Heey mensen.
Het is zo..mijn oom is 30-12-'06 overleden, mijn ouders en familie hebben zijn naar zijn huis geweest want hij was alleen, en nou vonden ze overal briefjes en kaartjes en alles met mijn geboortedatum er op.
zelfs zijn reis koffer de code daarvan die was ook mijn geboorte datum.
En ik vraag me sinds dat ik dat gehoort heb, blijf ik daar maar over na denken..
mijn moeder zei van dat hij hardstikke dol op mij was, maar waarom als hij zo dol is/was op mij, waarom laat hij dan overal die briefjes slingere, want als hij zo dol is dan weet hij toch wat mijn geboortedatum is.
en ik vraag me af, of hij altijd bij mij is, want ik voel hem de hele tijd om me heen, ik hoor hem af en toe gewoon fluisteren ofzo ik weet het niet, pas was het ook heel raar, ik zat beneden in de huiskamer en wij hebben z'n tafeltje met zijn foto en n kaarsje, toen ik beneden kwam was dat kaarsje niet aan, maar toen ik een paar minuten later keek brande hij heel zwak.
nou vraag ik me af, aangezien dit over allemaal dingen gaat oover geesten en alles, of iemand in contact kan komen met mij oom ofzo, bij het zien van foto's of iets.
kan iemand dat aub aan hem vragen ofzo.
en aub mensen alleen serieuze reacties, want ik zit hier best erg mee..ofja mee zitten, ik denk er de hele tijd aan waarom weetje.
kan iemand da doen??
groetjes
VivOo
edit: (ik wou dit gisteren er al neerzetten maar er was iets mis met mijn pc, dus doe ik het nu maar.)maar gistere(10-04) was het een hele vreemde avond.
ik kwam terug met het uitlaten van de hond, en toen kwam ik een vrouwtje tegen uit mijn straat, die kom ik anders NOOIT tegen, maar nu wel.
die kwam na dat ze naar de kapper was geweest bij ons koffie drinken.
alles goed en aardig..kwam het gesprek dus op mijn oom..
ik laten lezen wan ik op de crematie had voorgelezen, en toen wou ik op msn (ik zat nog aan tafel met die vrouw en mijn moeder) maar mijn internet deed het niet, toen wou ik mijn vriend smsen dat ik er niet op kon komen, maar smsen ging ook niet. niks deed het meer sinds dat we in dat gesprek zaten.
ik heb een ketting om met een buisje met as van hem, dat buisje werd tijdens het gesprek gloeiend heet, ik heb er nog een hartje aan hangen, en dat hartje was gewoon koud.
toen ik na dat hele gesprek(ging allemaal over rare dingen..van die spookachtige dingen) ging ik naar boven naar me kamer..ik was heel bang geweest want ik zag mezelf in het raam..maar stond daar niet alleen.. dus ik ging naar bove...en van af de douche weet ik nix meer..vanaf dat ik naar de douche was geweest ben ik effe helemaal weg geweest..tot dat ik in me bed weer bij kwam zeg maar.
ik heb twee tijgertjes op me kast staan van die beeldjes..van mijn vriendje gekregen, de een is bruin(dat ben ik zeg maar) en de witte(dat is hij bij wijze van) die stonden zo tegen over elkaar(als ik er naar keek vanuit me bed keek ik naar hun zijkant zeg maar) toen ik wakker werd had ik die witte in mijn hand..en die bruine keek mij vanaf de kast aan.
heel raar,ik heb die witte ook de hele tijd bij me nu.
wat ik me dus af vraag...hoe kan dat..heeft hij dat gedaan dat alles of...zou da kunnen.??
en natuurlijk mijn vraag, kan iemand met hem in contact komen door middel van naam of foto, ik ken een man hier in de buurt...en die vraagt daar geld voor, maar mijn moeder wil dat niet..dus probeer ik het hier..
hopelijk krijg ik serieuze reacties
kuss VivOo.
[ Bericht 0% gewijzigd door VivOo. op 11-04-2007 18:47:39 (De [sub] was verkeerd) ]
VivOo. Lh0ves R0b 4-Ever!!