Ach ja..natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:45 schreef sanger het volgende:
Epoxyhars?
Maar het moet echt hard zijn en ik neem aan dat gietrubber toch een bepaalde zachtheid behoudt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:12 schreef Basp1 het volgende:
Er is zelfs gietrubber, dat kun je dan beter gebruiken als een thermoharder, als het een handvat moet worden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar het moet echt hard zijn en ik neem aan dat gietrubber toch een bepaalde zachtheid behoudt?
Ik las net dat epoxyhars dat ook heeft. En als je het dikker dan 1 a 2cm giet dan kan het oplopen tot boven de 100Cquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef Basp1 het volgende:
ik heb op mijn werk een koffie bekertje met die gietrubber volgegoten en uit laten harden, en als het een flinke massa is, wordt het best hard, je kunt er alleen niemand meer mee doodslaan.
De andere gietharsen die ik op mijn werk heb worden gewoon hard.
Let op met gieten sommige thermo hardes kunnen bij uitharden nog best warm worden ongever 60 tot 70 graden. Als je dat over matriaal giet wat een lagere smelt-temperatuur heeft zal je niet het gewenste resultaat behalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |