
Nee de filmpjes had nooit moeten verwijderd worden. dat is niet eens JOODBASHEN maar Israel aan zijn misdaden aan de users aantonen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:29:13 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48893338
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee de filmpjes had nooit moeten verwijderd worden. dat is niet eens JOODBASHEN maar Israel aan zijn misdaden aan de users aantonen.
buiten de linkjes stonden er ook wat fraaie teksten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48893372
Zeur niet en ga buiten zitten pils zuipen ofzo Meki.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48893395
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

buiten de linkjes stonden er ook wat fraaie teksten.
de linkjes werden verwijderd. en niet de vrjheidteksten.
pi_48893425
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zeur niet en ga buiten zitten pils zuipen ofzo Meki.

ik zeur niet
pi_48893491
Je bent erger dan mijn dochter die iets wilt, dus ja je loopt te jammeren enzo. Geniet van het weer en ga zuipen!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48898141
waarom is mijn post gewist in dit topic ?

de hele post is verwijderd niet alleen de inhoud, gezien het feit dat het over northern star ging neem ik de vrijheid om aan te nemen dat hij degene is geweest het was gewoon mijn mening over hem geld vrijheids van meningsuiting niet op fok als het over modjes gaat en is het niet standaard om de inhoud te wissen als die niet gepast is met eventueel een aanvullende text
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 21:55:46 #185
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48905192
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef GewoneMan het volgende:
waarom is mijn post gewist in dit topic ?

de hele post is verwijderd niet alleen de inhoud, gezien het feit dat het over northern star ging neem ik de vrijheid om aan te nemen dat hij degene is geweest het was gewoon mijn mening over hem geld vrijheids van meningsuiting niet op fok als het over modjes gaat en is het niet standaard om de inhoud te wissen als die niet gepast is met eventueel een aanvullende text
Die heb ik idd weggedaan. Was op de persoon spelen.
pi_48905439
Staatsgreep in Turkije

Er is geen sprake van een staatsgreep, hooguit van eventuele vervroegde verkiezingen. Dus graag TT aanpassen in iets als "Vervroegde verkiezingen in Turkije?"
pi_48905655
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Die heb ik idd weggedaan. Was op de persoon spelen.
dat was het niet, was gewoon een onderbouwde mening over jou, kwam je niet uit dus veeg je het onder het tarpijt. waarom het hele bericht deleten en niet editen ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_48905726
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat was het niet, was gewoon een onderbouwde mening over jou, kwam je niet uit dus veeg je het onder het tarpijt. waarom het hele bericht deleten en niet editen ?
Dat soort dingen gaan altijd via de PM, dat weet je toch?
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 22:08:11 #189
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48905845
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Jouw "onderbouwde mening" over mij is offtopic en op de persoon spelen. Simpel.
pi_48905992
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat soort dingen gaan altijd via de PM, dat weet je toch?
de dag dat ik northern star een PM stuur zal nooit komen, thrust me verder blijf ik erbij dat ik mijn mening mag uiten, ook als het een modje betreft!

en zonder je "collega" het handje boven het hoofd te houden, zeg eens eerlijk mutant is het standaard procedure om een bericht te editen en niet te deleten JA of NEE???
pi_48906035
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Jouw "onderbouwde mening" over mij is offtopic en op de persoon spelen. Simpel.
daarom wiste je hem ipv editen? wat denk je minder dan een minuut geleden gepost gauw wissen want de inhoud bevalt me niet

de vraag over wissen ipv edit blijf je negeren?
pi_48906215
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

de dag dat ik northern star een PM stuur zal nooit komen, thrust me verder blijf ik erbij dat ik mijn mening mag uiten, ook als het een modje betreft!

en zonder je "collega" het handje boven het hoofd te houden, zeg eens eerlijk mutant is het standaard procedure om een bericht te editen en niet te deleten JA of NEE???
Je mag je mening uitten, alleen niet in dat topic. Aangezien dat topic er niets mee te maken heeft. Voor de rest is de procedure dat we editten als een post gedeeltijk offtopic is (of gedeeltelijk gewoon troll), zodat we het ontopic gedeelte gewoon laten staan. Echt totale offtopic/troll/bash/persoonlijke posts worden weleens weggehaald.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48906447
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je mag je mening uitten, alleen niet in dat topic. Aangezien dat topic er niets mee te maken heeft. Voor de rest is de procedure dat we editten als een post gedeeltijk offtopic is (of gedeeltelijk gewoon troll), zodat we het ontopic gedeelte gewoon laten staan. Echt totale offtopic/troll/bash/persoonlijke posts worden weleens weggehaald.
mooie post ik zou je bijna geloven het enige wat ik zei is dat ik niet verwachte dat hij op mijn posts uit vorige topic zou reageren omdat hij het ook niet op israel heeft zoals zoveel moslims en dat het op feiten gebasseerd is hem niet boeit (letterlijke text weet ik niet meer precies) maar een trol was het niet. dit is gewoon fucking bullshit dat weet jij alleen bescherm jij je collega en dat weet ik en dat weet norhtern star ook best wel.

hij had geen enkele geldige reden de post te wissen BASTA
pi_48906605
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

mooie post ik zou je bijna geloven het enige wat ik zei is dat ik niet verwachte dat hij op mijn posts uit vorige topic zou reageren omdat hij het ook niet op israel heeft zoals zoveel moslims en dat het op feiten gebasseerd is hem niet boeit (letterlijke text weet ik niet meer precies) maar een trol was het niet. dit is gewoon fucking bullshit dat weet jij alleen bescherm jij je collega en dat weet ik en dat weet norhtern star ook best wel.
Ik heb de post niet gelezen, dus ik zou niet specifiek weten wat erin stond. Jij vroeg om mijn mening en ik gaf deze, het enige wat ik mee heb gekregen is dat het een persoonlijke post was. (Ik heb zelf ook nergens gezegd dat het een troll-post zou zijn oid). Als het inderdaad een persoonlijke post was geweest, en ik geloof NS in deze, dan behoort dat gewoon via de PM aangezien dat totaal geen toegevoegde waarde heeft voor de rest van het topic. Wat kan een willekeurig iemand nou weer schelen van wat een willekeurig ander persoon van NS vind?
Allah Al Watan Al Malik
pi_48906717
Ow, en voor ik het vergeet:

Vrede op Aarde.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48906998
ik blijf het belachelijk vinden, heb danny PM gestuurd ben erg benieuwd wat hij ervan vind. vrede op aarde dat zou mooi zijn, helaas vrees ik dat het onhaalbaar is

danny heeft ook gereageerd per PM hij schijnt het met de actie van northern star eens te zijn. zal wel een modjes tekort zijn

[ Bericht 32% gewijzigd door GewoneMan op 01-05-2007 22:45:22 ]
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:29:38 #197
46960 StefanP
polemicist
pi_48914583
Israël eigent zich weer land toe voor muur

Wat nou laatste keer? Hoevaak ben ik al niet een racist genoemd door die laffe hond en zijn maatjes? Zal ik dit topic eens vol gaan gooien met links? Maar andersom mag het natuurlijk niet, want wee de gebeente dat je die racist ook eens een racist noemt! Ik spuug op jouw soort selectieve modden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48914817
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef StefanP het volgende:
Israël eigent zich weer land toe voor muur

Wat nou laatste keer? Hoevaak ben ik al niet een racist genoemd door die laffe hond en zijn maatjes? Zal ik dit topic eens vol gaan gooien met links? Maar andersom mag het natuurlijk niet, want wee de gebeente dat je die racist ook eens een racist noemt! Ik spuug op jouw soort selectieve modden.
Mijn selectieve modden?? Volgens mij ben je al een paar keer eerder gewezen op het feit dat je het mag uitvechten via de PM.

En ja, je postgeschiedenis speelt je ook parten.
  woensdag 2 mei 2007 @ 03:05:44 #199
46960 StefanP
polemicist
pi_48914872
Waar dan? Ik heb nog nooit en te nimmer een edit gehad waarin staat dat ik het maar via de PM moet uitzoeken. Je had het fatsoen niet eens om m'n vorige post te laten staan, hij was gewoon weg. Foetsie. Ik moet zeker maar raden dat hij weggehaald is en waarom?

Verder is het fijn dat ik weet dat het niet mag om iemand een racist te noemen. Dat zal nog leuk worden. Bereid je maar voor dat ik hier op z'n SCH's kom janken zodra mij dat overkomt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48914880
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 03:05 schreef StefanP het volgende:
Waar dan? Ik heb nog nooit en te nimmer een edit gehad waarin staat dat ik het maar via de PM moet uitzoeken. Je had het fatsoen niet eens om m'n vorige post te laten staan, hij was gewoon weg. Foetsie. Ik moet zeker maar raden dat hij weggehaald is en waarom?

Verder is het fijn dat ik weet dat het niet mag om iemand een racist te noemen. Dat zal nog leuk worden. Bereid je maar voor dat ik hier op z'n SCH's kom janken zodra mij dat overkomt.
Waar heb ik een post weggehaald???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')