abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2007 @ 18:44:19 #1
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48225204
Heey mensen.

Het is zo..mijn oom is 30-12-'06 overleden, mijn ouders en familie hebben zijn naar zijn huis geweest want hij was alleen, en nou vonden ze overal briefjes en kaartjes en alles met mijn geboortedatum er op.
zelfs zijn reis koffer de code daarvan die was ook mijn geboorte datum.
En ik vraag me sinds dat ik dat gehoort heb, blijf ik daar maar over na denken..
mijn moeder zei van dat hij hardstikke dol op mij was, maar waarom als hij zo dol is/was op mij, waarom laat hij dan overal die briefjes slingere, want als hij zo dol is dan weet hij toch wat mijn geboortedatum is.
en ik vraag me af, of hij altijd bij mij is, want ik voel hem de hele tijd om me heen, ik hoor hem af en toe gewoon fluisteren ofzo ik weet het niet, pas was het ook heel raar, ik zat beneden in de huiskamer en wij hebben z'n tafeltje met zijn foto en n kaarsje, toen ik beneden kwam was dat kaarsje niet aan, maar toen ik een paar minuten later keek brande hij heel zwak.

nou vraag ik me af, aangezien dit over allemaal dingen gaat oover geesten en alles, of iemand in contact kan komen met mij oom ofzo, bij het zien van foto's of iets.
kan iemand dat aub aan hem vragen ofzo.
en aub mensen alleen serieuze reacties, want ik zit hier best erg mee..ofja mee zitten, ik denk er de hele tijd aan waarom weetje.

kan iemand da doen??

groetjes
VivOo

edit: (ik wou dit gisteren er al neerzetten maar er was iets mis met mijn pc, dus doe ik het nu maar.)
maar gistere(10-04) was het een hele vreemde avond.
ik kwam terug met het uitlaten van de hond, en toen kwam ik een vrouwtje tegen uit mijn straat, die kom ik anders NOOIT tegen, maar nu wel.
die kwam na dat ze naar de kapper was geweest bij ons koffie drinken.
alles goed en aardig..kwam het gesprek dus op mijn oom..
ik laten lezen wan ik op de crematie had voorgelezen, en toen wou ik op msn (ik zat nog aan tafel met die vrouw en mijn moeder) maar mijn internet deed het niet, toen wou ik mijn vriend smsen dat ik er niet op kon komen, maar smsen ging ook niet. niks deed het meer sinds dat we in dat gesprek zaten.
ik heb een ketting om met een buisje met as van hem, dat buisje werd tijdens het gesprek gloeiend heet, ik heb er nog een hartje aan hangen, en dat hartje was gewoon koud.
toen ik na dat hele gesprek(ging allemaal over rare dingen..van die spookachtige dingen) ging ik naar boven naar me kamer..ik was heel bang geweest want ik zag mezelf in het raam..maar stond daar niet alleen.. dus ik ging naar bove...en van af de douche weet ik nix meer..vanaf dat ik naar de douche was geweest ben ik effe helemaal weg geweest..tot dat ik in me bed weer bij kwam zeg maar.
ik heb twee tijgertjes op me kast staan van die beeldjes..van mijn vriendje gekregen, de een is bruin(dat ben ik zeg maar) en de witte(dat is hij bij wijze van) die stonden zo tegen over elkaar(als ik er naar keek vanuit me bed keek ik naar hun zijkant zeg maar) toen ik wakker werd had ik die witte in mijn hand..en die bruine keek mij vanaf de kast aan.
heel raar,ik heb die witte ook de hele tijd bij me nu.

wat ik me dus af vraag...hoe kan dat..heeft hij dat gedaan dat alles of...zou da kunnen.??

en natuurlijk mijn vraag, kan iemand met hem in contact komen door middel van naam of foto, ik ken een man hier in de buurt...en die vraagt daar geld voor, maar mijn moeder wil dat niet..dus probeer ik het hier..
hopelijk krijg ik serieuze reacties

kuss VivOo.

[ Bericht 0% gewijzigd door VivOo. op 11-04-2007 18:47:39 (De [sub] was verkeerd) ]
VivOo. Lh0ves R0b 4-Ever!!
pi_48225601
Grappig dit. Het zou natuurlijk mooi zijn als je een of meer van deze aparte dingen ook door anderen bevestigd kunt krijgen, dat zou al een hoop twijfel schelen.
Je zei dat je oom dol op jou was, was dat andersom ook zo?
And now for something completely different.
  woensdag 11 april 2007 @ 18:56:35 #3
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_48225742
heel veel succes..ik merk iig op uit je verhaal dat je hele bizare momenten meemaakt. Naar mijn mening buitengewoon. Misschien/hopelijk heeft iemand in dit stukje van het forum een goed adres voor je. Wat ik wel weet is dat er soms mensen of beurzen zitten die of: tekeningen maken van Engelen om je heen of bijv. voor een euro of 12.50 een foto analyseren. Dit lijken me iig voor jou best wel moeilijke momenten..heel veel succes nogmaals..ik hoop dat je oproep hier goed terecht komt!
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  woensdag 11 april 2007 @ 18:59:51 #4
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48225878
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:53 schreef Netram het volgende:
Grappig dit. Het zou natuurlijk mooi zijn als je een of meer van deze aparte dingen ook door anderen bevestigd kunt krijgen, dat zou al een hoop twijfel schelen.
Je zei dat je oom dol op jou was, was dat andersom ook zo?
dat was andersom zeker zo, ik mis hem super erg, daarom twijfel ik ook..ofdat ik dat voel omdat ik het zo graag wil..of omdat hij om me heen is, ik weet het niet ik hoop het tweede dat zou ik heel fijn vinden..

ik bedenk me nog iets: in het mortuarium(hoe je het schrijft?) daar was ik dan wezen kijken naar hem, met nog wat familie..die familie liep voor mij uit de hoek om naar de koffie kamer, en juist voor mijn voeten viel een stukje uit de muur z'n stukje cement.
  woensdag 11 april 2007 @ 19:01:31 #5
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48225941
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef Normalneo het volgende:
heel veel succes..ik merk iig op uit je verhaal dat je hele bizare momenten meemaakt. Naar mijn mening buitengewoon. Misschien/hopelijk heeft iemand in dit stukje van het forum een goed adres voor je. Wat ik wel weet is dat er soms mensen of beurzen zitten die of: tekeningen maken van Engelen om je heen of bijv. voor een euro of 12.50 een foto analyseren. Dit lijken me iig voor jou best wel moeilijke momenten..heel veel succes nogmaals..ik hoop dat je oproep hier goed terecht komt!
me moeder vind het niks dat dat allemaal geld gaat kosten, vind het wel jammer dat zij er zo over denkt, ze weet niet hoe erg ik er eigenlijk mee zit en wat er om me heen gebeurt, ik denk ook niet dat ze het wil weten en niet gelooft, maar ik ben al een hele tijd bezig over dat hiernamaals gedoe enzo, ik geloof daar heilig in..zeker nu mijn oom dood is gegaan..

dankjewel
pi_48226142
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef VivOo. het volgende:

[..]

dat was andersom zeker zo, ik mis hem super erg, daarom twijfel ik ook..ofdat ik dat voel omdat ik het zo graag wil..of omdat hij om me heen is, ik weet het niet ik hoop het tweede dat zou ik heel fijn vinden..
Daarom zeg ik ook dat het wel handig zou zijn als een ander jouw ervaringen kan bevestigen. Zo'n buisje met as bijvoorbeeld dat heet wordt, of een kaars die ineens aan is, dat zijn op zich controleerbare feiten.
  woensdag 11 april 2007 @ 19:09:28 #7
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48226283
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:06 schreef Netram het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat het wel handig zou zijn als een ander jouw ervaringen kan bevestigen. Zo'n buisje met as bijvoorbeeld dat heet wordt, of een kaars die ineens aan is, dat zijn op zich controleerbare feiten.
het buisje van mijn moeder werd op hetzelfde moment ook gloeiend heet terwijl de ketting(je zou zeggen misschien door de warmte van het lichaam) terwijl de ketting zelf gewoon koud was.

tijdens het gesprek was ik ook heel stil en heel erg aan het denken aan hem en alles eromheen, ik kreeg het ijs en ijs koud terwijl het binnen 23 graden ofzo was, en ze zeggen toch als er een geest in de buurt is dat je het dan koud krijgt ofzo, maar mijn moeder had het helemaal niet koud
  woensdag 11 april 2007 @ 19:57:03 #8
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48228308
En toen viel het topic dood
pi_48228733
Het is ook nogal lastig zoiets he. Aan de ene kant heb je dat je door jouw gevoelens misschien bepaalde dingen gaat verbeelden of versterken, of dat dingen je opvallen die je anders mist, of dat je dingen op een andere manier gaat interpreteren. Aan de andere kant is ook niet te bewijzen dat jouw oom niet ergens rondzweeft. Ik heb er in elk geval geen verstand van
  woensdag 11 april 2007 @ 22:26:24 #10
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_48235854
Weet weinig te zeggen.
Mooie verhaal. Probeer er wat mee te doen.
Zoek geen contact via andere, maar probeer contact te maken via jouzelf.
Jij weet wel wanneer je goed bezig bent. Niet stoppen bij 1x. Kan misschien wel 2 weken duren.

Leg papier en pen neer.. zulke dingen bijvoorbeeld.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 11 april 2007 @ 22:36:35 #11
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48236383
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef Ticker het volgende:
Weet weinig te zeggen.
Mooie verhaal. Probeer er wat mee te doen.
Zoek geen contact via andere, maar probeer contact te maken via jouzelf.
Jij weet wel wanneer je goed bezig bent. Niet stoppen bij 1x. Kan misschien wel 2 weken duren.

Leg papier en pen neer.. zulke dingen bijvoorbeeld.
zelf met m prate bedoel je?
da wil hij misschien wel maar ik nie..vin het allemaal veel te eng worden..
ik word er hysterisch van
pi_48244986
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef VivOo. het volgende:

[..]

zelf met m prate bedoel je?
da wil hij misschien wel maar ik nie..vin het allemaal veel te eng worden..
ik word er hysterisch van
Nergens voor nodig

Net wat Ticker zegt; leg pen en papier klaar.
Soms kunnen er "gedachten" zijn waarvan jij niet weet hoe je er op komt, schrijf die op en lees ze later nog eens door, vaak worden dan bepaalde zaken wel duidelijk.

Dit wordt ook wel "Automatisch schrift" genoemd.
http://home.hetnet.nl/~keesbrul/Automatisch%20schrift.htm
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 12 april 2007 @ 18:12:25 #13
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48262379
ik wil graag in contact komen met mijn gids, maar weet niet hoe.. kan iemand mij een site geven waar dat op staat hoe dat moet??
pi_48297886
Even een oridinaire TVP, ben heel erg benieuwd hoe dit verder gaat lopen zeg maar.

Sta je er zelf helemaal niet voor open om zelf contact te hebben met je oom in plaats via iemand anders?
Het lijkt me namelijk veel "echter"en natuurlijk persoonlijker om het zelf waar te nemen.

Succes en hou ons op de hoogte !
♥ Love is Love ♥
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:49:40 #15
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48686964
stil hier ineens..
pi_48727103
Wow, mooi verhaal eigenlijk.
Wel gecondoleerd met je oom! Ik zou het inderdaad gewoon zelf uitzoeken. Zoiets speciaals zou ik juist niet met anderen (lees: de paragnosten etc.) delen. Je had zo te horen gewoon een onwijs goede band met je oom en is er niks om bang van te worden als je nu op zulke manieren contact met hem hebt.

Nou ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat en (wat Angel_1983 dus ook zegt) houd ons op de hoogte!
  donderdag 26 april 2007 @ 22:32:45 #17
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48756020
Ik weet nu vrijwel zeker dat hij bij me is.
Ik weet niet of jullie het verhaaltje geloven dat dieren overledenen kunnen zien, maar ik nu wel.
Ik lag net rustig op de bank tv te kijken toen mijn hond ineens voor mijn neus kwam staan en hij bleef daar gewoon staan.
Ik keek naar hem en hij keek niet naar mij, maar net langs mij af achter mij(als of iets op de rugleuning zat.
Hij heeft daar een tijd naar staan staren.. toen naar mij toen weer naar daar en zo bleef dat door gaan.
Ik zei zachtjes tege m.. je ziet hem he?...
toen sprong ie met zn voorpootjes op de bank en keek nog is naar die plek.
en ineens zomaar begon ie met me te spelen..
alsof hij zei van speel nou met haar ofzo.

nou denk ik dat hij daar echt heeft gezeten.
want toen ie vroeger(toen ik nog een oukkie was) bij ons kwam zat ik daar ook altijd als hij op op die bank zat..
ik denk dat hij daar nu ook heeft gezeten..

is dit een rare gedachte of?

en als ik dat zelf wil doen zeg maar..contact zoeken met hem.. hoe moet ik dat dan doen?
ik vind het wel een beetje eng..daldelijk krijg ik een kwade geest ofzo..?
  donderdag 26 april 2007 @ 22:38:12 #18
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48756259
en ik moet eventjes een verhaaltje vertellen over wat ik heb mee gemaakt.
een week gelede bijna..of meer, heeft een jongen mij toegevoegd...lenny? lennert?
weet ik nie maar hij zei dat hij mij kon helpen... hij zat in de zwarte kunste ofzo...
jullie weten wat mijn vraag was..maar hij wou weer weten wie al die spullen hier verplaatst en alles...
die had een hele rare naam..? ninng..? het begon met ninng dat weet ik zeker.
maar op een gegeve moment vroeg hij mij om buiten te kijken.. dat durfde ik niet omdat hij allemaal met die kwade geesten bezig was enzo..ik was bang dat er mij wat zou gebeuren of mijn vriend(die stuent mij hier in.. hij gelooft het niet maar hij steunt me)
nu was het..vorige week precies dat ik hem gevraagt heb te stoppen..hij zei dat hij iets moest afmaken...en dat begon om 0.00 precies..hij zei toen dat ik een mailtje moest sturen wat ik itot vandaag..een week later dus... allemaal heb gemerkt...
nu is het dus zo..ik heb een ketting met het as van me oom erin om me nek nu..sinds dat ik die heb gaat het niet goed op school en met me dieet(ik ben op dieet) maar dat heeft er denk ik niks mee te maken wat dat was voor zijn tijd..zou het kunnen dat het wel zo is?
voor de rest is er niks raars gebeurt..moet ik nu toch een mailtje sturen of niet?
ik durf het niet..maar ik wil jullie mening wel eens horen..
pi_48762397
Pfff nee ik zou geen mail sturen. Ik denk dat het 'iets' is waar jij zelf mee bezig moet zijn zonder de hulp van buitenstaanders. Je moet je ook niet gek laten maken met de gedachte dat je contact moet krijgen met je oom. Zulke dingen gebeuren volgens mij gewoon spontaan
pi_48768539
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:38 schreef VivOo. het volgende:
en ik moet eventjes een verhaaltje vertellen over wat ik heb mee gemaakt.
een week gelede bijna..of meer, heeft een jongen mij toegevoegd...lenny? lennert?
weet ik nie maar hij zei dat hij mij kon helpen... hij zat in de zwarte kunste ofzo...
jullie weten wat mijn vraag was..maar hij wou weer weten wie al die spullen hier verplaatst en alles...
die had een hele rare naam..? ninng..? het begon met ninng dat weet ik zeker.
maar op een gegeve moment vroeg hij mij om buiten te kijken.. dat durfde ik niet omdat hij allemaal met die kwade geesten bezig was enzo..ik was bang dat er mij wat zou gebeuren of mijn vriend(die stuent mij hier in.. hij gelooft het niet maar hij steunt me)
nu was het..vorige week precies dat ik hem gevraagt heb te stoppen..hij zei dat hij iets moest afmaken...en dat begon om 0.00 precies..hij zei toen dat ik een mailtje moest sturen wat ik itot vandaag..een week later dus... allemaal heb gemerkt...
nu is het dus zo..ik heb een ketting met het as van me oom erin om me nek nu..sinds dat ik die heb gaat het niet goed op school en met me dieet(ik ben op dieet) maar dat heeft er denk ik niks mee te maken wat dat was voor zijn tijd..zou het kunnen dat het wel zo is?
voor de rest is er niks raars gebeurt..moet ik nu toch een mailtje sturen of niet?
ik durf het niet..maar ik wil jullie mening wel eens horen..
Nooit reageren op dat soort mensen.

Als hij je echt wil helpen spreekt hij je hier wel aan of stuurt hij je een PM.
Daarbij heb ik het niet zo op mensen die beweren dat ze zich bezig houden met zwarte kunsten ed.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:43:01 #21
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_48812524
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nooit reageren op dat soort mensen.

Als hij je echt wil helpen spreekt hij je hier wel aan of stuurt hij je een PM.
Daarbij heb ik het niet zo op mensen die beweren dat ze zich bezig houden met zwarte kunsten ed.
hij maakte me in iedergeval heel erg bang moet ik zeggen
maar wie geloofd daar in eigenlijk hier?
deze punten:

• zwarte kunsten
  • honden(en katten) kunnen overledenen zien

Wie geloofd dat?
  • VivOo. Lh0ves R0b 4-Ever!!
    pi_48818959
    quote:
    Op zaterdag 28 april 2007 19:43 schreef VivOo. het volgende:

[..]

hij maakte me in iedergeval heel erg bang moet ik zeggen
    maar wie geloofd daar in eigenlijk hier?
    deze punten:

• zwarte kunsten
  • honden(en katten) kunnen overledenen zien

Wie geloofd dat?
  • Als het je bang maakt is het sowieso niet goed om je ermee in te laten.
    Luister naar je eigen gevoel.

Zwarte kunsten bestaan zeker. En die horen niet thuis in het in contact brengen met een overleden persoon. Ik verbind zelf niet perse goed of kwaad aan het pakketje "zwarte kunsten" maar in dit geval lijkt het niet okay. En waarom benaderd iemand je op een dergelijke manier dan? het roept heel veel vragen in mij op.

Over huisdieren. Heb vaker meegemaakt dat een huisdier dingen waarnam die voor ons mensen niet waar te nemen waren. Dus zo gek lijkt me dat niet. Of het dan ook je oom was of iets/iemand anders die je goed gezind is, is dan een andere vraag.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      maandag 30 april 2007 @ 23:23:34 #23
    128096 VivOo.
    R.I.P Ome Robbie
    pi_48875826
    maar jullie hadden het over papier en dan je hand laten lijden..
    kan iemand mij daar info over geven? of mij daar via mail of msn in begelijden?
    pi_48877244
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 23:23 schreef VivOo. het volgende:
    maar jullie hadden het over papier en dan je hand laten lijden..
    kan iemand mij daar info over geven? of mij daar via mail of msn in begelijden?
    Een linkje hierover heb ik je al een paar posts terug gegeven
      dinsdag 1 mei 2007 @ 02:38:57 #25
    128096 VivOo.
    R.I.P Ome Robbie
    pi_48879120
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 00:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Een linkje hierover heb ik je al een paar posts terug gegeven
    ik snap er nie veelvan als ik eerlijk ben..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')